Stadserf 1, 3112 DZ Schiedam, Nederland
Begindatum:
1 dec 2023Einddatum:
1 mrt 2024Uren per week:
18Publicatiedatum:
21 nov 2023Medewerker naturalisatie- en optieverzoeken
18 uur per week
Het Klant Contact Centrum (KCC) geeft uitvoering aan een belangrijk deel van de dienstverlening van de gemeente aan burgers, bedrijven en bezoekers. Het KCC is verantwoordelijk voor het servicecentrum, burgerzaken (balie en backoffice), het omgevingsloket en de digitale dienstverlening. De dienstverlening burgerzaken is gebaseerd op uitvoering van wettelijke taken.
Wat ga je doen?
Je bent als KCC medewerker hét visitekaartje van onze gemeente. Dienstverlening en service bieden is je tweede natuur.
Je verzorgt de informatieverstrekking, intake en afhandeling van naturalisatie- en optieverzoeken. Zowel aan de balie als in de backoffice.
Natuurlijk ben je ook bekend met de andere wetgeving die bij burgerzaken van toepassing is.
Je bewaakt de wettelijke afhandelingstermijnen en werkt volgens de afgesproken servicenormen.
Je werkt nauwkeurig, doelgericht en planmatig.
Integriteit, privacy- en risicobewust zijn vanzelfsprekende termen voor jou.
Wat breng je mee?
MBO+ niveau, liefst aangevuld met de kennismodule Identiteit & identiteitsdocumenten (M1A) en brondocumenten (M1B)
Aantoonbare en recente ervaring met de aanvraagprocedures naturalisatie- en optie.
Uitstekende mondelinge, digitale en schriftelijke (communicatieve) vaardigheden.
Goede sociale, dienstverlenende en samenwerkende vaardigheden.
Oplossingsgericht vermogen. Je denkt in kansen en uitdagingen, in plaats van problemen en beperkingen en laat dit zien in je dagelijks gedrag.
Kwaliteitsgerichtheid. Je voelt grote verantwoordelijkheid voor de kwaliteit van het werk en neemt initiatief in verbetervoorstellen.
Flexibiliteit. Je kan makkelijk omgaan met veranderende omstandigheden in de werkomgeving.
Ervaring met Key2burgerzaken, key2betalen, Timeblockr en Exxellence Klant Contact Systeem is een pré
Je bent in ieder geval beschikbaar op woensdag.
Eisen
Akkoord procedure en voorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk).
Recente ervaring met naturalisatie en opties. Recent is in de afgelopen 3 maanden.
Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente.
De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.
Wensen
In het cv is kort beschreven in welke mate en hoe uw bedrijf of uw kandidaat aan duurzaamheid doet
Module Identiteit en identiteitsdocumenten (M1A) en brondocumenten (M1B)
Systeemkennis Key2burgerzaken, Key2betalen, Timeblockr, Exxellence Klant Contact Systeem
Het cv is voorzien van referenties (inclusief contactgegevens)
Competenties: Zie PDF.
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.