Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Den Bosch
Logo van Gemeente Den Bosch

Medewerker Gladheidsbestrijding en Beheer verkeersmeubilair

Wolvenhoek 1, 5211 HH 's-Hertogenbosch, Nederland

Sluit over 40 dagen

Begindatum:

2 mrt 2026

Einddatum:

30 jun 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

24 dec 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 32
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdrachtomschrijving

Gladheidsbestrijding, 16 uur per week, seizoensgebonden:

  • Opstellen en actualiseren van het jaarplan en gladheidbestrijdingsplan.
  • Beheer en actualiseren van strooiroutes.
  • Bijwerken van strooiroutes in strooimanagementsysteem.
  • Afstemmen en afspraken maken met betrokken organisaties zoals aangrenzende wegbeheerders, parkmanagement, winkelcentra.
  • Informeren van belangenorganisaties over toepassing en effect van gladheidsbestrijdingsmiddelen.
  • Informatie aanleveren voor beantwoording van politiek-bestuurlijke vragen.
  • Beheer en actualisatie van contracten.
  • Budgetbeheer en rapporteren.
  • Beheer van machinepark voor gladheidbestrijding.
  • Aanvragen van ontheffingen etc.
  • Adviseren over strooitechnieken, materieel en middelen.

Verkeersmeubilair, 16 uur per week:

  • Opstellen van beheer- en beleidsplan.
  • Verantwoordelijk voor het gegevensbeheer, zo nodig laten inventariseren en inmeten.
  • Budgetbeheer en rapporteren.
  • Opstellen van onderhouds- en vervangingsplannen.
  • Coördinatie van uitvoering van onderhoud en vervanging.
  • Beheer en actualisatie van contracten.
  • Adviseren over nieuwe materialen, constructies etc. (kennis van de markt).
  • Adviseren bij projecten.
  • Afhandelen van meldingen.

    Kandidaatomschrijving

    • De kandidaat heeft kennis en ervaring op het gebied van gladheidsbestrijding en/of verkeersmeubilair, is praktisch ingesteld en denkt mee in oplossingen.
    • De kandidaat is in staat om op de gebieden waar minder of geen ervaring mee is zich dit gemotiveerd en snel eigen te maken.
    • De kandidaat is kritisch en communicatief vaardig.
    • De kandidaat is gestructureerd en kan zelfstandig en resultaatgericht werken conform een afgesproken planning.
    • Kandidaat is beschikbaar binnen een korte termijn.

    Interviewplanning

    Gesprekken vinden plaats op donderdag 12 februari 2026.

    Dienstencategorie

    Bouwkundige diensten, technische diensten, diensten van stedenbouw en landschapsarchitectuur, e.d.

    CPV code

    90000000-7 - Diensten inzake afvalwater, afval, reiniging en milieu

    Eisen

    Vereist opleidingsniveau

    HBO diploma op het vakgebied.

    Vereiste werkervaring

    - Minimaal 3 jaar ervaring op het gebied van gladheidsbestrijding en/of verkeersmeubilair. -Ervaring in een gemeente met meer dan 100.000 inwoners.

    Gevraagde documenten

    Aanleveren na gunning

    • Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument
    • Verklaring Omtrent Gedrag

    Gunningscriteria

    Weging prijsdeel: 30 %

    Gewenst opleidingsniveau

    -Ervaring met het gebruik van beheersystemen (voorkeur GeoVisia).
    Weging: 15 %

    Gewenste werkervaring

    -Zo mogelijk kennis van de lokale situatie in ’s-Hertogenbosch. -Meer dan 5 jaar ervaring in werken met diverse bestekken UAV/RAW. -Ervaring met innovatie en circulariteit.
    Weging: 10 %

    Competenties

    -Oplossingsgericht. -Resultaatgericht. -Zelfstandig en in teamverband kunnen werken. -Integrale blik. -Communicatief vaardig.
    Weging: 10 %

    Gemeente 's-Hertogenbosch

    Mogelijk wordt deze tijdelijk opdracht omgezet naar een tijdelijke of vaste functie binnen de gemeente 's-Hertogenbosch. Bestaat er de mogelijkheid om de kandidaat een arbeidsovereenkomst aan te bieden en dus over te nemen na een X aantal maanden inhuur? Uiteraard hierbij rekening houdend met de sollicitatie procedures die gelden binnen onze gemeente. Geef aan of dit mogelijk is en onder welke voorwaarden.
    Weging: 10 %

    Interview

    Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
    Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
    Met de top 3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgeen de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.
    Weging: 25 %
    Meer informatie
    Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via nikki.nowack@kbenp.nl.
    Contact
    Hoe werkt het?
    Veelgestelde vragen
    Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
    Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
    Opdracht Adviseur Nikki Nowack
    Nikki Nowack
    Opdracht Adviseur
    Afwezig
    Werkdagen: ma, di, wo