Begindatum:
1 apr 2025Einddatum:
31 mrt 2026Uren per week:
36Publicatiedatum:
28 feb 2025Omschrijving van de opdracht
Je bent het centrale aanspreekpunt voor de samenwerkingspartners die werk uitvoeren in onze openbare ruimte. Dit is bijvoorbeeld op het gebied van onderhoud van groen, bestratingen, reiniging en gladheidsbestrijding. Je zorgt dat er goede en duidelijke afspraken worden gemaakt via aanbestedingen en contracten en samen met de toezichthouders kijk je of deze afspraken worden nagekomen. Je hebt veel vrijheid in de uitvoering van jouw werk en werkt dagelijks samen met de andere contractmanagers, toezichthouders, vakspecialisten en Wijk- en beheerregisseurs. Het zwaartepunt ligt bij het contractbeheer bij de contracten met Weener XL het Werkbedrijf van de gemeente dat diverse werkzaamheden uitvoert in de openbare ruim
Kandidaatomschrijving
De Contractbeheerder:
Is in staat om directie te voeren op de integrale contracten zoals onderhoud van groen en reiniging in de stad;
Is in staat om bouwvergaderingen voor te bereiden en te leiden en legt gemaakte afspraken vast;
Ziet toe op de naleving van de contracten;
Is verantwoordelijk om de uitvoering te controleren met de financiële afspraken;
Werkt direct samen met 2 andere contractbeheerders;
Heeft affiniteit met het beheer van de openbare ruimte;
Heeft ervaring met het beheren van contracten en/ of directievoering op contracten;
Is in staat de verschillende belangen te zien en waar nodig oplossingen aan te dragen bij knelpunten in de uitvoering
Eisen
Minimale opleiding: Relevante HBO achtergrond op het gebied van het beheer van de openbare ruimte.
Minimale werkervaring
Ervaring met contractmanagement of directievoering op contracten
Ervaring met het beheer van de openbare ruimte
Kennis van RAW / UAV / CROW (beeldsystematiek)
Minimale competenties
Bewaart overzicht en werkt gestructureerd
Gericht op samenwerking
Is oplossingsgericht
Gevraagde documenten
Aanleveren na gunning
Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument
VOG
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 10 %
Gewenste opleiding
Opleidingen t.b.v. het gebruik van beheersystemen - Weging: 15 %
Gewenste werkervaring
Bij voorkeur 1 tot 3 jaar relevante werkervaring
Ervaring met het werken in een gemeentelijke organisatie
Ervaring met het samenwerken met een marktpartij zoals een Werkbedrijf
Affiniteit met en kennis van groenonderhoud
Ervaring met het aanbesteden van werken via raamovereenkomsten en contracten
Weging: 20 %
Gemeente 's-Hertogenbosch
Mogelijk wordt deze tijdelijk opdracht omgezet naar een tijdelijke of vaste functie binnen de gemeente 's-Hertogenbosch. Bestaat er de mogelijkheid om de kandidaat een arbeidsovereenkomst aan te bieden en dus over te nemen na een X aantal maanden inhuur? Uiteraard hierbij rekening houdend met de sollicitatie procedures die gelden binnen onze gemeente. Geef aan of dit mogelijk is en onder welke voorwaarden.
Weging: 30 %
Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Met de top-3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgeen de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties (communicatief vaardig, daadkrachtig, overtuigingskracht), aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.
Weging: 25 %