Leidinggevende

Gemeente Rucphen

Binnentuin 1, 4715 RW Rucphen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32 Noord-Brabant

Begindatum:

2 dec 2024

Einddatum:

2 jun 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

23 okt 2024

Type inzet
In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.

Teamleider Gemeentewinkel (Burgerzaken)
Als Teamleider Gemeentewinkel bij de gemeente Rucphen ben jij de drijvende kracht achter een efficiënt en klantgericht team burgerzaken, KCC en receptie. Jij zorgt ervoor dat onze inwoners snel en correct geholpen worden bij hun aanvragen en vragen op het gebied van burgerzaken. Je hebt een sterke focus op kwaliteit en dienstverlening en weet je team hierin mee te nemen en te motiveren. Kennis van de Basisregistratie Personen (BRP) en ervaring met het organiseren van verkiezingen is essentieel voor deze rol.

Wij zoeken een Teamleider voor de Gemeentewinkel voor 24-32 uur per week.
Wat ga je doen

  • Operationeel leiding geven aan team Gemeentewinkel.

  • Je werkt actief mee op de backoffice.

  • Je maakt individuele ontwikkeling van medewerkers mogelijk en begeleidt deze.

  • Optreden als aanspreekpunt voor complexe vraagstukken en klachten.

  • Bewaken en verbeteren van de dienstverlening en processen binnen de afdeling.

  • Zorgdragen voor de juiste uitvoering van wet- en regelgeving op het gebied van burgerzaken.

  • Actief bijdragen aan de ontwikkeling en implementatie van nieuwe diensten en producten.

  • Organisatie verkiezingen

Wie ben jij?
Je bent een sociaal en benaderbaar persoon die gemakkelijk contact legt en onderhoudt met zowel collega's als inwoners. Als teamleider weet je dat de beste resultaten worden bereikt door samen te werken en je bent altijd bereid om je collega's te ondersteunen en te motiveren. Het geeft je voldoening om anderen te helpen groeien en hun volledige potentieel te bereiken; je ziet het als jouw missie om je team naar een hoger niveau te tillen. Daarnaast ben je zeer betrokken bij je werk en toon je een grote mate van verantwoordelijkheid en toewijding.

  • Je bent sociaal ingesteld en haalt energie uit het contact met anderen. Je communiceert gemakkelijk en weet een goede relatie op te bouwen met zowel collega's als inwoners.

  • Samenwerken is jouw tweede natuur. Je gelooft in de kracht van teamwork en streeft ernaar om een positieve en ondersteunende werkomgeving te creëren waarin iedereen kan floreren.

  • Je vindt het leuk om mensen naar een hoger niveau te helpen. Als coachende leidinggevende ben je gedreven om het beste uit je team te halen en hen te begeleiden in hun professionele ontwikkeling.

  • Je bent betrokken bij je werk en toont een grote mate van verantwoordelijkheid en toewijding.

Wat breng je mee?
Ervaring in het vakgebied burgerzaken is essentieel.

  • HBO werk- en denkniveau, vakgerichte opleidingen en enkele jaren aantoonbare ervaring.

  • Je hebt uitgebreide kennis van wet- en regelgeving op het gebied van burgerzaken en de Basisregistratie Personen (BRP).

  • Je hebt ervaring met het organiseren en coördineren van verkiezingen, waarbij je zorgt voor een vlekkeloos verloop.

Als we jou een arbeidsovereenkomst aanbieden, vragen we eerst nog om een VOG te overleggen.

Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure.

Over de Gemeente Rucphen
Werken bij onze gemeente, betekent werken in een professionele en informele organisatie. Wij houden de lijnen bewust kort. Onze organisatievisie draagt niet voor niets de titel ‘werken aan resultaat en mens’. Jij telt namelijk binnen onze organisatie, als medewerker én als mens.

De gemeente Rucphen heeft bijna 24.000 inwoners en is een kleinschalige gemeente in Noord-Brabant. We bestaan uit vijf dorpskernen: Rucphen, Schijf, Sprundel, St. Willebrord en Zegge. Ons moderne kantoorpand is makkelijk bereikbaar vanaf verschillende hoofdwegen tussen Roosendaal en Breda. Samen met zo’n 170 medewerkers werken we aan zaken die belangrijk zijn voor onze inwoners, verenigingen en ondernemers. Zo houden wij ons onder andere bezig met arbeidsparticipatie, veiligheid en de woningmarkt.

We bieden een hoop ruimte en flexibiliteit voor de invulling van je werkdag. Als je het leuk vindt, kan je aansluiten bij verschillende werkgroepen om mee te denken over verschillende thema’s. Zo organiseert de IkbenR Campus werkinhoudelijke workshops en trainingen om de onderlinge samenwerking te bevorderen en samenhorigheid te waarborgen. Ook organiseert VitaalR een hoop leuke activiteiten om je fit en gezond te blijven voelen. Zo hebben we onlangs een mountainbiketocht, kookworkshop en een sessie mindfulness georganiseerd. Als je jonger dan 35 jaar bent, kun je ook aansluiten bij het netwerk van jonge ambtenaren om bij te dragen aan de onderlinge verbinding tussen alle generaties op het gemeentehuis. Genoeg mogelijkheden om uit te kiezen dus!

De zoeken een medewerker voor (uiteindelijk) in vast dienst. Wij werven deze vacature ook via onze eigen kanalen. 

 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.