WMO professional

Kloosterstraat 2-8, 4701 KK Roosendaal, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
77 32 Noord-Brabant

Begindatum:

7 apr 2025

Einddatum:

31 okt 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

17 mrt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving van de opdracht
De gemeente Roosendaal is op zoek naar

Wmo-professional
32 uur per week
“Een betrouwbare en oplossingsgerichte teamplayer die voor het beste resultaat gaat!”

Jouw klus
De groep WMO zorgt er voor dat inwoners van Roosendaal de maatschappelijke ondersteuning krijgen die ze nodig hebben. Door onafhankelijk en integraal advies en ondersteuning, kunnen ze volwaardig blijven deelnemen aan onze samenleving.
Je werkt nauw samen met Inwonersondersteuning Roosendaal (IOR). IOR is het eerste loket en verwijst door naar de gemeente als dat nodig is. Na zo’n verwijzing verstrek jij als wmo-professional informatie en je geeft advies. Je stelt de zorgbehoefte van de hulpvrager verder vast aan de hand van een analyse van de klant- en omgevingssituatie. Daarbij hanteer je een brede blik. Soms vraag je een collega met een andere expertise om met je mee te kijken.

Je zorgt voor de integrale afhandeling van Wmo-aanvragen op het gebied van woningaanpassingen, vervoersvoorzieningen, rolstoelen, huishoudelijke hulp, individuele begeleiding en dagbesteding. Je onderzoekt de aanvragen op rechtmatigheid en bent in staat om complexe aanvragen zelf te beoordelen. Je zorgt voor indicatiestelling en advies over de individuele voorzieningen en voert gesprekken om de aanvraag goed te kunnen beoordelen.  We indiceren alleen indien echt nodig, waar mogelijk zoeken we een oplossing in ‘het normale leven’. Je zoekt hierbij dus ook de verbinding met het voorliggend veld, zoals bijvoorbeeld de stamtafels en maatschappelijk werk. Je vraagt offertes op, schakelt met in- en externe partijen en stelt zo nodig een programma van eisen op voor specifieke onderdelen. Verder stel je rapportages en beschikkingen op. 

Jouw kracht
Klant- en vraaggericht werken is je tweede natuur, daarnaast ben je ook oplossingsgericht en besluitvaardig. Je legt makkelijk contact en wekt vertrouwen bij je gesprekspartner. Je stelt kritische vragen, maar weet ook snel een vertaling te maken naar de praktijk van alledag. Daarbij verlies je de ander niet uit het oog, maar ben je zakelijk waar dat moet. Je bent resultaatgericht waar je samen met jouw collega’s voor gaat. Jouw rapportages zijn kort en bondig en foutloos geschreven. Je voelt je als een vis in het water in een omgeving die volop in beweging is. Daar waar anderen hier misschien onrustig van worden, geeft het jou juist energie.

Je beschikt over een afgeronde relevante Hbo-opleiding, bijvoorbeeld ergonomie, pedagogiek, fysiotherapie of vergelijkbaar. Daarnaast werk je minimaal 3 jaar binnen dit vakgebied. Ervaring met Wmo-indicering is een pré. 

 Eisen

  • “In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een zzp’er. Ben je daarmee akkoord?”

  • De kandidaat heeft 3-4 jaar relevante werkervaring op het gevraagde werkterrein binnen het sociaal domein (blijkt uit CV)

  • Het tarief is maximaal € 77,-- en is incl. reiskosten (woon/werk en dienstreizen), parkeerkosten en verblijfskosten. Er dient een VOG niet ouder dan 2 maanden voor een vergelijkbare functie te worden overlegd of deze dient te worden aangevraagd. Let op: er is geen parkeergelegenheid op eigen terrein.

  • De kandidaat heeft een relevante afgeronde opleiding op hbo niveau in de richting van ergonomie, pedagogiek, fysiotherapie of een vergelijkbare functie.

Wensen

  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht voor het gevraagde aantal uren ?

  • De kandidaat heeft bij voorkeur relevante werkervaring bij een gemeente / overheid (blijkt uit CV)

  • De kandidaat beschikt over de volgende competenties (blijkt uit gesprek)

    • Overtuigingskracht / daadkrachtig

    • resultaatgericht

    • samenwerken

    • klant- en vraaggericht

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.