thumbnail
thumbnail

Onderzoeker

Kloosterstraat 2-8, 4701 KK Roosendaal, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
80
28 Noord-Brabant

Begindatum:

1 mei 2024

Einddatum:

1 mei 2025

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

2 apr 2024

Roosendaal
Wij zijn geen gemeente, wij zijn Roosendaal. Benieuwd wat we daarmee bedoelen? Dat leggen we je graag uit in deze video. Wij hanteren een autonomere werkwijze. Dat houdt in dat we in kleine groepen werken van acht tot twaalf medewerkers zonder teamleiders. Wij geloven in de kracht van onze medewerkers. Samen ben je verantwoordelijk voor het groepsresultaat en verdeel je werkzaamheden. Zo zijn we wendbaar, ontstaat er ruimte voor mooie initiatieven en is het werkplezier hoog dankzij de vrijheid in je werkzaamheden. Resultaatgericht, samen en de ander centraal zijn hierbij onze drie kernwaarden. Roosendaal is de stad van de menselijke maat met talloze kleurrijke verenigingen, inwoners en ondernemers. Groot genoeg voor interessante vraagstukken. Klein genoeg voor korte lijnen met belangrijke stakeholders. Met een ideale ligging: vanuit Rotterdam, Breda of Antwerpen ben je in ruim 30 minuten in Roosendaal.

Wat ga je doen?
Je verricht in de breedste zin van het woord onderzoek en sluit daarbij aan op de informatiebehoefte van collega’s. Ook houd je de regie op uitbesteed onderzoek en bewaak je de kwaliteit daarvan. Het adviseren van collega’s, bijvoorbeeld over het meten van beleidsdoelen, behoort ook tot jouw taken.

Als onderzoeker ben je actief op alle gemeentelijke beleidsterreinen (bijv. sociaal domein en ruimtelijke ontwikkeling). Daarnaast ben je ambassadeur van onderzoek en datagedreven werken. Je stimuleert beter en breder gebruik van onderzoeken om besluiten te nemen. Om dit te realiseren heb je veel contacten, zowel binnen als buiten de organisatie.

De functie van onderzoeker is onderdeel van het datalab. Het datalab bestaat verder uit zes collega’s: een Data Modeler, Data Analisten, BI-specialist en Business Analisten. Als onderdeel van het datalab denk en werk je mee aan het verder professionaliseren van datagedreven werken binnen Roosendaal. Een greep uit de onderzoeken waaraan je gaat werken:

  • Hoe dementievriendelijk is onze gemeente?

  • Hoe waarderen Associate Degree studenten Roosendaal?

  • Wat is de waarde van cultuur in onze gemeente?

De gesprekken vinden plaats in Roosendaal op 17 april (13.00-17.00 uur) en 22 april (14.30 -17.00 uur).

Eisen

  • Een afgeronde WO opleiding, bijvoorbeeld in de richting van sociale wetenschappen of (sociale) geografie (blijkt uit CV)

  • Kandidaat heeft ervaring in zowel kwalitatief onderzoek (interviews) als kwantitatief onderzoek (vragenlijsten) ( blijkt uit CV )

  • Kennis van SPSS, R of Python (we gebruiken binnen het datalab verschillende tools)

  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring met het zelfstandig uitvoeren van een onderzoek: van data verzameling tot het rapporteren over de onderzoeksbevindingen en het delen van de resultaten.

  • De kandidaat heeft minimaal 1-3 jaar relevante werkervaring op het gevraagde werkterrein (blijkt uit CV)

  • Competenties: Zie PDF.

Wensen

  • De kandidaat heeft de gevraagde relevante werkervaring bij een gemeente / overheid (blijkt uit CV)

  • In verband met de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties : Is de kandidaat die u presenteert bij uw bureau in dienst of, indien u zelf als ZZP’er inschrijft, bent u bereid deze opdracht eventueel op basis van ZZP contractmanagement in te vullen en door middel van een modelovereenkomst ?

  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht voor het gevraagde aantal uren ?

  • Het tarief is maximaal 110 euro , dit is incl. reiskosten, parkeerkosten en verblijfskosten. Tevens gaan wij er in eerste instantie vanuit dat de kandidaat over eigen devices (smartphone/laptop) beschikt of deze verstrekt krijgt vanuit de leverancier. Er dient een VOG niet ouder dan 2 maanden voor een vergelijkbare functie te worden overlegd of deze dient te worden aangevraagd.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 of per mail via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om je in te schrijven.

Documenten:

Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Help
Contact

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Onderzoeker die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.