thumbnail
thumbnail

Beleidsmedewerker onderwijshuisvesting

Kloosterstraat 2-8, 4701 KK Roosendaal, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€80
24 Noord-Brabant

Begindatum:

6 feb 2023

Einddatum:

4 jun 2023

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

19 jan 2023

Beleidsmedewerker onderwijshuisvesting - 24 uur per week
“Een resultaatgerichte collega die met nauwkeurige ondersteuning onderwijshuisvesting in de gemeente Roosendaal verder brengt!”

Organisatie
Roosendaal heeft een omvangrijke onderwijshuisvestingsopgave. Het voorzien in huisvesting is een wettelijke taak, Roosendaal heeft daarbij ook zelf aanvullende ambities gesteld. Jij gaat vanuit de groep Jeugdbeleid, in nauwe samenwerking met de beleidsadviseur Onderwijshuisvesting, aan de slag met die taak en ambities. Momenteel werkt Roosendaal aan het ontwikkelen van een nieuw meerjarig Integraal Huisvestingsplan (IHP). Jij gaat bij deze beleidsontwikkeling als beleidsmedewerker een belangrijke bijdrage leveren. Dat combineer je met werk wat voortkomt uit het huisvestingsprogramma voor 2023, de lopende uitvoeringsplannen en de uitvoering van de verordening.

Omschrijving van de opdracht
Je verzamelt en beheert gegevens die voor de beleidsuitvoering van belang zijn. Verder maak je berekeningen, ook financiële, die je toetst op basis van de verordening onderwijshuisvesting. Daarnaast behandel je ingekomen aanvragen en de impact hiervan op andere scholen/ voorzieningen. Je weet de planning en procesgang te bewaken, vertaalt ontwikkelingen in voorstellen en draagt bij aan een solide proces van de huisvesting. Het is daarbij essentieel dat je nauw samenwerkt met de beleidsadviseur Onderwijshuisvesting, maar ook met de collega’s van Jeugdbeleid, Ruimtelijke Ordening en Financiën. Het is van belang dat je zeer nauwgezet werkt en je er steeds van bewust bent dat alles wat je vastlegt ook volledig navolgbaar moet zijn voor meerdere collega’s. Daarnaast is flexibiliteit van belang omdat er regelmatig een situatie kan zijn die jouw planning omgooit op basis van spoedklussen die snel gedaan moeten worden.
 
Jouw kracht
Als beleidsmedewerker onderwijshuisvesting ben je een echte teamspeler maar ook in staat zelfstandig zaken op te pakken en te regelen. Je voelt je als een vis in het water in een politiek-bestuurlijke omgeving en bent daadkrachtig in jouw handelen. Je doorziet zaken in een sociaal-maatschappelijke context snel en weet goed overzicht te houden. Je bent resultaatgericht en bent in staat om nauwkeurig te werken. Ze maken jou niet gek, want je bent een kei in het stellen van prioriteiten en het plannen van je werk.

Je hebt een afgeronde relevante Hbo-opleiding op sociaal, juridisch of economisch gebied. Daarnaast hebt je affiniteit met wet- en regelgeving en gaat het je helpen wanneer je ook financieel inzicht hebt.  

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.




 

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Beleidsmedewerker onderwijshuisvesting die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.