Begindatum:
13 jan 2025Einddatum:
12 jun 2025Uren per week:
32Publicatiedatum:
21 nov 2024Type inzet
“In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een zzp’er. Ben je daarmee akkoord?”
Omschrijving van de opdracht
Wij zoeken een enthousiaste en vriendelijke servicemedewerker voor onze Microsoft 365-omgeving. In deze rol help je gebruikers met hun vragen over Microsoft 365. De opdracht duurt 6 maanden (met optie tot verlenging).
Verantwoordelijkhede
Je helpt gebruikers met vragen en problemen over Microsoft 365.
Je lost technische problemen op met Microsoft 365 applicaties zoals Teams, OneDrive en SharePoint.
Je stuurt moeilijke problemen door naar de tweede en derde lijns ondersteuning.
Je helpt gebruikers bij het gebruik van Microsoft 365 applicaties en functies.
Je schrijft problemen en oplossingen op in het ticketsysteem.
Je helpt mee om de gebruikersdocumentatie en handleidingen te verbeteren.
Vereisten
Minimaal MBO-niveau 4.
Kennis van Microsoft 365 applicaties en diensten.
Goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands, zowel schriftelijk als mondeling.
Je kunt goed problemen oplossen en bent klantgericht.
Ervaring met IT-support is een pre
De gesprekken vinden plaats in Roosendaal op 16 december (11.00-17.00 uur) en 19 december (09.00 -17.00 uur).