Baliemedewerker

Kloosterstraat 2-8, 4701 KK Roosendaal, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 feb 2023

Einddatum:

3 mrt 2023

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

20 jan 2023

Organisatie
Stad van de menselijke maat met talloze kleurrijke verenigingen, inwoners en ondernemers. Groot genoeg voor interessante vraagstukken. Klein genoeg voor korte lijnen met belangrijke stakeholders. In Roosendaal zetten we in op mooie resultaten die samengaan met werkplezier. Resultaatgericht, samen en de ander centraal zijn hierbij onze drie kernwaarden. Wij willen de meest uitdagende werkomgeving voor publiek opdrachtnemerschap worden. We maken keuzes op basis van wet en prioriteiten. Het management biedt daarbij heldere kaders en stuurt op vertrouwen. Digitalisering draagt bij aan een kleinere, goedkopere en betere organisatie. Schaalgericht werken staat centraal.

Tijdelijke baliemedewerker Publiekszaken (36 uur per week)
Als baliemedewerker Publiekszaken ben je het visitekaartje van de gemeente Roosendaal. Je verzorgt onder andere aanvragen voor reisdocumenten, rijbewijzen, verklaringen omtrent gedrag, uittreksels BRP en Burgerlijke Stand en aangiften van geboorten en overlijden. Wij willen dat onze burgers vriendelijk, snel en deskundig worden geholpen. Wij willen een goede service verlenen zowel bij een persoonlijk bezoek als bij een digitale aanvraag. 

Jouw kracht
 

  • Je hebt een MBO werk- en denkniveau

  • Bij voorkeur heb je het diploma Basisopleiding Burgerzaken (of een vergelijkbare opleiding)

  • Je hebt relevante werkervaring op het gevraagde werkterrein binnen een gemeente, minimaal 1 - 3 jaar.

  • Je bent vertrouwd met Burgerzakenapplicaties bij voorkeur met I-Burgerzaken van PinkRoccade

  • Je hebt specifieke vakkennis van reisdocumenten en rijbewijzen, geboorte en overlijden, uittreksels en verklaringen BRP en BS

  • Je beschikt over een goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal

  • Je beschikt over een redelijke mondelinge beheersing van de Engelse en/of Duitse taal

  • Je hebt een open en flexibele instelling

  • Je bent servicegericht en secuur

  • Je bent een teamspeler

De gesprekken worden ingepland op 30 januari hele dag en/of 31 januari vanaf 10.30 uur.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.