Begindatum:
1 feb 2023Einddatum:
3 mrt 2023Uren per week:
36Publicatiedatum:
20 jan 2023Organisatie
Stad van de menselijke maat met talloze kleurrijke verenigingen, inwoners en ondernemers. Groot genoeg voor interessante vraagstukken. Klein genoeg voor korte lijnen met belangrijke stakeholders. In Roosendaal zetten we in op mooie resultaten die samengaan met werkplezier. Resultaatgericht, samen en de ander centraal zijn hierbij onze drie kernwaarden. Wij willen de meest uitdagende werkomgeving voor publiek opdrachtnemerschap worden. We maken keuzes op basis van wet en prioriteiten. Het management biedt daarbij heldere kaders en stuurt op vertrouwen. Digitalisering draagt bij aan een kleinere, goedkopere en betere organisatie. Schaalgericht werken staat centraal.
Tijdelijke baliemedewerker Publiekszaken (36 uur per week)
Als baliemedewerker Publiekszaken ben je het visitekaartje van de gemeente Roosendaal. Je verzorgt onder andere aanvragen voor reisdocumenten, rijbewijzen, verklaringen omtrent gedrag, uittreksels BRP en Burgerlijke Stand en aangiften van geboorten en overlijden. Wij willen dat onze burgers vriendelijk, snel en deskundig worden geholpen. Wij willen een goede service verlenen zowel bij een persoonlijk bezoek als bij een digitale aanvraag.
Jouw kracht
Je hebt een MBO werk- en denkniveau
Bij voorkeur heb je het diploma Basisopleiding Burgerzaken (of een vergelijkbare opleiding)
Je hebt relevante werkervaring op het gevraagde werkterrein binnen een gemeente, minimaal 1 - 3 jaar.
Je bent vertrouwd met Burgerzakenapplicaties bij voorkeur met I-Burgerzaken van PinkRoccade
Je hebt specifieke vakkennis van reisdocumenten en rijbewijzen, geboorte en overlijden, uittreksels en verklaringen BRP en BS
Je beschikt over een goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal
Je beschikt over een redelijke mondelinge beheersing van de Engelse en/of Duitse taal
Je hebt een open en flexibele instelling
Je bent servicegericht en secuur
Je bent een teamspeler
De gesprekken worden ingepland op 30 januari hele dag en/of 31 januari vanaf 10.30 uur.
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.