Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 dec 2026Publicatiedatum:
31 okt 2025Voor de civieltechnische advisering en engineering van diverse bouw- en woonrijpmaak werkzaamheden en herinrichtingen van de openbare ruimte in de gemeente Pijnacker-Nootdorp zoeken wij een ervaren civieltechnisch projectleider. Het werk omvat o.a. advisering, opstellen van contracten en het aanbesteden hiervan, aansturing van werkvoorbereiders, directievoerders, toezichthouders en adviesbureaus, coordinatie van de aan- en verlegging van kabels en leidingen. Je werkt zelfstandig en in projectteams onder leiding van de projectmanager.
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
Uiterlijk per 1 januari 2026 voor 24 tot 32 uur per week gedurende de gehele looptijd van de opdracht;
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi);
Bring your own device is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als civieltechnisch projectleider binnen een Nederlandse gemeente;
Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding in de richting van civiele techniek.
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.
De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.
De gemeente is voor het team Ontwerp & Realisatie binnen het domein Fysieke Leefomgeving op zoek naar een senior projectleider civiel.
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 13 november tussen 14:00 uur en 17:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 12 november 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: alle werkdagen.
3 x 6 maand(en)
De gemeente zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van een externe administratieve broker.
Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 5 november 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden uiterlijk op vrijdag 7 november 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij een externe administratieve broker via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Een externe administratieve broker is bereikbaar op telefoonnummer (telefoonnummer verwijderd). De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 10 november 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

