Logo van Gemeente Pijnacker-Nootdorp
Logo van Gemeente Pijnacker-Nootdorp

Senior Projectleider Civiel

Oranjeplein 1, 2641 EZ Pijnacker, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 dec 2026

Uren per week:

24 - 32

Publicatiedatum:

31 okt 2025
Opdracht tarief 120Opdracht uren 24 - 32
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht

Voor de civieltechnische advisering en engineering van diverse bouw- en woonrijpmaak werkzaamheden en herinrichtingen van de openbare ruimte in de gemeente Pijnacker-Nootdorp zoeken wij een ervaren civieltechnisch projectleider. Het werk omvat o.a. advisering, opstellen van contracten en het aanbesteden hiervan, aansturing van werkvoorbereiders, directievoerders, toezichthouders en adviesbureaus, coordinatie van de aan- en verlegging van kabels en leidingen. Je werkt zelfstandig en in projectteams onder leiding van de projectmanager.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

  • Uiterlijk per 1 januari 2026 voor 24 tot 32 uur per week gedurende de gehele looptijd van de opdracht;

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi);

  • Bring your own device is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als civieltechnisch projectleider binnen een Nederlandse gemeente;

  • Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding in de richting van civiele techniek.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als civieltechnisch projectleider binnen een gemeente (35 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met het coordineren en afstemmen met diverse partijen, zoals gemeentelijke afdelingen, adviesbureaus, nutsbedrijven, waterschap, bedrijven en bewoners. Licht de werkervaring duidelijk toe in het cv middels een uitgeschreven referentie opdracht (20 punten);
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als civieltechnisch projectleider met het opstellen en aanbesteden van contracten (25 punten).

Competenties

  • Mondeling en schriftelijk communicatief;
  • Proactief;
  • Overtuigingskracht;
  • Klantgericht;
  • Oplossingsgericht;
  • Teamspeler;
  • Flexibel;
  • Resultaatgericht.

Organisatie en team

Organisatie

De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.

De gemeente is voor het team Ontwerp & Realisatie binnen het domein Fysieke Leefomgeving op zoek naar een senior projectleider civiel.

Gespreksinformatie

Planning

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 13 november tussen 14:00 uur en 17:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 12 november 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

CV-eisen

Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: alle werkdagen.

Opties verlenging

3 x 6 maand(en)

Overige informatie

  • De gemeente zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van een externe administratieve broker.

  • Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie

Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 5 november 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden uiterlijk op vrijdag 7 november 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij een externe administratieve broker via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Een externe administratieve broker is bereikbaar op telefoonnummer (telefoonnummer verwijderd). De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 10 november 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.