Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Oldambt
Logo van Gemeente Oldambt

Coördinator Gemeentelijke Opvang Oekraïners Oldambt

Johan Modastraat 6, 9671 CD Winschoten, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

1 mrt 2024

Einddatum:

1 mrt 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

13 feb 2024
Opdracht tarief 52Opdracht uren 36

Opdrachtomschrijving

Achtergrondinformatie
Het team Beleid heeft de verantwoordelijkheid om te zorgen voor de goede opvang van vluchtelingen uit Oekraïne. Dit verzorgen wij al enige tijd en door veranderingen in de organisatie zijn wij op zoek naar (tijdelijke) coördinatoren.

Daarnaast vinden wij het belangrijk om, daar waar mogelijk en nodig, ook te zorgen voor noodopvang om daarmee het aanmeldcentrum in Ter Apel te ontlasten.

Opdracht
De coördinator neemt de realisatie en het onderhouden van de verschillende opvanglocaties onder zijn hoede. Dat is begonnen met de realisatie van de opvanglocaties. In de toekomst kan het zijn dat er nog locaties bij komen of veranderen.

Je bewaakt de door- en uitstroom. Door te kijken waar eventuele knelpunten liggen, zorg je dat alle processen zo soepel mogelijk verlopen. Ook zie je erop toe dat de verschillende partijen met elkaar communiceren (zoals gemeente, vluchtelingenwerk, Welzijn en bewoners).

Naast het coördineren van de opvang van Oekraïners, kan het voor komen dat je gevraagd wordt noodopvang voor andere vluchtelingen te realiseren. De ervaring leert dat dit in zeer korte tijd gerealiseerd moet en kan worden.

Wat doe je ook:

  • Monitoren van werkzaamheden en signaleren van knelpunten;

  • Onderhouden van contacten (intern en extern);

  • Administratieve werkzaamheden;

  • Zorg dragen dat de locaties voldoende middelen ter beschikking hebben om hun werk uit te kunnen voeren;

  • Budgetverantwoordelijk.

Kandidaatomschrijving

Kandidaatomschrijving:

  • je hebt minimaal 1 jaar ervaring als coordinator binnen de Oekraine opvang en bij voorkeur past je aanpak binnen de opvang zoals Oldambt die kent;

  • je bent gewend om in een ad-hoc omgeving te opereren, maar bent ook in staat om na te denken over oplossingen voor de lange termijn. Je weet hoe je moet handelen bij eventuele calamiteiten.

  • Je bent empathisch en stressbestendig, kunt goed communiceren, zowel intern als met ketenpartners en weet je in te leven in verschillende situaties. Ook sta je sterk in je schoenen en kun je omgaan met tegengestelde belangen.

Eisen

  • Bij deze opdracht zijn geen eisen geformuleerd.

Gunningscriteria

  • Weging prijsdeel: 20 %

  • Motivatiebrief: Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Er wordt op het volgende criteria gelet.

    • Je bent gewend om in een ad-hoc omgeving te opereren, maar bent ook in staat om na te denken over oplossingen voor de lange termijn. Je weet hoe je moet handelen bij eventuele calamiteiten.

    • Je bent empathisch en stressbestendig, kunt goed communiceren, zowel intern als met ketenpartners en weet je in te leven in verschillende situaties. Ook sta je sterk in je schoenen en kun je omgaan met tegengestelde belangen. (Weging: 25 %)

  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring als coordinator binnen de Oekraine opvang en bij voorkeur past je aanpak binnen de opvang zoals Oldambt die kent. Blijkt uit CV (Weging: 15 %)

  • Je hebt minimaal MBO+ bij voorkeur mensgericht en/of facilitair, blijkt uit CV. (Weging: 20 %)

  • Interview: Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. (Weging: 20 %)

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.