Beleidsmedewerkers Ruimtelijke Ordening

Koningstraat 13, 9101 LP Dokkum, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen limieten 8-36 uren per week (totaal 82 uren/ 2,28 fte) Friesland

Begindatum:

1 jan 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

8-36 uren per week (totaal 82 uren/ 2,28 fte)

Publicatiedatum:

30 nov 2024

Opdracht omschrijving
Bij de gemeente is door het vertrek van een aantal medewerkers in 2025 ruimte voor 82 uur. Beleidsmedewerker Ruimtelijke Ordening. Bij de cluster Omjouwing en Ekonomy bij de eenheid Romtlik Belied en Plannen. Bij de aanbieding aangeven binnen welke range van uren de aangeboden kandidaat inzetbaar is.

Verantwoordelijkheden
De aangeleverde kandidaten worden ingezet op de volgende werkzaamheden:

  1. Nieuwe Omgevingsplannen

  2. Lopende bestemmingsplannen procedures.

  3. Het deelnemen in projectgroepen met betrekking tot nieuwe woningbouwplannen

  4. Het deelnemen aan de wekelijkse intaketafel waar nieuwe initiatieven op de agenda staan.

  5. Op basis van deskundigheid en beschikbare ruimte hebben we een breed RO-overleg, waar naast diverse onderwerpen ook de werkverdeling besproken wordt.

  6. Het begeleiden van externe bureaus die voor ons RO-werkzaamheden verrichten.

  7. Het nieuwe Omgevingsplan waarin alle bestaande bestemmingplannen tot een Omgevingsplan Noardeast-Fryslan moet leiden (looptijd tot 2032)

  8. Overleg met wethouder RO over collegevoorstellen die op route gaan.

  9. Behandelen van informatievragen die betrekking hebben op Ruimtelijke Ordening.

  10. Algemeen voorkomende werkzaamheden binnen het beleidsveld.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 januari 2025 tot en met 31 december 2025 voor 8-36 uur per week (totaal 82). De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

  • Bij voorkeur heb je ervaring op het terrein van de ruimtelijke ordening en met de genoemde werkzaamheden en de rol van projectleider of heb je mee gewerkt in een projectteam op dit gebied.

  • Je beschikt over een afgeronde, relevante HBO-opleiding, bij voorkeur in de richting van ruimtelijke ordening of planologie.

Wensen

  • Je beschikt over een afgeronde, relevante HBO-opleiding, bij voorkeur in de richting van ruimtelijke ordening of planologie (40%)

  • Nieuwe Omgevingsplannen 2. Lopende bestemmingsplannen procedures. 3. Het deelnemen in projectgroepen met betrekking tot nieuwe woningbouwplannen 4. Het deelnemen aan de wekelijkse intaketafel waar nieuwe initiatieven op de agenda staan. 5. Op basis van deskundigheid en beschikbare ruimte hebben we een breed RO-overleg, waar naast diverse onderwerpen ook de werkverdeling besproken wordt. 6. Het begeleiden van externe bureaus die voor ons RO-werkzaamheden verrichten. 7. Het nieuwe Omgevingsplan waarin alle bestaande bestemmingplannen tot een Omgevingsplan Noardeast-Fryslan moet leiden (looptijd tot 2032) 8. Overleg met wethouder RO over collegevoorstellen die op route gaan. 9. Behandelen van informatievragen die betrekking hebben op Ruimtelijke Ordening. 10. Algemeen voorkomende werkzaamheden binnen het beleidsveld. (40%)

  • Verder ben je op verschillende beleidsterreinen breed georiënteerd en ben je in staat om over je eigen taakveld heen te kijken. Je beschikt over goede adviesvaardigheden, kunt omgaan met belangentegenstellingen en je bent ondernemend ingesteld. Uiteraard ben je klant- en kwaliteitsgericht. Ook heb je gevoel voor bestuurlijk belangen en afwegingen. Je beschikt over de volgende competenties: creatief, overtuigen, analytisch, tactisch, politiek sensitief, proactief, flexibel en nauwkeurig. Je hebt een positieve houding ten opzichte van het Fries. (20%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.