thumbnail
thumbnail

Medewerker receptie-telefonie Mook en Middelaar

Raadhuisplein 6, 6585 AP Mook, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 70,00
24 Limburg

Begindatum:

12 aug 2024

Einddatum:

1 dec 2024

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

24 jul 2024

Omschrijving van de opdracht
Binnen de Afdeling Sociaal, team Publiekszaken zoeken wij een medewerker receptie - telefonie. 

Je krijgt energie van dienstverlening en klantcontact. Je luistert goed naar mensen en vraagt door om de vraag of het verzoek helder te krijgen. Je voelt je verantwoordelijk voor de kwaliteit van het werk en werkt secuur en planmatig. Je houdt er van om samen te werken en gedraagt je collegiaal en professioneel. Je hebt ervaring met digitale systemen en nieuwe (digitale) systemen maak jij je snel eigen.

Verantwoordelijkheden
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de inwoners van de gemeente Mook en Middelaar. Aan de receptie en de telefoon heb je een belangrijke rol in het beantwoorden van vragen en het helpen van inwoners. Je komt met veel mensen in contact en iedere dag is anders.  

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 12 augustus tot en met 1 december 2024 voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. Onderstaande onderdelen zijn hierin duidelijk terug te vinden.

  • Aantoonbare werkervaring op het gebied van diensten inzake receptie en/of telefonie

  • Nederlandse taal (vloeiend) spreken en schrijven.

Wensen

  • CV - expertise , inclusief kennis en ervaring medewerker receptie-telefonie' Uit de CV wordt duidelijk of kandidaat voldoet aan de navolgende kennis en ervaring: - Ervaring bij overheidsorganisatie 10% - Ervaring bij gemeentelijke overheidsorganisatie 20% - ervaring bij gemeentelijke overheidsorganisatie van soortgelijke omvang als Mook en Middelaar 30%

  • CV - expertise , inclusief kennis en kunde medewerker receptie-telefonie' Uit de CV wordt duidelijk of kandidaat voldoet aan de navolgende kennis en kunde: - Kennis receptie en telefonie 10% - Kennis van gemeentelijke receptie en telefonie + een aantoonbare flinke dosis flexibiliteit, en leergierigheid 30% - Kennis van gemeentelijke receptie en telefonie + een aantoonbare flinke dosis flexibiliteit, en leergierigheid + in staat initiatief te nemen en het nemen van eigenaarschap 50%.

  • CV - expertise , inclusief kennis en vaardigheid in het omgaan met digitale systemen Uit de CV wordt duidelijk of kandidaat voldoet aan de navolgende kennis en kunde: - Kennis en vaardigheid in het omgaan met een digitaal systeem op het gebied van receptie en telefonie 10% - Kennis en vaardigheid in het omgaan met een gemeentelijke digitaal systeem op het gebied van receptie en telefonie 20%

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur

Ben jij de Medewerker receptie-telefonie Mook en Middelaar die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.