thumbnail
thumbnail

Medewerker BAG

Gorecht-Oost 157, 9603 AE Hoogezand, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
65
32 Groningen

Begindatum:

3 apr 2023

Einddatum:

1 okt 2023

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

16 mrt 2023

Omschrijving van de opdracht
In verband met extra werkzaamheden zoekt de gemeente Midden-Groningen een Medewerker BAG
De medewerker:

  1. Verwerkt diverse mutaties in de BAG-registratie

  2. Verwerkt het berichtenverkeer vanuit de BAG

  3. Verzamelt en interpreteert gegevens vanuit diverse documenten, waaronder bouwtekeningen

  4. Verricht ondersteunende werkzaamheden voor het team Basisregistratie/Objectregistratie 

  5. Overlegt met de collega's binnen het cluster Objectregistratie en het team basisregistratie en de collega's van andere teams/clusters binnen de organisatie

Kandidaatomschrijving
De ideale kandidaat:

  • is ingevoerd in het werkgebied van de gegevensverwerking binnen de BAG

  • heeft kennis van de basisregistraties die gerelateerd zijn aan de WOZ en de onderlinge samenhang daarin

  • heeft enkele jaren actuele werkervaring bij gemeenten, waarvan minimaal één gemeente van 60.000 inwoners

  • comuncieert helder en duidelijk met de collega's van het team en teamoverschrijdend

  • is pro-actief en zoekt voortdurend afstemming en overleg met collega's van het team en teamoverschrijdend

  • is in het bezit van rijbewijs B vanwege werken op verschillende locaties

Eisen

  • U heeft aantoonbaar op uw CV recente werkervaring met genoemde werkzaamheden opgedaan bij een gemeente.

Gunningscriteria

  • U heeft ervaring met het uitvoeren van alle voorkomende werkzaamheden binnen het werkgebied en kent bijbehorende administratieve werkprocessen. Toon aan met CV.

  • U hebt ervaring met het werken met het automatiseringspakket VRIS. Toon aan met het CV.

  • U bent (recent) werkzaam (geweest) bij de gemeente Midden-Groningen

Interviewplanning
De gesprekken worden gehouden  in de week van 27 - 31 maart 2023.

Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

CPV code
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Medewerker BAG die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.