Begindatum:
15 jun 2023Einddatum:
1 sept 2023Uren per week:
36Publicatiedatum:
26 mei 2023Organisatie
Even voorstellen. Wij zijn Maashorst. Een splinternieuwe gemeente met zes bruisende kernen, omgeven door natuur zoals je die nergens anders tegenkomt. Bij ons vind je het beste van twee werelden: alle voorzieningen in de buurt en toch ruimtelijk en omringd door groen wonen en werken. Dat we nieuw zijn, betekent dat we nog volop uitvinden wie we zijn en welke weg we gaan bewandelen. Spannend? Ja, soms wel. Maar het biedt ook ontzettend veel kansen.
Opdrachtomschrijving
Bijdragen aan inkorten van de wachtlijsten.
Voeren van verdiepende intakegesprekken met inwoners (cliënten) die om ondersteuning vragen op het gebied van Jeugdzorg.
Samen met de ouders/ verzorgers maken van een plan, met daarin passende (maatwerk) oplossingen, zoals de benutting van de eigen kracht, de mogelijkheden van sociale netwerken en voorliggende voorzieningen.
Voeren van regie op de eigen caseload. Als casemanager nemen van de regie in situaties waarbij er in het gezin/huishouden sprake is van meervoudige en complexe problematiek. Samenwerken in de keten met collega’s en afleggen van huisbezoeken.
In crisissituaties ben je in staat om flexibel en adequaat te handelen en de juiste besluiten te nemen.
Eisen
Kennis en ervaring jeugdconsulent
Uit het cv blijkt dat de kandidaat minimaal anderhalf jaar aantoonbare kennis en ervaring heeft als jeugdconsulent in een gemeentelijke organisatie.
SKJ-registratie
Uit het cv blijkt dat de kandidaat beschikt over een SKJ-registratie
Gunningscriteria
Kennis en ervaring met complexe casuïstiek binnen de jeugdhulp
Uit het cv blijkt dat de kandidaat kennis en ervaring heeft met complexe casuïstiek heeft binnen de jeugdhulp
Ervaring met de beschermtafel
Uit het cv blijkt dat de kandidaat ervaring heeft met de beschermtafel
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.