Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Lochem
Logo van Gemeente Lochem

Wegbeheerder

Hanzeweg 8, 7241 CR Lochem, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

1 okt 2022

Einddatum:

1 okt 2023

Uren per week:

18

Publicatiedatum:

21 sept 2022
Opdracht tarief € 80,00Opdracht uren 18

De opdracht bestaat uit het verrichten van werkzaamheden voor het team Civiel en Groen van de Afdeling Ruimte. De in te huren wegbeheerder werkt nauw samen met  de medewerkers van de afdeling. Je bent verantwoordelijk voor het instand houden van de gemeentelijke gebiedsontsluitingswegen. Het gaat daarbij met name om het beheer van de wegen met een lokale en bovenlokale functie.  

Je plant en budgetteert op systematische wijze de voorbereiding en uitvoering van activiteiten die erop gericht zijn, dat de weg de bestaande functie kan blijven vervullen. Je voert ook inspecties en metingen uit om de bestaande toestand van de weg te bepalen. Je bent belast met het aanbestedingsbeleid op de onderhoudswerken. Je verzorgt de voorbereiding en draagt bij aan het aanbestedingsproces van het onderhoudsproject. Na de gunning pak je de uitvoering op van het project. In samenspraak met de aannemer zorg je voor een goede realisatie van het project. Je voert toezicht op het werk van de aannemer en hebt veel contact met bewoners.

Je zorgt voor een vlotte, veilige en comfortabele afwerking van het verkeersaanbod. 

Knelpunten in het project herken je. Je bent in staat hiervoor oplossingen te bedenken en deze oplossingen presenteer je aan het management. Je verzorgt de interne en externe communicatie rondom het project en je rapporteert aan het management over de inhoudelijk en financiële aspecten.

De werkzaamheden bestaan uit: 

- beheer wegen met een lokale en bovenlokale functie;

- plannen en budgetteren van de voorbereiding en uitvoering van het beheer;

- uitvoeren inspecties en metingen;

- ontwikkelen van het aanbestedingsbeleid op onderhoudswerken;

- verzorgt het aanbestedingsproces van het onderhoudsproject en zorgt voor de realisatie van het project;

- voert toezicht op het werk van de aannemer;

- verzorgt de in- en externe communicatie rondom het project, inclusief de financiële aspecten.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.