DAS3.2025-34 Projectleiders cultuur en civiele techniek

Stadhuisplein 1, 2311 EJ Leiden, Nederland

Sluit over 12 dagen
100 24-36 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jun 2026

Uren per week:

24-36

Publicatiedatum:

3 mei 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving van de opdracht
Team beheer en onderhoud van de gemeente Oegstgeest is op zoek naar drie Projectleiders cultuur en civiele techniek. Team beheer en onderhoud van de gemeente Oegstgeest houdt zich bezig met beleidsontwikkeling en uitvoering van de openbare ruimte en het gemeentelijk vastgoed. In het team worden o.a. De civiel- en cultuurtechnische projecten voorbereid en (be)geleid vanaf de initiatiefase tot de opleveringsfase. Het betreft projecten zoals het bouw- en woonrijp maken, groot onderhoud- en reconstructiewerken. Dit betekent voor jou als projectleider dat je besluiten en visies vertaalt naar plannen en onderwerpen. Je zorgt ervoor dat dit gebeurd met de nodige onderzoeken. Verder regel je dat er ontwerpen, planningen, programma’s van eisen, bestekken en ramingen komen in de verschillende fases. Je zorgt er voor dat de financiën, planning en de overdracht naar de beheerfase en de algemene communicatie van deze projecten soepel verloopt. Tevens rapporteer je over de voortgang in algemene zin aan je manager en team. Verder adviseer je aan het management en het bestuur.

Overeenkomst
De initiële duur van de overeenkomst bedraagt 12 maanden, 24 tot 36 uur per week, met optie tot verlenging van maximaal 36 maanden. De aanvangsdatum van de overeenkomst is naar huidig inzicht op 2 juni 2025. De overeengekomen tarieven staan vast en zijn onveranderlijk tot 2 juni 2026. Opdrachtnemer is gerechtigd vanaf 3 juni 2026 éénmaal per jaar de tarieven aan te passen aan de hand van ten hoogste het CBS prijsindexcijfer cao-lonen, contractuele loonkosten en arbeidsduur; indexcijfers (2020=100), Bedrijfstak/Branch M-N Zakelijke Dienstverlening, cao-sector particuliere bedrijven en indexcijfers cao-lonen per uur inclusief bijzondere beloningen, waarbij telkens het gepubliceerde jaarmutatiecijfer (percentage) wordt gehanteerd van het voorafgaande kalenderjaar (ontwikkeling ten opzichte van een jaar eerder). Het indexeringsvoorstel en de daarbij horende motivatie dient uiterlijk één maand na de hierboven genoemde jaarlijkse indexeringsdatum aangeleverd te zijn bij inhuur@leidseregio.nl. Na controle van het indexeringsvoorstel door Opdrachtgever, levert Opdrachtnemer een aangepaste versie van het Prijzenblad aan.

Eisen

  • Kandidaat is geen ZZP’er;

  • (Uiterlijke) startdatum op 15 juni 2025;

  • Een opleiding op HBO niveau in de richting van weg en waterbouw;

  • Minimaal 2 jaar ervaring als projectleider en directievoerder bij een gemeentelijke organisatie.

Gunningscriteria

  • Subgunningscriterium 1: CV en Beantwoording Gunningscriteria (35/100 punten)
    Inschrijver dient in Mercell een CV en Beantwoording Gunningscriteria in, waarin de opleiding(en), werkervaring en toelichting van de aangeboden kandidaat staat beschreven. De aanbestedende dienst wenst in deze documenten in ieder geval de volgende aspecten terug te zien:

    • Meer dan 24 uur per week beschikbaar zijn heeft de voorkeur voor de opdrachtgever en zal daarom hoger beoordeeld worden. Hoe meer uur de kandidaat beschikbaar is hoe beter;

    • Meer dan 2 jaar ervaring als projectleider en directievoerder bij een gemeentelijke organisatie is een pré;

    • Bekend met bestuurlijke en politieke sensitiviteit en besluitvorming.

    • Het CV mag maximaal drie (3) A4 zijn en de Beantwoording Gunningscriteria één (1) A4 in lettertype Arial 10 bestaan. Dit is inclusief Bijlagen.

    • Bij het overschrijden van het maximale aantal pagina’s, wordt alleen het maximale aantal pagina’s beoordeeld.

  • Subgunningscriterium 2 Gesprek (50/100 punten)
    De kandidaat wordt voor het gesprek uitgenodigd wanneer deze is beoordeeld met een “8” of hoger voor subgunningscriterium 1. CV en Beantwoording Gunningscriteria. De aanbestedende dienst wenst in het gesprek in ieder geval de volgende aspecten terug te zien:

    • Proactieve houding;

    • Besluitvaardigheid.

  • Subgunningscriterium 3 Prijs (15/100 punten)
    Voor deze uitvraag geldt een plafond bedrag van €100,-(uurtarief) excl. Btw en inclusief salariskosten, sociale lasten, algemene kosten, reis- en verblijfkosten en de kosten voor hulpmiddelen die noodzakelijke zijn bij de uitvoering van de opdracht. Inschrijving boven dit bedrag worden terzijde gelegd. Het uurtarief dient uitsluitend vermeld te worden op het offerte/prijs-formulier. Het is niet toegestaan om het tarief te vermelden op andere documenten zoals het CV en de Beantwoording Gunningscriteria. Uw inschrijving kan dan ter zijde worden gelegd.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur