Stadhuisplein 1, 2311 EJ Leiden, Nederland
Begindatum:
1 jun 2025Einddatum:
1 jun 2026Uren per week:
24Publicatiedatum:
30 apr 2025Omschrijving van de opdracht
De gemeente Oegstgeest is een levendig en groen dorp; centraal gelegen in de Randstad. Met een gunstige ligging ten opzichte van de grote steden en het strand én grenzend aan het Groene Hart, biedt het een goede balans tussen dorps karakter en stedelijke vitaliteit. Ook met haar bloeiend verenigingsleven, de vele activiteiten en de goede voorzieningen, biedt Oegstgeest haar ruim 25.000 inwoners waaronder veel expats uit alle werelddelen, jong en oud, een aantrekkelijke woon- en werkklimaat met volop mogelijkheden voor recreatie. Wonen, werken en leven gaan hier als vanzelfsprekend samen. Door verdere gebiedsontwikkeling langs de Oude Rijn – Nieuw Rhijngeest- ligt een doorgroei van het aantal inwoners naar zo’n 26.000 in de komende periode , in de lijn der verwachting. Onze nieuwe tijdelijke collega is klantbewust, gericht op samenwerking, gedisciplineerd en integer. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel!
Om welke afdeling gaat het?
Het team Ruimte is binnen de Gemeente verantwoordelijk voor het professioneel aansturen en (laten) uitvoeren met name op het terrein van stedelijke ontwikkeling. Tijdigheid, doelmatigheid en optimale resultaten zijn daarbij belangrijk. Je werkt als civiel technisch projectleider en toezichthouder samen met de projectleiders en helpt mee aan de afronding van de gebiedsontwikkeling Nieuw-Rhijngeest Je bent breed inzetbaar als civiel technisch projectleider voor nieuwe gebiedsontwikkelingsprojecten zoals Almondehoeve en Hofbrouckerpark.
Wat houdt de functie in?
Het verzorgen van het civieltechnisch projectmanagement voor de woningbouwontwikkeling en inrichting openbare ruimte voor het project Nieuw Rhijngeest en Oegstgeest aan de Rijn voor de gemeente Oegstgeest De werkzaamheden hebben betrekking op de woningbouw ontwikkeling en inrichtingen omvat:
het aansturen van de uitvoering woonrijp maken;
Aanspreekpunt voor de algemeen projectleider op alle civieltechnische zaken en daarnaast verantwoordelijk voor het technisch overleg hieromtrent.
het verzorgen van de directievoering en het houden van toezicht op de uitvoering;
het verzorgen van de coördinatie en afstemming tussen de diverse op de locatie actieve aannemers en nutsbedrijven;
het aanspreekpunt zijn voor en maken van (en gevolg geven aan) afspraken met de gemeente en bewoners en het behartigen van de belangen van opdrachtgever met betrekking tot alle activiteiten op en rondom de locatie.
het overdragen van de openbare ruimte aan de Gemeente Oegstgeest
Wat bieden wij:
een uitdagende en afwisselende functie in een afdeling met enthousiaste en slagvaardige collega’s;
een klantgerichte en op resultaat gerichte informele werksfeer.
Overeenkomst
De initiële duur van de overeenkomst bedraagt 12 maanden, 24 uur per week, met optie tot verlenging van maximaal 3 jaar. De aanvangsdatum van de overeenkomst is op 5 september 2025. De overeengekomen tarieven staan vast en zijn onveranderlijk tot 5 september 2026. Opdrachtnemer is gerechtigd vanaf 6 september 2026 éénmaal per jaar de tarieven aan te passen aan de hand van ten hoogste het CBS prijsindexcijfer cao-lonen, contractuele loonkosten en arbeidsduur; indexcijfers (2020=100), Bedrijfstak/Branch M-N Zakelijke Dienstverlening, cao-sector particuliere bedrijven en indexcijfers cao-lonen per uur inclusief bijzondere beloningen, waarbij telkens het gepubliceerde jaarmutatiecijfer (percentage) wordt gehanteerd van het voorafgaande kalenderjaar (ontwikkeling ten opzichte van een jaar eerder).
Het indexeringsvoorstel en de daarbij horende motivatie dient uiterlijk één maand na de hierboven genoemde jaarlijkse indexeringsdatum aangeleverd te zijn bij inhuur@leidseregio.nl. Na controle van het indexeringsvoorstel door Opdrachtgever, levert Opdrachtnemer een aangepaste versie van het Prijzenblad aan. Indien de indexcijfers nog niet definitief zijn vastgesteld, worden de voorlopige cijfers gehanteerd. Er vindt geen verrekening achteraf plaats. Standaardbrieven vanuit Opdrachtnemer waarin ‘algemene’ indexeringen worden aangekondigd, worden terzijde gelegd en zijn niet van toepassing op deze Overeenkomst.
Eisen
Kandidaat is geen ZZP’er
(Uiterlijke) startdatum op 5 september 2025
Een relevante én/of afgeronde HBO-opleiding enrelevante werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie en in een complexe externe projectomgeving.
Relevante ervaring met werken aan (binnen) stedelijke gebiedsontwikkeling, coördinatie van en afstemming met verschillende belanghebbenden (bewoners, nutsbedrijven, stakeholders)
Ervaring met het aansturen van de technische werkgroep binnen een project (indien aanwezig).
Ervaring met weken met Autocad
Wensen
Subgunningscriterium 1: CV en Beantwoording Gunningscriteria (35/100 punten)
Inschrijver dient in Mercell een CV en Beantwoording Gunningscriteria in, waarin de opleiding(en), werkervaring en toelichting van de aangeboden kandidaat staat beschreven. De aanbestedende dienst wenst in deze documenten in ieder geval de volgende aspecten terug te zien:
Gevoel voor omgang met omgevingspartijen zoals aannemers, nutspartijen, bewoners en belangenorganisaties.
Relevantie werkervaring
Het CV mag maximaal drie (3) A4 zijn en de Beantwoording Gunningscriteria één (1) A4 in lettertype Arial 10 bestaan. Dit is inclusief Bijlagen.
Bij het overschrijden van het maximale aantal pagina’s, wordt alleen het maximale aantal pagina’s beoordeeld.
Subgunningscriterium 2 Gesprek (50/100 punten)
De kandidaat wordt voor het gesprek uitgenodigd wanneer deze is beoordeeld met een “8” of hoger voor subgunningscriterium 1. CV en Beantwoording Gunningscriteria. De aanbestedende dienst wenst in het gesprek in ieder geval de volgende aspecten terug te zien:
Goede mondelingen en schriftelijke communicatieve vaardigheden
Aantoonbare voorbeelden van bovengenoemde eisen
In staat technische werkgroepen met de diverse stakeholders adequaat aan te sturen en de belangen van het project te bewaken.
Oplossingsgericht, kan snel schakelen tussen technische problemen en mogelijke oplossingen (ook zelf bedenken)
Subgunningscriterium 3 Prijs (15/100 punten)
Voor deze uitvraag geldt een plafond bedrag van €85,-(uurtarief) excl. Btw en inclusief salariskosten, sociale lasten, algemene kosten, reis- en verblijfkosten en de kosten voor hulpmiddelen die noodzakelijke zijn bij de uitvoering van de opdracht. Inschrijving boven dit bedrag worden terzijde gelegd. Het uurtarief dient uitsluitend vermeld te worden op het offerte/prijs-formulier. Het is niet toegestaan om het tarief te vermelden op andere documenten zoals het CV en de Beantwoording Gunningscriteria. Uw inschrijving kan dan ter zijde worden gelegd.