Begindatum:
22 sept 2025Einddatum:
1 jan 2026Uren per week:
24Publicatiedatum:
22 aug 2025Ter vervanging van een collega, zoeken wij tijdelijke versterking van ons team: een medewerker/adviseur laadpalen en laadinfrastructuur.
In deze functie is de medewerker verantwoordelijk voor het afhandelen van aanvragen voor en strategisch plaatsen van laadpalen voor het opladen van elektrische auto’s. Hiervoor heeft de medewerker contact met de aanbieders van laadpalen, stelt de benodigde verkeersbesluiten op en draagt zorg voor de publicatie, zorgt voor plaatsing van de juiste bebording en handelt eventuele bewonersvragen en klacht- en bezwaarprocedures af. Overzicht houden en voortgang bewaken van aanvraag tot plaatsing is daarbij van groot belang.
De nadruk ligt op de strategische plaatsing van laadpalen, met voorkeur voor geconcentreerde plaatsing in laadpleinen. Daartoe stelt de medewerker het plaatsingsplan op, zorgt voor verdeling/verloting over de aanbieders en stelt de benodigde verzamel verkeersbesluiten op.
De eerste prioriteit zal liggen bij het wegwerken van de achterstand, afhandelen van lopende aanvragen en klachten. Daarna zal het werk bestaan uit het bijhouden van de nieuwe aanvragen voor strategische plaatsing.
Tevens neemt de medewerker deel aan overleggen over afstemming laadinfrastructuur in de regio (Regionale Agenda Laadinfrastructuur) en geeft input (denkt mee) voor (nieuw) beleid op het gebied van laadinfrastructuur in nauwe samenwerking met de opgavemanager duurzame mobiliteit.
Kandidaat is geen ZZP’er;
(Uiterlijke) startdatum op 22 september 2025;
Minimaal 4 jaar ervaring als uitvoerend medewerker binnen een gemeentelijke organisatie;
Tabula en in het fysieke domein met kennis van bezwaarprocedures en verkeersbesluiten.
Weging
CV en Beantwoording Gunningscriteria - 35 Punten
Gesprek - 50 Punten
Prijs - 15 Punten
CV en Beantwoording Gunningscriteria (35/100 punten)
Inschrijver dient in Mercell een CV en Beantwoording Gunningscriteria in, waarin de opleiding(en), werkervaring en toelichting van de aangeboden kandidaat staat beschreven. De aanbestedende dienst wenst in deze documenten in ieder geval de volgende aspecten terug te zien:
Mate van ervaring als uitvoerend medewerker met verschillende partijen en afdelingen zowel intern als extern.
Werkervaring in het fysieke domein.
Kennis van verkeersbesluiten en bezwaar- en klachtprocedures.
Het CV mag maximaal drie (3) A4 zijn en de Beantwoording Gunningscriteria één (1) A4 in lettertype Arial 10 bestaan. Dit is inclusief Bijlagen.
Bij het overschrijden van het maximale aantal pagina’s, wordt alleen het maximale aantal pagina’s beoordeeld.
Gesprek (50/100 punten)
De kandidaat wordt voor het gesprek uitgenodigd wanneer deze is beoordeeld met een “8” of hoger voor CV en Beantwoording Gunningscriteria. De aanbestedende dienst wenst in het gesprek in ieder geval de volgende aspecten terug te zien:
Een verbindende en oplossingsgerichte houding en werkwijze.
Actieve benadering van verschillende partijen n.a.v. klantcontacten.
Relatiebemiddeling met de externe partijen.
In staat een gestructureerde werkwijze te hanteren maar ook de ruimte te hebben om ad hoc op situaties te reageren.
Prijs (15/100 punten)
Voor deze uitvraag geldt een plafond bedrag van €100,-(uurtarief) excl. Btw en inclusief salariskosten, sociale lasten, algemene kosten, reis- en verblijfkosten en de kosten voor hulpmiddelen die noodzakelijke zijn bij de uitvoering van de opdracht. Inschrijving boven dit bedrag worden terzijde gelegd. Het uurtarief dient uitsluitend vermeld te worden op het offerte/prijs-formulier. Het is niet toegestaan om het tarief te vermelden op andere documenten zoals het CV en de Beantwoording Gunningscriteria. Uw inschrijving kan dan ter zijde worden gelegd.
De Inschrijver waarvan het uurtarief het laagst is, krijgt het maximale aantal punten. De overige Inschrijvers krijgen een score naar rato volgens de formule: Laagste uurtarief/uurtarief Inschrijver * (maximaal aantal punten) = score prijs. De score wordt afgerond op maximaal 2 decimalen achter de komma.
Gemeente Leiden
Gesprekken kandidaten
08 & 09-09-2025
Duur opdracht en verlengingsoptie
1 jaar + max. 3 jaar verlengen
Inzet
De initiële duur van de overeenkomst bedraagt 3 maanden, 24 uur per week, met optie tot verlenging van maximaal 3 jaar. De aanvangsdatum van de overeenkomst is op 22 september 2025.
In te dienen documenten:
Curriculum Vitae;
Beantwoording Gunningscriteria;
Offerte-prijs formulier, getekend door een daartoe bevoegd persoon.
In te dienen documenten na gunning:
Uittreksel Handelsregister Kamer van Koophandel
Gedragsverklaring Aanbesteden (GVA)
Als Inschrijver de Opdracht krijgt gegund, moet de GVA worden aangeleverd. De GVA mag niet ouder zijn dan twee jaar vanaf de datum vanaf Inschrijving. Als Inschrijver samen met andere bedrijven inschrijft, moeten alle bedrijven de GVA kunnen laten zien. De GVA is verkrijgbaar bij Justis, onderdeel van het Ministerie van Veiligheid en Justitie.
Zie (https://www.justis.nl/producten/gva) voor meer informatie.
Verklaring Belastingdienst
Een verklaring van de Belastingdienst die op het tijdstip van indiening niet ouder is dan zes maanden. Hieruit blijkt dat de Inschrijver heeft voldaan aan zijn verplichtingen op grond van de op hem van toepassing zijnde wettelijke bepalingen met betrekking tot betaling van sociale zekerheidspremies of belastingen.
Integriteitsverklaring ondertekend door de kandidaat
Als Inschrijver de gevraagde bewijsstukken om welke reden dan ook niet kan indienen, kan hij alsnog worden uitgesloten van de Aanbestedingsprocedure.