Begindatum:
1 mrt 2023Einddatum:
1 jan 2024Uren per week:
36Publicatiedatum:
18 jan 2023Organisatie
Voor de gemeente Land van Cuijk zijn we binnen Team ICT & Informatiebeheer op zoek naar een allround informatiebeheerders. De werkzaamheden zullen bestaan uit het archiveren van achterstallige (van met name) analoge archiefwerkzaamheden van de voormalige gemeenten en het verwerken in ons zaaksysteem Join Zaak & Document. Het beoordelen en afvoeren van analoge dossiers van dynamisch naar het semistatisch archief behoort ook tot de taken. Daarnaast dienen een aantal blokken archief inhoudelijk en materieel te worden geschoond ten behoeve van overbrenging naar de archiefbewaarplaats.
Kandidaatomschrijving
We zoeken iemand die ruime ervaring heeft met bovenvermelde werkzaamheden en de gemeentelijke processen kent. Daarnaast kun je gemeentelijke Selectielijst(en) toepassen. Het bekend zijn met de applicatie Join Zaak & Document is een pré. Het splitsen van de werkzaamheden in afzonderlijke projecten behoort tot de mogelijkheden.
Eisen
De kandidaat heeft ruime ervaring met en kennis over het toepassen van de gemeentelijke Selectielijst(en)
Gunningscriteria
De kandidaat heeft ruime ervaring met en kennis over het toepassen van de gemeentelijke Selectielijst(en)
De kandidaat kent de gemeentelijke werkprocessen
De kandidaat heeft in de afgelopen vijf jaren een aantal vergelijkbare trajecten uitgevoerd bij een gemeentelijke organisatie
De kandidaat heeft ervaring met het werken in de zaakapplicatie Join Zaak & Document (van Decos)
De kandidaat heeft relevante scholing gevolgd (bv. SOD, LRM, VVA etc.)
Interviewplanning
z.s.m. na sluiting
Toelichting op rooster
We zoeken in 2 kandidaten die 32 tot 36 uur per week aan de slag kunnen (totaal dus tussen de 64 en 72 uur per week)
Dienstencategorie
Andere diensten
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.
Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.