Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.
thumbnail
thumbnail

Allround informatiebeheerders

Louis Jansenplein 1, 5431 BV Cuijk, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
55
36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 mrt 2023

Einddatum:

1 jan 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

18 jan 2023

Organisatie
Voor de gemeente Land van Cuijk zijn we binnen Team ICT & Informatiebeheer op zoek naar een allround informatiebeheerders. De werkzaamheden zullen bestaan uit het archiveren van achterstallige (van met name) analoge archiefwerkzaamheden van de voormalige gemeenten en het verwerken in ons zaaksysteem Join Zaak & Document. Het beoordelen en afvoeren van analoge dossiers van dynamisch naar het semistatisch archief behoort ook tot de taken. Daarnaast dienen een aantal blokken archief inhoudelijk en materieel te worden geschoond ten behoeve van overbrenging naar de archiefbewaarplaats.

Kandidaatomschrijving
We zoeken iemand die ruime ervaring heeft met bovenvermelde werkzaamheden en de gemeentelijke processen kent. Daarnaast kun je gemeentelijke Selectielijst(en) toepassen. Het bekend zijn met de applicatie Join Zaak & Document is een pré. Het splitsen van de werkzaamheden in afzonderlijke projecten behoort tot de mogelijkheden.

Eisen

  • De kandidaat heeft ruime ervaring met en kennis over het toepassen van de gemeentelijke Selectielijst(en)

Gunningscriteria

  • De kandidaat heeft ruime ervaring met en kennis over het toepassen van de gemeentelijke Selectielijst(en)

  • De kandidaat kent de gemeentelijke werkprocessen

  • De kandidaat heeft in de afgelopen vijf jaren een aantal vergelijkbare trajecten uitgevoerd bij een gemeentelijke organisatie

  • De kandidaat heeft ervaring met het werken in de zaakapplicatie Join Zaak & Document (van Decos)

  • De kandidaat heeft relevante scholing gevolgd (bv. SOD, LRM, VVA etc.)

Interviewplanning
z.s.m. na sluiting

Toelichting op rooster
We zoeken in 2 kandidaten die 32 tot 36 uur per week aan de slag kunnen (totaal dus tussen de 64 en 72 uur per week)

Dienstencategorie
Andere diensten

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Allround informatiebeheerders die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.