Burgemeester Mijnlieffstraat 1, 1761 BK Anna Paulowna, Nederland
Begindatum:
1 jan 2026Einddatum:
1 jan 2027Publicatiedatum:
27 nov 2025Door de oprichting van het team Gebiedsontwikkeling en Wonen lopen er veel projecten. Om deze projecten goed op te pakken met de juiste expertise en continuĆÆteit, zoeken wij een ervaren projectleider.
Deze opdracht kan door een zzpāer worden uitgevoerd.
De focus ligt op woningbouwversnelling en bijbehorende voorzieningen in Hollands Kroon. Tegelijkertijd stopt een andere zzpāer in januari, waardoor we op korte termijn versterking nodig hebben.
Dit is een sleutelrol in het realiseren van diverse woningbouwprojecten. Er zijn meerdere locaties in beeld waarop plannen uitgewerkt kunnen worden in overleg met stakeholders.
In samenwerking met de programmaregisseur Wonen, Gebiedsontwikkeling & Flexwonen ben je verantwoordelijk voor het hele proces: van planvorming tot en met oplevering. Je werkt nauw samen met woningcorporaties, ontwikkelaars en andere stakeholders.
Takenpakket
De onderstaande werkzaamheden behoren tot de opdracht:
Neemt de leiding en zorgt samen met specialisten en versnellers voor resultaat.
Stuurt op het juiste moment, op de juiste plekken; gericht op het gezamenlijke doel.
Coƶrdineert en verbindt interne teams en externe partners (woningcorporaties en ontwikkelaars) voor het uitvoeren van projectwerkzaamheden.
Stelt (grond)exploitaties, budgetten en overeenkomsten op met stakeholders en bewaakt tijdslijnen.
Pakt de leiding bij het aanvragen van ruimtelijke procedures.
Zorgt dat ontwikkellocaties bouw- en woonrijp gemaakt worden.
Bewaakt het participatietraject met belanghebbenden en de voortgang, kwaliteit en haalbaarheid van projecten.
Je herkent jezelf in onze kernwaarden en het werken bij onze organisatie.
Zij zijn de uitgangspunten van onze organisatie en staan voor de manier waarop we met elkaar en met alle externe partijen omgaan. Uw kandidaat beschouwd onze kernwaarden als zijn/haar eigen.
Minimaal 24-36 uur per week inzetbaar.
In overleg wordt bepaald wanneer aanwezigheid op kantoor nodig is, in ieder geval minimaal 2 keer per week.
Ten minste 3 jaar werkervaring bij de (semi)overheid in een soortgelijke functie.
Ervaring met woningbouw(versnelling).
Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau.
Woonachtig in Noord-Holland.
Affiniteit met het onderwerp: woningen realiseren voor diverse doelgroepen.
De kandidaat moet beschikken over de volgende competenties:
Communicatief sterk
Flexibel
Zelfstandig
Oplossingsgericht
Resultaatgericht
Organisatorisch sterk
Bestuurlijke sensitiviteit
De gemeente Hollands Kroon ligt in de Kop van Noord-Holland en heeft ongeveer 49.500 inwoners, 22 dorpskernen en een oppervlakte van 660 vierkante kilometer. Hollands Kroon staat voor kwalitatief hoogwaardige dienstverlening aan burgers, bedrijven en instellingen.
Kijk voor meer informatie op:
https://hollandskroon.nl
https://werkenbij.hollandskroon.nl
https://visitkopvanholland.nl/hollands-kroon
Aanbiedingen van kandidaten worden beoordeeld op zowel eisen, wensen als competenties. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt de kandidaat niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarna wordt er beoordeeld op diverse wensen en competenties. In de aanbieding van de kandidaten moeten eisen, wensen en competenties plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden.
Werklocatie
De werklocatie is Burgemeester Mijnliefstraat 1 in Anna Paulowna.
Gebruik van eigen devices
De Opdrachtgever stelt geen devices (laptop's en mobiele telefoons) ter beschikking aan ingehuurd personeel. De kandidaat en uitlener dienen hiermee rekening te houden.
Looptijd
De opdracht heeft een flexibele startdatum en kent een initiƫle contractperiode van 12 maanden met optie tot verlenging (zie kopje 'Verlenging'). De startdatum is voorzien in januari 2026.
Verlenging
De opdracht kan 2 keer met een periode van 6 maanden worden verlengd.
Plafond uurtarief
⬠125,00 per uur all-in tarief exclusief btw.
Inschrijvingen boven het plafondtarief leiden tot uitsluiting van verdere deelname aan deze mini competitie.