Logo van Gemeente Hoeksche Waard
Logo van Gemeente Hoeksche Waard

Senior medewerker groen

W. van Vlietstraat 6, 3262 GM Oud-Beijerland, Nederland

Sluit over 5 dagen

Begindatum:

15 dec 2025

Einddatum:

31 mei 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

2 dec 2025
Opdracht tarief 45Opdracht uren 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht

Als senior medewerker groen werk je samen met de collega's van de buitendienst, HW Werkt en diverse aannemers. Hoe ziet je werkdag eruit? Je start je dag op de nieuwe buitendienstlocatie in Mijnsheerenland met een kop koffie. Samen met je team stap je in de bedrijfsauto en ga je naar het dorp waar jullie verantwoordelijk voor zijn. Het dorp moet er schoon, netjes en veilig uitzien en jij stuurt de 3-4 collega's binnen je team aan. Regelmatig overleg je met je collega senior medewerkers en beheerder Groen en zorg je ervoor dat je team efficiënt en veilig te werk gaat. Je bent het aanspreekpunt in de wijk en levert snoeiplannen en eventuele renovatie/inboetplannen aan bij de beheerder. Ook ben je verantwoordelijk voor het schoonhouden en het laten keuren van je materialen en gereedschappen. Kortom: een hele uitdagende en verantwoordelijke baan die eigen invulling en vrijheden met zich meebrengt, mits deze natuurlijk passen bij de visie van de Buitendienst.

Taken & verantwoordelijkheden:

  • Het instrueren van vaste medewerkers, inhuur en participatiemedewerkers bij de werkuitvoering;

  • Je verzorgt de administratie (bijv. urenregistraties) en afhandeling van meldingen;

  • Je bent intern het aanspreekpunt voor je collega's/beheerders Groen en extern voor bewoners;

  • Het zelfstandig uitvoeren van kleinschalige projecten, zoals renovaties van gemeenteplantsoenen en het uitvoeren van snoei- en plantopdrachten;

  • Het bewaken van de kwaliteit en de veiligheid (en eventueel treffen van maatregelen);

  • Het bewaken van richtlijnen en procedures en adviseren over knelpunten en verbeteringen;

Eisen

  • Je beschikt over relevante opleidingen/certificaten: VCA, Flora en Fauna wetgeving deel 1, het kettingzaagcertificaat kleine velling en het certificaat bosmaaien);

  • Je hebt ervaring met de werkzaamheden op het gebied van groen en het aansturen van mensen;

  • Je bent vaardig met de computer en de programmas Office 365, Word, Excel en Outlook;

Wensen en competenties

Wensen

  • Je bent in het bezit van rijbewijs BE, auto met aanhangwagen: dit is een pre geen harde eis.

Competenties

  • Je deelt graag kennis van je vakgebied met collegas;

  • Neemt initiatief;

  • Klant- en resultaatgericht;

  • Goed zelfstandig kunnen werken;

  • Oog voor kwaliteit;

  • Prettig in de omgang;

Organisatie en team

Je start je dag op de nieuwe buitendienstlocatie in Mijnsheerenland met een kop koffie. Samen met je team stap je in de bedrijfsauto en ga je naar het dorp waar jullie verantwoordelijk voor zijn. Het dorp moet er schoon, netjes en veilig uitzien. De visie van de Buitendienst is leidend.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Optie tot verlenging: Ja, Eventuele verlenging afhankelijk van re-integratie eigen medewerker.

Kortom: een hele uitdagende en verantwoordelijke baan die eigen invulling en vrijheden met zich meebrengt, mits deze natuurlijk passen bij de visie van de Buitendienst. Regelmatig overleg je met je collega senior medewerkers en beheerder Groen.

Aanvraag reden: Eigen medewerker vanwege medische ingreep langere tijd uit de roulatie. Hiervoor zijn we op zoek naar vervanging ter overbrugging van re-integratieperiode (schatting +/- 6 mnd).

Toelichting op uur per week: 36 uur per week, verdeling in overleg is mogelijk (bijv. 4x9 of andere variant).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr