Salarisadministrateur

Crackstraat 2, 8441 ES Heerenveen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 95,00 24 - 32 Friesland

Begindatum:

2 dec 2024

Einddatum:

28 feb 2025

Uren per week:

24 - 32

Publicatiedatum:

12 nov 2024

Omschrijving van de opdracht
Als salarisadministrateur ben je, samen met onze collega's van de personeels- en salarisadministratie, verantwoordelijk voor de juiste en tijdige verwerking van de maandelijkse (salaris-)mutaties. Daarnaast beantwoord je vragen over de cao, salarisbetalingen en personele regelingen. Je bent actief betrokken bij en denkt mee over wijzigingen zoals bijvoorbeeld cao-wijzigingen en de implementatie daarvan (bijvoorbeeld communicatie naar de organisatie of het aanpassen van (werk-)instructies) en zorgt dat de informatie up-to-date is. 

In deze opdracht verwachten we dat je goed op de hoogte bent van de actuele wet- en regelgeving en deze correct toepast. Samen met het team werk je aan het verder optimaliseren van de werkprocessen. 

Verantwoordelijkheden

  • Salarisberekening: naast het invoeren en controleren van salarismutaties, maak je salarisberekeningen, waarbij je rekening houdt met diverse factoren zoals wettelijke regelingen, cao-bepalingen en individuele afspraken.

  • Verlofadministratie: je kent verlofrechten toe, je verwerkt verlofmutaties en verstrekt relevante informatie aan medewerkers en leidinggevenden.

  • Interne controle in samenwerking met financiën: je ondersteunt bij interne controles op de salarisadministratie, waarbij je samenwerkt met de financiële afdeling om eventuele afwijkingen te identificeren en corrigerende maatregelen te nemen.

  • Accountantscontrole in samenwerking met financiën: je werkt nauw samen met de financiële afdeling om de benodigde informatie en documentatie te verstrekken voor de accountantscontrole met betrekking tot salarisadministratie.

  • Personeelsbegroting: je ondersteunt het team Financiën bij het opstellen van de personeelsbegroting. Hiervoor zijn relevante gegevens en prognoses uit het salarissysteem noodzakelij

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 2 december '24 tot en met 28 februari '25 voor 24-32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De gesprekken zijn gepland op donderdag 28 november.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe

  • Minimaal mbo-werk- en -denkniveau

  • In het bezit van een praktijkdiploma loonadministratie

  • Minimaal 2 jaar recente werkervaring als salarisadministrateur

Wensen

  • Verdiepende VPS (40%)

  • Meerjarige werkervaring als salarisadministrateur bij een gemeentelijke of overheidsorganisatie (40%)

  • Kennis van de gemeente Cao (20%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Britt Emmen via 06 25 34 02 02 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdrachtadviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdrachtadviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.