Crackstraat 2, 8441 ES Heerenveen, Nederland
Begindatum:
12 jun 2023Einddatum:
31 dec 2023Uren per week:
16-24Publicatiedatum:
22 mei 2023Omschrijving van de opdracht
Als administratief (juridisch) medewerker bijzondere wetten bied je ondersteuning aan het team bijzondere wetten, dat onderdeel is van de keten openbare orde en veiligheid. Je ondersteunt de vergunningverleners rondom evenementen en diverse bijzondere wetgeving. Dit doe je op administratief vlak door het inboeken en publiceren van meldingen, aanvragen en/of vergunningen. Ook pak je lichtere inhoudelijke zaken op zoals het beoordelen van aanvragen voor ligplaatsen, geluidsontheffingen, gehandicapten parkeerplaatsen, spandoeken, etc..
Daarnaast houd je je bezig met:
De administratieve voorbereiding, verwerking en nabewerking van zaken;
Het verwerken van subsidieaanvragen rondom evenementen;
Het coördineren van nieuwe vragen, meldingen en aanvragen en zorgdragen voor de juiste toewijzing aan collega’s;
Verstrekken van telefonische en schriftelijke informatie aan onze klanten en partners;
Administreren van dossiers.
je bent verantwoordelijk voor een goede uitvoering van bovengenoemde taken
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 12 juni 2023 tot en met 31 december 2023 voor 16-24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
Minimaal 1 jaar ervaring in een juridisch administratieve functie bij een overheidsinstantie.
MBO-administratief of juridisch
Gunningscriteria
Je hebt kennis van Office 365 en het zaaksysteem DecosJoin
Je hebt eerder gewerkt binnen vergunningverlening bij de lokale overheid en bent bekend met de werkzaamheden binnen evenementen en bijzondere wetten. (minimaal 1 jaar ervaring)
Je bent proactief en spant je in om de materie je zelf snel eigen te maken (licht kort toe hoe je dit doet
Je legt makkelijk contact met je omgeving
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.
Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen één werkdag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.