Sociaal werker toegang

Voorstraat 35, 8861 BD Harlingen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 78,00 28 Friesland

Begindatum:

1 jan 2025

Einddatum:

1 jul 2025

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

8 nov 2024

Opdracht omschrijving

  • Tijdens kantoortijden ben je het eerste aanspreekpunt voor inwoners met een ondersteuningsvraag op het gebied van Wmo, Jeugdwet, Participatiewet of schulddienstverlening of voor ketenpartners (zich telefonisch, via de email of bij het inloopspreekuur)

  • Jij kan goed luisteren en vraagt door waar nodig om zo de vraag achter de vraag te achterhalen. Je bekijkt de situatie vanuit verschillende invalshoeken. Je maakt een juiste inschatting van de situatie.

  • je handelt enkelvoudige vragen zelf af door inwoners te adviseren, te verwijzen naar voorliggend veld of direct een voorziening in te zetten. Ook de administratieve afhandeling behoort tot één van je taken.

  • Als er sprake is van een aanmelding bij het gebiedsteam, weet je deze goed te onderbouwen en feitelijk te registreren in Regieboxx

  • Je maakt een inschatting van dringende en onveilige situaties en stemt dit af met je collega’s.

Verantwoordelijkheden
Je maakt makkelijk contact, jij kunt je inleven in andermans situatie en je staat bovenal stevig in je schoenen. 

Je bent betrouwbaar en hebt kennis van wet en regelgeving. Je kunt dit op de juiste manier overbrengen. Je kunt snel schakelen en prioriteiten stellen. 

Je werkt zelfstandig, maar weet ook de samenwerking met je collega’s te vinden. Je bent communicatief vaardig en gaat zorgvuldig te werk als het gaat om het rapporteren en het verwerken van (persoons)gegevens. Je bouwt je netwerk op en hebt op deze manier korte lijnen voor het snel doorverwijzen via de juiste kanalen. 

 Op de eventuele opdracht zijn de Algemene Inkoop voorwaarden voor leveringen en diensten Gemeente Harlingen 2017 (KvK nummer 50945149) van toepassing. Deze zijn separaat bijgevoegd. Toepasselijkheid van uw (of door u gehanteerde) algemene (leverings) voorwaarden is uitgesloten.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1-01-2025 tot en met 30-06-2025 voor 28 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

  • Minimaal 1 jaar uitvoeringservaring op het gebied van Wmo, Jeugdwet, Participatiewet of schulddienstverlening; - Het is een pre als je kennis hebt van gemeentelijke systemen;

  • Je hebt een relevante afgeronde HBO opleiding (MDW, SPH, Recht of sociaal juridische dienstverlening of soortgelijk- Onze voorkeur gaat uit naar een kandidaat met een jeugd en/of Wmo achtergrond);

Wensen

  • Je hebt een relevante afgeronde HBO opleiding (MDW, SPH, Recht of sociaal juridische dienstverlening of soortgelijk- (30%)

  • Minimaal 1 jaar uitvoeringservaring op het gebied van Wmo, Jeugdwet, Participatiewet of schulddienstverlening; (20%)

  • Een jeugd en/of Wmo achtergrond); (50%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.