Logo van Gemeente Halderberge
Logo van Gemeente Halderberge

Managementsecretaresse

Parklaan 15, 4731 GJ Oudenbosch, Nederland

Sluit over 7 dagen

Begindatum:

15 dec 2025

Einddatum:

1 feb 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

1 dec 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Functiebeschrijving

Managementsecretaresse
36 uur per week, tot 1 februari

Als managementsecretaresse bij gemeente Halderberge houd jij de boel draaiende. Je zorgt voor een foutloze agenda voor onze managers en denkt hierbij altijd een aantal stappen voorruit. Deze rol staat open tot 1 februari 2026.

Zo maak je het verschil

Samen met je directe collega's ben je verantwoordelijk voor het agendabeheer van onze 7 teammanagers. Je houdt overzicht, denkt vooruit en weet precies wat er nodig is om het werk van jouw manager en het team makkelijker te maken. Je regelt afspraken, bereidt overleggen voor, houdt deadlines scherp in de gaten en zorgt dat acties niet blijven liggen. Ook ondersteun je bij leuke en belangrijke momenten, zoals teamdagen, opleidingen of een bloemetje voor een collega.

Jouw meerwaarde

Jij houdt van regelen, schakelen en aanpakken. Binnen het Managementsecretariaat werk je nauw samen met je collega's. Je bent resultaat- en oplossingsgericht en denkt altijd een stap vooruit. Discretie en vertrouwen zijn voor jou vanzelfsprekend. Je voelt goed aan wat er speelt en weet precies wanneer je moet schakelen.

Eisen

  • Beschik je over een mbo-niveau 4 diploma richting managementassistent of directiesecretaresse;
  • Heb je ervaring met het managen van meerdere, complexe agenda's;
  • Outlook, Office 365 en Teams hebben geen geheimen meer voor jou.

Wensen en competenties

Wensen

  • Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.
  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?
  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?

Competenties

  • Kandidaat is resultaatgericht.
  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
  • Kandidaat past binnen het team.
  • Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken.

Organisatie en team

Ons aanbod

Je komt terecht in een betrokken team, waar je helemaal jezelf kunt zijn en de vrijheid krijgt om het beste uit jezelf te halen. Je kunt rekenen op je collega's en er heerst een goede mix tussen werk en gezelligheid. Inschaling salarisniveau schaal 7. Het betreft een tijdelijke functie voor tot 1 februari 2026.

De gemeente Halderberge

Medewerkers van de gemeente Halderberge kunnen snel inspelen op veranderingen. We kennen korte lijnen tussen het gemeentebestuur en de organisatie waar veel eigen inbreng op prijs gesteld wordt. Er hangt een informele sfeer en we denken niet in problemen, maar in oplossingen. Er is veel ruimte om de werkzaamheden naar eigen inzicht uit te voeren. Onze kernwaarden klantgerichtheid, flexibel en lerend, helpen ons daarbij.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Optie tot verlenging: Ja

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr