Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Hoofd W&O/backoffice

Parklaan 15, 4731 GJ Oudenbosch, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 28 Noord-Brabant

Begindatum:

1 dec 2024

Einddatum:

1 apr 2025

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

29 okt 2024

Interim Teammanager
28 uur per week (4-6 maanden)

Ben jij een stevige interim teammanager die graag het verschil maakt? Voor het team Advies zoeken we iemand die richting geeft, het overzicht bewaart, de processen stroomlijnt en het beste uit de medewerkers haalt. Klinkt dit als jouw volgende uitdaging? Dan kijken we ernaar uit om met je kennis te maken!

Zo maak je het verschil
Wij geloven in de kracht van werkgeluk, vitaliteit en duurzaamheid. Leren en ontwikkelen staan centraal in onze organisatie. Heldere en effectieve communicatie, met respect en begrip voor elkaar, vinden wij van groot belang – zowel intern als extern.

Deze functie biedt jou een uitdagende managementrol binnen het team Advies, dat bestaat uit HR, Inkoop, Financiën, Communicatie en Juridische Zaken (totaal 26 collega's). Het team beschikt over taakvolwassen en zelfstandig functionerende medewerkers. De medewerkers waarderen een manager als vast aanspreekpunt en voor belangrijke beslissingen. Als interim teammanager maak je deel uit van het managementteam en krijg je leiding van de Gemeentesecretaris/Algemeen Directeur.

Jouw meerwaarde
Jij bent een stevige teammanager met ervaring binnen een gemeente. Je beschikt over politieke/bestuurlijke affiniteit. Verder:

  • Beschik je over een afgeronde opleiding op hbo+ / wo niveau;

  • Heb je aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie en organisatie;

  • Heb je affiniteit met de disciplines binnen het team Advies.

Ons aanbod

  • Salarisniveau schaal 13. Interim opdracht voor 4 tot 6 maanden.

  • De gesprekken staan gepland op vrijdag 22 november van 9.00 tot 12.30 uur.

De gemeente Halderberge
Medewerkers van de gemeente Halderberge kunnen snel inspelen op veranderingen. We kennen korte lijnen tussen het gemeentebestuur en de organisatie waar veel eigen inbreng op prijs gesteld wordt. Er hangt een informele sfeer en we denken niet in problemen, maar in oplossingen. Er is veel ruimte om de werkzaamheden naar eigen inzicht uit te voeren. Onze kernwaarden klantgerichtheid, flexibel en lerend, helpen ons daarbij.

Eisen

  • Kandidaat voldoet aan de in de functiebeschrijving genoemde opleidingseis. Dit moet blijken uit de CV.

  • Kandidaat is beschikbaar voor de gestelde aantal uur per week.

Wensen

  • Kandidaat past binnen het team. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.

  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijk sensitiviteit. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat heeft ervaring in een soortgelijke organisatie. Dit moet blijken uit cv.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.