Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Projectleider civiele techniek

Roosendaalseweg 4, 4875 AA Etten-Leur, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 16 Noord-Brabant

Begindatum:

1 sept 2024

Einddatum:

31 aug 2025

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

1 aug 2024

Type inzet
In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.

Omschrijving van de opdracht
Wij vragen een Manager Project Beheersing

Als Manager Project Beheersing ben je verantwoordelijk voor inzichtelijk maken van en (bij)sturen op de specifieke aspecten van tijd/planning, geld/budget, scope en kwaliteit, informatie en organisatie. Belangrijk onderdeel hierbij is het risicomanagement. Dit wordt gedaan in de vorm van het houden van een risicosessie, het opstellen van een risicodossier, het actualiseren van het risicodossier en de actuele risico’s opnemen in de voortgangsrapportages en documentbeheersing.

Startdatum: 1 september 2024
Einddatum: 1 september 2025 (verlenging mogelijk)
Voor 8 tot 16 uur in de week

Verantwoordelijkheden
De manager projectbeheersing is verantwoordelijk om het proces op te starten waarmee de interne en externe risico’s van het project in kaart worden gebracht. Daarnaast is de MPB verantwoordelijk voor het periodiek actualiseren van het risicosessies en de voortgang van de beheersing van de risico’s te monitoren. De inhoudelijke verantwoordelijkheid voor (de beheersing van) de risico’s behoort bij de inhoudelijke sporen (omgevings- technisch- en contractmanagement) van de desbetreffende rolhouders. De manager projectbeheersing is zowel toetsend (primair op het functioneren van het systeem en de interne processen van het project) als ondersteunend en is daarmee een belangrijke sparringpartner voor de andere kernrollen. De MPB’er stelt zich onafhankelijk op.

  • De manager projectbeheersing is primair verantwoordelijk voor de beheersing van de projectopdracht;

  • De manager projectbeheersing is primair verantwoordelijk voor de totstandkoming van de planning, financieel beheer, op tijd betalen, risicomanagement, scopebeheer en documentbeheer conform (SMART) afspraken.

Taken

  • De manager projectbeheersing zorgt voor tijdige terugkoppeling naar projectmanager en lijnmanagement;

  • De manager projectbeheersing is namens en i.o.m de projectmanager intermediair tussen projectorganisatie en lijnorganisatie (wo. teamleiders t.a.v. capaciteitsmanagement);

  • De manager projectbeheersing zorgt voor een (actueel) risicodossier;

  • De manager projectbeheersing draagt binnen zijn vakgebied risico’s aan, actualiseert en beheerst deze binnen zijn vakgebied en voert beheersmaatregelen uit;

  • De manager projectbeheersing zorgt voor een (geactualiseerd) projectplan;

  • De manager projectbeheersing zorgt voor een integrale planning;

  • De manager projectbeheersing zorgt voor een integrale raming (ssk-raming): naast het projectinhoudelijke (wat is nodig om het project technisch te realiseren) ook de kosten voor alle IPM-sporen (capaciteit, risicobeheersing, communicatie, randvoorwaardelijke procedures, et cetera);

  • De manager projectbeheersing levert het projectbeheersingsdeel van de kostenraming;

  • De manager projectbeheersing zorgt voor documentbeheer;

  • De manager projectbeheersing zorgt voor implementatie en beheersing van het kwaliteitssysteem;

  • De manager projectbeheersing stelt de voortgangsrapportages op t.a.v. het project ten behoeve van de opdrachtgever (4 keer per jaar);

  • De manager projectbeheersing houdt scopewijzigingen bij (initiëren, adviseren, administreren);

  • De manager projectbeheersing is verantwoordelijk voor alle inkoop die behoort tot de organisatiekosten van het project (de interne kosten, zoals facilitaire zaken, huisvesting. e.d.);

  • De manager projectbeheersing is eerste aanspreekpunt voor reviews, audits e.d.

Eisen

  • Minimaal een afgeronde HBO/WO (master) opleiding/ werk en denkniveau;

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van projectbeheersing;

  • Aantoonbare werkervaring op het gebied van infrastructuur;

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;

  • Je hebt je netwerk waarin je kennis en kunde kunt delen en ophalen.

Wensen

  • Aantoonbare ervaring met een IPM-team

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl of met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.