Logo van Gemeente Epe
Logo van Gemeente Epe

HR-medewerker

Markt 14, 8161 EE Epe, Nederland

Sluit over 5 dagen

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jun 2026

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

7 nov 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 32 - 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht

Als HR-medewerker met een affiniteit voor recruitment ben jij de verbindende schakel tussen onze organisatie en (toekomstige) medewerkers. Je ondersteunt het volledige HR-proces van instroom tot uitstroom met een focus op het aantrekken, selecteren en onboarden van nieuw talent. Je bent het aanspreekpunt voor collega's en zorgt ervoor dat de HR processen soepel verlopen. In voorkomende gevallen denk je actief mee over HR -projecten.

Werkzaamheden:

  1. Instroom & Onboarding

    • Opstellen en plaatsen van vacatures in samenwerking met leidinggevenden;

    • Adviseren over wervingskanalen;

    • Coördineren van het sollicitatieproces en onderhouden van contact met kandidaten via werkeningelderland.nl.

  2. HR-administratie en ondersteuning

    • Verwerken en bijhouden van personeelsgegevens in het HR-systeem.

    • Opstellen van arbeidsovereenkomsten, brieven en mutaties.

    • Ondersteunen bij verzuimregistratie.

    • Bijdragen aan de uitvoering van HR-projecten, zoals functiehuis of medewerkerstevredenheid.

Kandidaat omschrijving

Om succesvol te zijn in deze opdracht heb je:

  • Affiniteit met recruitment en arbeidsmarktcommunicatie.

  • kennis van en ervaring in administratieve processen en informatie- en beheersystemen op het gebied van personeel;

  • Kennis van relevante wet- en regelgeving (arbeidsrecht, AVG);

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een proactieve houding.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

  • Aantoonbare afgeronde hrm opleiding op minimaal mbo 4 niveau;

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als HR medewerker;

  • Aantoonbare werkervaring in werving en selectie;

  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met YouForce (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan);

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als HR medewerker.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring als HR medewerker (minimaal 2 jaar, met oplopende punten tot 5 jaar werkervaring);

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met recruitmentwerkzaamheden;

  • Aantoonbare werkervaring in de laatste vijf jaar bij een gemeente in een HR functie;

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met YouForce (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan).

Competenties

  • Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling);

  • Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk);

  • Klantgericht;

  • Samenwerken;

  • Besluitvaardigheid;

  • Plannen en organiseren.

Organisatie en team

Gemeente Epe is een fijne plek om te wonen en te werken met veel natuurschoon. De Veluwe met zijn uitgestrekte bossen, de heide en het IJssellandschap geven de gemeente een uniek karakter. Samen met ruim 220 collegas zetten we ons elke dag in voor onze 33.000 inwoners. De sfeer is informeel, de communicatielijnen zijn kort en er is ruimte voor eigen initiatief. Samen zorgen we ervoor dat Epe steeds mooier, groener en veiliger wordt. Bij de gemeente Epe maak jij elke dag het verschil.

Gespreksinformatie

Beoordeling

Stap 1: Beoordeling cvs op minimumeisen

Flextender beoordeelt de cvs op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie 5 cvs die aan de organisatie worden voorgelegd

Flextender beoordeelt de cvs van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde gunningscriteria te beoordelen door Flextender. De 5 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek

De opdrachtgever beoordeelt de cvs van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek

In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zullen in overleg met de kandidaten worden ingepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen spoedig na sluiting bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Nee

CV-eisen

  • Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands;

  • Minimaal 2 referenties.

Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma Di Wo Do Vr.

Opties verlenging

2 x 3 maand(en

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. 

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).  

  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen apparaten.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr