Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Casemanager Omgevingswet

Markt 14, 8161 EE Epe, Nederland

Sluit over 10 dagen
105 32 Gelderland

Begindatum:

8 sept 2025

Einddatum:

8 mrt 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

26 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Binnen het team VTH zijn we op zoek naar een ervaren Omgevingsvergunningverlener die in staat is om zelfstandig alle voorkomende conceptaanvragen en aanvragen af te handelen. In deze opdracht verleen je omgevingsvergunningen voor verschillende activiteiten die onder de Omgevingswet vallen. Je beoordeelt aanvragen op basis van relevante wet- en regelgeving en begeleidt aanvragers door helder en tijdig te communiceren over het proces en de mogelijke uitkomsten. Je zorgt voor een soepel proces, verzamelt adviezen van collega's en externe experts, beoordeelt deze en levert, indien aan de orde, input voor bezwaar- en beroepsprocedures.

Eisen

  • Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als casemanager WABO / Omgevingswet;
  • Aantoonbaar in het bezit van een afgeronde ABW1;
  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbaar in het bezit van een ABW2 (20 punten);
  • Minimaal 2 referenties ter verstrekking in de inschrijving in de afgelopen 3 jaar (20 punten);

Competenties

  • communicatief vaardig (mondeling en schriftelijk)
  • georganiseerd en planmatig in je werk
  • nauwkeurig en kritisch
  • pro actief en denk je mee in oplossingen. Binnen de kaders van wet- en regelgeving zoek jij naar kansen.

Organisatie en team

Gemeente Epe heeft 33.000 inwoners en ruim 250 betrokken collegas. De sfeer is informeel, de communicatielijnen zijn kort en er is ruimte voor eigen initiatief. . Elke dag werken we samen met onze inwoners en ondernemers om onze gemeente een stukje mooier, zorgzamer, veiliger en duurzamer te maken. In de gemeente Epe woon, werk en leef je met veel voldoening. De gemeente Epe is een recreatie gemeente met veel natuurschoon en bestaat uit de dorpen Emst, Epe, Oene en Vaassen. De Veluwe met zijn uitgestrekte bossen, de heide en het IJssellandschap geven de gemeente een uniek karakter.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland in overleg met de best passende kandidaten. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 5 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 2 september 2025, 09.00 uur en de vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 3 september 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 5 september 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur