Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Epe
Logo van Gemeente Epe

Adviseur Grondzaken en Vastgoed (32u pw)

Markt 14, 8161 EE Epe, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

2 dec 2024

Einddatum:

31 mrt 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

27 nov 2024
Opdracht tarief € 120,00Opdracht uren 32

Omschrijving van de opdracht
Als Adviseur Vastgoed en Grondzaken sta jij aan het roer van cruciale processen binnen onze gemeente. Jouw taken variëren van het adviseren over aan- en verkoop van gronden tot het beheren van grondverwerving en gronduitgifte. Je speelt een leidende rol bij zaken als verhuur, verpachting en het vestigen van zakelijke rechten. Het opstellen van privaatrechtelijke overeenkomsten behoort tot jouw expertise, evenals het zorgvuldig beheren van onze gemeentelijke eigendomsadministratie in ons geavanceerde vastgoedsysteem. 

Verantwoordelijkheden

  • Het uitwerken van overeenkomsten, de administratieve verwerking, en het opstellen van openbare inschrijvingen en publicaties;  

  • Opdracht geven tot taxaties van gronden en gebouwen;  

  • Het beheren van contracten van het gemeentelijk vastgoed;  

  • Uitvoering geven aan het snippergroenbeleid en oneigenlijk grondgebruik;  

  • Het afhandelen van nadeelcompensatie aanvragen. 

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf zo spoedig mogelijk tot en met 31 maart 2025 voor 32 uur per week.De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring op vastgoed en grondzaken als adviseur binnen gemeentelijke overheid

  • HBO Rechten / Vastgoed

Wensen

  • HBO Rechten en Vastgoed (30%)

  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring als adviseur vastgoed en grondzaken of vergelijkbaar binnen gemeentelijke overheid (40%)

  • Aantoonbare ervaring met aan- en verkoop van gronden en het beheer van vastgoedportefeuilles. (30%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via sybren.hindriks@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.