Adviseur Grondzaken en Vastgoed (16u pw)

Markt 14, 8161 EE Epe, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 120,00 16 Gelderland

Begindatum:

6 jan 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

27 nov 2024

Omschrijving van de opdracht
Als Adviseur Vastgoed en Grondzaken sta jij aan het roer van cruciale processen binnen onze gemeente. Jouw taken variëren van het adviseren over aan- en verkoop van gronden tot het beheren van grondverwerving en gronduitgifte. Je speelt een leidende rol bij zaken als verhuur, verpachting en het vestigen van zakelijke rechten. Het opstellen van privaatrechtelijke overeenkomsten behoort tot jouw expertise, evenals het zorgvuldig beheren van onze gemeentelijke eigendomsadministratie in ons geavanceerde vastgoedsysteem. 

Verantwoordelijkheden

  • Het uitwerken van overeenkomsten, de administratieve verwerking, en het opstellen van openbare inschrijvingen en publicaties;  

  • Opdracht geven tot taxaties van gronden en gebouwen;  

  • Het beheren van contracten van het gemeentelijk vastgoed;  

  • Uitvoering geven aan het snippergroenbeleid en oneigenlijk grondgebruik;  

  • Het afhandelen van nadeelcompensatie aanvragen. 

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf zo spoedig mogelijk tot en met 31 december 2025 voor 16 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring als adviseur vastgoed en grondzaken of vergelijkbaar binnen gemeentelijke overheid

  • HBO Rechten of Vastgoed

Wensen

  • HBO Rechten / Vastgoed (30%)

  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring als adviseur vastgoed en grondzaken of vergelijkbaar binnen gemeentelijke overheid. (40%)

  • Aantoonbare ervaring met aan- en verkoop van gronden en het beheer van vastgoedportefeuilles. (30%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.