Begindatum:
1 jan 2025Einddatum:
31 mrt 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
28 nov 2024Omschrijving van de opdracht
Door aanhoudende drukte op de afdeling Huisvesting en Services is er behoefte aan tijdelijke ondersteuning. Er zijn diverse taken de afgelopen periode blijven liggen die jij gaat oppakken. Er is ruimte voor zowel een junior als een senior medewerker op inhuurbasis. Idealiter worden beide medewerkers vanuit hetzelfde bureau gedetacheerd en zijn zij op elkaar ingespeeld.
Verantwoordelijkheden
Jij pakt als (senior) facilitair projectleider de volgende projecten op:
Programma Vastgoed en Huisvesting. Na de besluitvorming op het nieuwe vlekkenplan ga jij bijdragen aan de visievorming op de uitrol van dit vlekkenplan, het op te leveren product betreft een implementatieplan voor deze uitrol.
Uitvoeren aanbestedingstrajecten. Voorafgaand aan de aanbesteding/uitvraag stel je een visie op bestaande uit een analyse van de huidige contracten, aansluiting op de huidige markt en welke gap hier tussen zit. Afhankelijk van ontwikkelingen in onze organisatie, start je met het opstellen van een plan van eisen en de gunningscriteria. In de rol van projectleider/ vakinhoudelijk specialist ga je aan de slag met de volgende onderwerpen:
Europese aanbestedingen:
Schoonmaak en sanitaire artikelen
Kantoorartikelen
Meervoudig onderhandse aanbestedingen:
Correctief onderhoud op bouwkundige zaken en installaties
Verhuisbedrijf
Software scanstraat
Enkelvoudige uitvragen:
Onderhoud automatisch hek op de gemeentewerf
Afvalverwerking
Verledden gebouw De Doelen. Je pakt de meervoudig onderhandse aanbesteding voor het vervangen van conventionele verlichting voor LED verlichting in bouwdeel A van het gebouw De Doelen op, op basis van het programma van eisen welke al beschikbaar is.
Verbouwing afdeling Publiekszaken. Op basis van de besluitvorming van het directieteam ga jij het schetsontwerp samen met de architect en te selecteren aannemer verder brengen naar een definitief ontwerp. Jij maakt dit project zover in orde dat het daarna overgedragen kan worden aan een collega van de gemeente Ede. We beogen de verbouwing in Q4 2025 te starten.
Beheerovereenkomst beveiligingsinstallaties implementeren. Deze overeenkomst start per 01 januari 2025 en vraagt implementatie. De werkzaamheden betreffen analyse van het contract, het opstellen van een contractsamenvatting, het inrichten van contractmanagement en de start van de uitvoering begeleiden.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 01 januari 2025 tot en met 31 maart 2025 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel driemaandelijks worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
Je voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
Je beschikt over minimaal zeven jaar ervaring als facilitair projectleider binnen een middelgrote organisatie (minimaal 500 medewerkers).
Je beschikt over een facilitaire opleiding op minimaal hbo niveau.
Wensen
Gezien de aard van de werkzaamheden hebben wij de voorkeur voor een kandidaat op detacheringsbasis (loondienst of via een payrollconstructie) en niet op ZZP-basis. (50%)
Je beschikt over minimaal zeven jaar ervaring met projectmanagement, bij voorkeur op het gebied van facilitaire processen. (40%)
Kennis van en ervaring met aanbestedingen. (10%)