Leveranciers- en contractmanager

Gemeente Ede

Bergstraat 4, 6711 DD Ede, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 115,00 28 Gelderland

Begindatum:

1 jun 2023

Einddatum:

1 jun 2025

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

17 mei 2023

Omschrijving van de opdracht
Het gaat hierbij om een combinatiefunctie leveranciers- en contractmanagement.

Leveranciersmanagement binnen het ICT werkveld moet verder ontwikkeld worden. Leveranciersmanagement omvat daarbij alle activiteiten gericht op het aangaan en verder ontwikkelen van een samenwerkingsrelatie met de juiste leveranciers. Daarbij rekening houdend met wet- en regelgeving, zoals de Europese Aanbestedingswet.

Binnen contractmanagement zorg je voor de controle op de realisatie van de contractdoelstellingen, rapportages daarover. Ook ben je verantwoordelijk voor de vastlegging, het beheer en de bewaking van de contracten.

Concreet zal binnen de inhuurperiode gewerkt worden aan onder andere de volgende zaken:

> begeleiden van een 25-tal aanbestedingen in 2023

> begeleiden van een 20-tal aanbestedingen in 2024

> opleiden van de junior inkoper, zodat deze zelfstandig een inkooptraject voor de eenvoudiger aanbestedingen kan oppakken

> inrichten leveranciersmanagement: - voor een vijftal grotere leveranciers de hele cyclus inrichten

- voor het hele leveranciersbestand zicht hebben op de ABC-leveranciers en beleid beschrijven hoe hier mee om te gaan in de toekomst

- Pareto-analyse opstellen

> rapportage verbeter- en besparingspotentieel voor afdeling BIAS

> opstellen strategisch inkoopplan

> inrichten dashboard leveranciersmanagement

> Zorgen voor een volledige vastlegging van contracten en addenda in het systeem

> bewaken aflopende contracttermijnen

> controle op realisatie contractdoelstellingen leverancier

> periodieke overleggen leveranciers over hun performance/realisatie

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-06-2023 tot en met 01-06-2025 voor 28 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.

  • Minimaal afgeronde HBO-opleiding, bij voorkeur Bedrijfskundige of Economische richting (op CV aantoonbaar)

  • Minimaal 5 jaar ervaring in de rol van leveranciers- en contractmanager binnen het aandachtsgebied ICT (op CV aantoonbaar)

  • Minimaal 2 jaar ervaring met Europees Aanbestedingsrecht Afgeronde Nevi I opleiding (op CV aantoonbaar)
    ITIL certificaat (op CV aantoonbaar)

Gunningscriteria

  • Minimaal 2 jaar ervaring bij gemeentelijke overheid

  • Nevi II certificaat

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.