Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Drimmelen
Logo van Gemeente Drimmelen

Projectleider / Beleidsadviseur jeugd & gezondheid

Gemeente Drimmelen

Park 1, 4921 BV Made, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

16 mei 2022

Einddatum:

1 nov 2022

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

5 mei 2022
Opdracht tarief Geen maximum Opdracht uren 36

Ontwikkelen van een actueel jeugd- en jongerenbeleid. Huidig beleidsplan moet worden geëvalueerd en samen met betrokken partijen moet een nieuw plan worden ontwikkeld.

  • Lokaal Gezondheidsbeleid 2018 – 2021, waaronder volksgezondheid en jeugdgezondheidszorg, en Lokaal preventieakkoord Drimmelen 2021-2023. Hieronder valt ook deelnemen aan regionale overleggen van o.a. GGD West-Brabant.

  • \u003Cp>Daarnaast kun je een Job Alert instellen om dagelijks interessante opdrachten binnen een door jou gekozen vakgebied te ontvangen.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":470,"faq_question":471,"faq_answer":472,"sequence_number":53},26,"Kan ik mijn reis- en verblijfkosten bij jullie in rekening brengen? ","\u003Cp>De bedragen die zijn opgenomen in onze aanbiedingen zijn altijd All-in (inclusief reis-, verblijf en overige kosten) en exclusief BTW. Reis-, verblijf- en overige kosten kunnen alleen aan ons worden gedeclareerd op het moment dat onze opdrachtgever hiervoor een vergoeding biedt.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":27,"faq_question":474,"faq_answer":475,"sequence_number":56},"Kun je meer informatie geven over een opdracht?","\u003Cp>Alle aan ons beschikbare informatie is te vinden in de opdrachtbeschrijving.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":50,"faq_question":477,"faq_answer":478,"sequence_number":59},"Wanneer ben ik geschikt voor een opdracht?","\u003Cp>Je bent een geschikte kandidaat wanneer je aan alle eisen voldoet die in de opdrachtomschrijving staan. \u003Cbr>\u003Cbr>Eisen vormen hierbij knock-out criteria: Indien je niet aan een eis voldoet, dan kunnen wij je helaas niet aanbieden.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":62,"faq_question":480,"faq_answer":481,"sequence_number":62},"Waar kan ik de benodigde documenten uploaden om mijn inschrijving op een opdracht compleet te maken (bijv. motivatiebrief, een aangepast cv, etc.)?","\u003Cp>Naar aanleiding van jouw inschrijving via onze website, nemen wij contact met je op om de aanbieding op een opdracht compleet te maken.\u003Cbr>\u003Cbr>Omdat per opdrachtgever de benodigde documentatie verschilt om een geldige aanbieding te doen, sturen wij deze in een aparte mail naar je toe.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":59,"faq_question":483,"faq_answer":484,"sequence_number":189},"Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?","\u003Cp>Zeker! Tenzij overheidservaring onderdeel is van de eisen van een opdracht, helpen wij je graag bij het doen van een aanbieding.\u003Cbr>\u003Cbr>Let op: Het ontbreken van enige ervaring binnen de overheidssector vermindert de kans op succes.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":56,"faq_question":486,"faq_answer":487,"sequence_number":274},"De opdracht waarop ik mij wil inschrijven is gesloten. Wat kan ik doen?","\u003Cp>Wanneer een opdracht op onze website vermeld staat als “verlopen”, dan betekent dit dat de digitale kluis van de opdrachtgever voor het doen van een aanbieding is gesloten.\u003Cbr>\u003Cbr>Het nasturen van een aanbieding is helaas niet mogelijk. Wij kunnen je in dit geval niet helpen om alsnog in aanmerking te komen voor de opdracht.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":53,"faq_question":489,"faq_answer":490,"sequence_number":491},"Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?","\u003Cp>De kans op gunning is niet alleen afhankelijk van een geschikt CV en een sterke motivatie (hierbij kunnen wij je goed helpen!), maar ook van de hoeveelheid concurrentie voor een opdracht en het hebben van een ‘klik’ met de opdrachtgever.\u003Cbr>\u003Cbr>Over het algemeen kunnen wij zeggen dat je een zeer goede kans maakt op gunning van de opdracht wanneer je:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>naast de eisen, ook aan alle wensen voldoet\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt opgedaan in precies dezelfde functie \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt bij een gelijkwaardige opdrachtgever (bijv. indien de opdracht bij een gemeente openstaat, je al eerder ervaring hebt opgedaan bij een gemeente)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>je een prettig kennismakings-/selectiegesprek met de opdrachtgever hebt\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",9,{"faq_group_id":27,"id":491,"faq_question":493,"faq_answer":494,"sequence_number":224},"Behoren jullie tot de overheid?","\u003Cp>Nee, wij zijn een adviesbureau en intermediair die professionals helpt aan een volgende opdracht bij de overheid.\u003Cbr>\u003Cbr>Voor meer informatie over onze organisatie, bekijk de \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/over/\">\u003Cu>Over Ons-pagina\u003C/u>\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":274,"faq_question":496,"faq_answer":497,"sequence_number":498},"Kan ik mij door jullie laten detacheren?","\u003Cp>Ja, het is mogelijk om bij ons in dienst te komen om een opdracht uit te voeren. De opdrachten waarbij dit kan zijn specifiek aangegeven met een \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=loondienst\">\u003Cstrong>In loondienst\u003C/strong>\u003C/a>-tag. Bij deze opdrachten kan je ook gemakkelijk je te verwachten maandelijks brutosalaris berekenen met onze handige rekentool op basis van jouw gewenste uurtarief.\u003Cbr>\u003Cbr>Mocht je momenteel een dienstverband invullen bij een bedrijf, dan kunnen wij (met akkoord van jouw werkgever) jou ook via jouw huidige werkgever aanbieden op opdrachten op onze website.\u003C/p>",11,{"faq_group_id":27,"id":500,"faq_question":501,"faq_answer":502,"sequence_number":97},28,"Hoe contracteren jullie mij als zelfstandige?","\u003Cp>Wij contracteren zelfstandigen op basis van een door de Belastingdienst goedgekeurde modelovereenkomst van Tussenkomst. Om jou te contracteren als zelfstandige hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dien je ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":504,"faq_question":505,"faq_answer":506,"sequence_number":148},29,"Hoe contracteren jullie een advies- of detacheringsbureau?","\u003Cp>Wij stellen een raam- en deelovereenkomst op waarin onder andere de afspraken worden vastgelegd over inlenersaansprakelijkheid. Om een advies- of detacheringsbureau te contracteren hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een G-rekeningovereenkomst van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dient het advies- of detacheringsbureau ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"id":53,"faq_group_name":508,"faq_group_description":509,"sequence_number":50,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":510},"Contracteren","Voor zelfstandigen (zzp/freelance)",[511,512,514],{"faq_group_id":53,"id":164,"faq_question":501,"faq_answer":502,"sequence_number":27},{"faq_group_id":53,"id":513,"faq_question":471,"faq_answer":472,"sequence_number":50},30,{"faq_group_id":53,"id":515,"faq_question":516,"faq_answer":517,"sequence_number":53},24,"Wat is de Wet DBA?","\u003Cp>De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) is bedoeld om zzp’ers en opdrachtgevers duidelijkheid te geven over de aard en structuur van mogelijke arbeidsrelaties. \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/artikel/de-wet-dba-uitgelegd-hoe-heeft-deze-wet-invloed-op-mij-als-zzper/25-04-2024/27/\">Lees hier meer over de Wet DBA.\u003C/a>\u003C/p>",{"id":56,"faq_group_name":519,"faq_group_description":520,"sequence_number":53,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":521},"Loondienst","In loondienst",[522,526,527,531,535,539,542],{"faq_group_id":56,"id":523,"faq_question":524,"faq_answer":525,"sequence_number":27},31,"Wat verklaart het verschil tussen het bruto maandsalaris dat jullie mij aanbieden en de omzet die jullie op mijn opdracht factureren?","\u003Cp>Het bruto maandsalaris dat wij op de website aangeven betreft het maximale bruto maandsalaris dat wij als organisatie bereid zijn te dragen ten opzichte van het uurtarief waarvoor wij jou aanbieden bij onze opdrachtgevers.\u003Cbr>\u003Cbr>Er zit hierbij inderdaad een verschil tussen de omzet die op de opdracht wordt geboekt en het bruto maandsalaris dat wordt uitgekeerd. Met dit verschil betalen wij alle kosten die bij een dienstverband komen kijken, waaronder o.a.:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De vaste werkgeverslasten behorende bij het bruto maandsalaris, zijnde vakantiegeld (8%) en vakantiedagen (10%),\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>De premie van het collectieve nabestaandenpensioen, en sv-premies; \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>En daarnaast premies voor verzekeringen zoals de beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering, de ziekteverzuimverzekering en arbodienstverlening,\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>En niet te vergeten onze bureaukosten (het team van Opdracht Adviseurs en de financiële en salarisadministratie),\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Ook dragen wij het risico op doorbetaling bij ziekte.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",{"faq_group_id":56,"id":251,"faq_question":471,"faq_answer":472,"sequence_number":50},{"faq_group_id":56,"id":528,"faq_question":529,"faq_answer":530,"sequence_number":53},32,"Hoe contracteren jullie mij als werknemer?","\u003Cp>Om opdrachten waarbij een dienstverband verplicht is persoonlijk, transparant en professioneel te organiseren, hebben wij een uitzendonderneming ingericht: \u003Cstrong>Projectversterkers B.V.\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cp>Binnen Projectversterkers:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>volgen we de \u003Cstrong>ABU CAO voor uitzendkrachten\u003C/strong>\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>zijn we aangesloten bij de \u003Cstrong>Stichting Pensioenfonds voor Personeelsdiensten\u003C/strong>\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>word je op basis van een uitzendovereenkomst gecontracteerd voor de opdracht\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",{"faq_group_id":56,"id":532,"faq_question":533,"faq_answer":534,"sequence_number":56},33,"Bouw ik pensioen op wanneer ik in dienst kom voor de uitvoering van de opdracht?","\u003Cp>Onze uitzendonderneming Projectversterkers B.V. is aangesloten bij de Stichting Pensioenfonds voor Personeelsdiensten (StiPP). Iedere professional die voor de duur van de opdracht in dienst komt bij onze uitzendonderneming, doet verplicht mee in het StiPP-pensioen voor uitzendkrachten.\u003C/p>",{"faq_group_id":56,"id":536,"faq_question":537,"faq_answer":538,"sequence_number":59},27,"Wanneer wordt mijn vakantiegeld uitgekeerd?","\u003Cp>Op het moment dat je een opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid uitvoert, bouw je 8% vakantiegeld op over de door jou gewerkte uren. De in de afgelopen maand opgebouwde verlofdagen en vakantiegeld nemen wij iedere maand direct mee in de salarisafrekening.\u003C/p>",{"faq_group_id":56,"id":173,"faq_question":540,"faq_answer":541,"sequence_number":62},"Wat gebeurt er aan het einde van de opdracht?","\u003Cp>Op het moment dat de opdracht bij de (eind)opdrachtgever afloopt, eindigt ook jouw arbeidscontract met Projectversterkers B.V. \u003Cbr>\u003Cbr>Bij opdrachten waarvoor je langer dan zes maanden in loondienst actief bent geweest, heb je met de tijdens de opdracht afgedragen sv-premies recht op een WW-uitkering. Zo ben je tijdelijk voorzien van inkomsten terwijl je zoekt naar jouw volgende opdracht.\u003C/p>",{"faq_group_id":56,"id":543,"faq_question":544,"faq_answer":545,"sequence_number":274},22,"Ik wil niet bij jullie in dienst komen, zijn er andere opties?","\u003Cp>De opdrachten die geschikt zijn voor \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=freelance\">uitvoering door freelancers kunnen hier\u003C/a> gemakkelijk worden gevonden. Ook is het mogelijk om een opdracht uit te voeren via een externe partij. We kijken uit naar je volgende inschrijving!\u003C/p>",{"id":50,"faq_group_name":547,"faq_group_description":547,"sequence_number":56,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":548},"Voor advies- en detacheringsbureaus",[549,552,555,558,561],{"faq_group_id":50,"id":224,"faq_question":550,"faq_answer":551,"sequence_number":27},"Hoe maak ik een account aan als advies- en/of detacheringsbureau, zodat ik verschillende kandidaten kan inschrijven?","\u003Cp>Je kunt het reguliere \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/registreren\">aanmeldformulier\u003C/a> gebruiken om een account aan te maken. Nadat je een account hebt aangemaakt, kies je bij het inschrijven op een opdracht voor de optie \u003Cem>In loondienst bij een andere partij \u003C/em>en selecteer je de gewenste kandidaat. \u003Cbr>\u003Cbr>Heb je de kandidaat nog niet eerder via ons platform aangeboden? Dan volstaat het invullen van de voor- en achternaam om de nieuwe kandidaat te registreren. Wij nemen na de inschrijving contact op om het juiste cv op te vragen.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":97,"faq_question":553,"faq_answer":554,"sequence_number":50},"Wat is een G-rekening?","\u003Cp>Een G-rekening is een door de Belastingdienst geblokkeerde rekening, die alleen gebruikt kan worden om btw-verplichtingen, loonheffingen en omzetbelasting te betalen aan de Belastingdienst. Op het moment dat jouw organisatie aan haar plichten richting de Belastingdienst heeft voldaan, kan het overgebleven bedrag op de G-rekening worden gedeblokkeerd en beschikbaar worden gemaakt voor de reguliere betaalrekeningen van de onderneming.\u003C/p>\u003Cp>Voor meer informatie over de G-rekening, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/betalenenontvangen/content/g-rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":148,"faq_question":556,"faq_answer":557,"sequence_number":56},"Waarom vragen jullie om een G-rekening?","\u003Cp>Onze organisatie dient zich te houden aan de richtlijnen van de Wet Ketenaansprakelijkheid (WKA). Door gebruik van de G-rekening advies- en detacheringsbureaus worden aansprakelijkheidsrisico’s beperkt, hetgeen van vitaal belang is voor onze positie als inleenbureau.\u003C/p>\u003Cp>KBenP Professional Match is SNA gecertificeerd. Naast financiële risico’s vervallen ook onze accreditaties op het moment dat wij facturen voortkomend uit onze inleenovereenkomsten niet middels een G-rekening betalen.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":93,"faq_question":559,"faq_answer":560,"sequence_number":56},"Hoe vraag ik een G-rekening aan?","\u003Cp>Een G-rekening kan worden aangevraagd via de Belastingdienst. Voor meer informatie, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/programmas_en_formulieren/aanvraag_g_rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":158,"faq_question":562,"faq_answer":563,"sequence_number":59},"Moet mijn organisatie in het bezit zijn van een G-rekening bij aanvang van de opdracht?","\u003Cp>Op het moment dat de organisatie waar jij in loondienst bent nog niet in het bezit is van een G-rekening, dan zullen wij het factuurbedrag dat wij over zouden maken naar de G-rekening tijdelijk reserveren op onze eigen rekening. Zodra de G-rekening is geopend en wij de G-rekeningovereenkomst hiervan ontvangen, maken wij de gereserveerde bedragen over naar de G-rekening.\u003C/p>",{"team":565,"id":65,"firstName":66,"lastName":67,"jobTitle":68,"email":69,"telephoneNumber":70,"linkedInUrl":71,"photo":72,"sequence_number":50,"vacancy_categories":73,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":74,"team_member_unavailability":91},{"groups":566,"id":27,"team_name":433,"primary_contact":69,"secondary_contact":126,"contract_manager":202,"finance_contact":383,"whatsapp_number":70,"message_of_the_day":434,"motd_from":435,"motd_to":436,"team_photo":437,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[567,568,569,570,571],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":53,"group_name":195,"group_title":196,"sequencenumber":50},{"id":56,"group_name":377,"group_title":377,"sequencenumber":56},{"id":59,"group_name":278,"group_title":279,"sequencenumber":53},{"id":62,"group_name":405,"group_title":405,"sequencenumber":59},{"team":573,"id":77,"firstName":124,"lastName":125,"jobTitle":68,"email":126,"telephoneNumber":127,"linkedInUrl":128,"photo":129,"sequence_number":56,"vacancy_categories":130,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":131,"team_member_unavailability":146},{"groups":574,"id":27,"team_name":433,"primary_contact":69,"secondary_contact":126,"contract_manager":202,"finance_contact":383,"whatsapp_number":70,"message_of_the_day":434,"motd_from":435,"motd_to":436,"team_photo":437,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[575,576,577,578,579],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":53,"group_name":195,"group_title":196,"sequencenumber":50},{"id":56,"group_name":377,"group_title":377,"sequencenumber":56},{"id":59,"group_name":278,"group_title":279,"sequencenumber":53},{"id":62,"group_name":405,"group_title":405,"sequencenumber":59},{"team":581,"id":162,"firstName":199,"lastName":200,"jobTitle":201,"email":202,"telephoneNumber":203,"linkedInUrl":204,"photo":205,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":53,"team_member_availability":206,"team_member_unavailability":222},{"groups":582,"id":27,"team_name":433,"primary_contact":69,"secondary_contact":126,"contract_manager":202,"finance_contact":383,"whatsapp_number":70,"message_of_the_day":434,"motd_from":435,"motd_to":436,"team_photo":437,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[583,584,585,586,587],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":53,"group_name":195,"group_title":196,"sequencenumber":50},{"id":56,"group_name":377,"group_title":377,"sequencenumber":56},{"id":59,"group_name":278,"group_title":279,"sequencenumber":53},{"id":62,"group_name":405,"group_title":405,"sequencenumber":59},{"team":589,"id":164,"firstName":380,"lastName":381,"jobTitle":382,"email":383,"telephoneNumber":384,"linkedInUrl":385,"photo":386,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":56,"team_member_availability":387,"team_member_unavailability":403},{"groups":590,"id":27,"team_name":433,"primary_contact":69,"secondary_contact":126,"contract_manager":202,"finance_contact":383,"whatsapp_number":70,"message_of_the_day":434,"motd_from":435,"motd_to":436,"team_photo":437,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[591,592,593,594,595],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":53,"group_name":195,"group_title":196,"sequencenumber":50},{"id":56,"group_name":377,"group_title":377,"sequencenumber":56},{"id":59,"group_name":278,"group_title":279,"sequencenumber":53},{"id":62,"group_name":405,"group_title":405,"sequencenumber":59},"31643363442",[598,602,607,611,615,619,623,627,631,635,639,643,647],{"vacancy_category":599,"team_members":600},"15",[601],{"id":97,"firstName":98,"lastName":99,"jobTitle":68,"email":100,"telephoneNumber":101,"linkedInUrl":102,"photo":103,"sequence_number":53,"vacancy_categories":104,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":105,"team_member_unavailability":122},{"vacancy_category":603,"team_members":604},"16",[605,606],{"id":97,"firstName":98,"lastName":99,"jobTitle":68,"email":100,"telephoneNumber":101,"linkedInUrl":102,"photo":103,"sequence_number":53,"vacancy_categories":104,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":105,"team_member_unavailability":122},{"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":41,"team_member_unavailability":63},{"vacancy_category":608,"team_members":609},"22",[610],{"id":97,"firstName":98,"lastName":99,"jobTitle":68,"email":100,"telephoneNumber":101,"linkedInUrl":102,"photo":103,"sequence_number":53,"vacancy_categories":104,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":105,"team_member_unavailability":122},{"vacancy_category":612,"team_members":613},"12",[614],{"id":173,"firstName":174,"lastName":175,"jobTitle":68,"email":176,"telephoneNumber":177,"linkedInUrl":178,"photo":179,"sequence_number":62,"vacancy_categories":180,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":181,"team_member_unavailability":190},{"vacancy_category":616,"team_members":617},"26",[618],{"id":173,"firstName":174,"lastName":175,"jobTitle":68,"email":176,"telephoneNumber":177,"linkedInUrl":178,"photo":179,"sequence_number":62,"vacancy_categories":180,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":181,"team_member_unavailability":190},{"vacancy_category":620,"team_members":621},"23",[622],{"id":173,"firstName":174,"lastName":175,"jobTitle":68,"email":176,"telephoneNumber":177,"linkedInUrl":178,"photo":179,"sequence_number":62,"vacancy_categories":180,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":181,"team_member_unavailability":190},{"vacancy_category":624,"team_members":625},"18",[626],{"id":65,"firstName":66,"lastName":67,"jobTitle":68,"email":69,"telephoneNumber":70,"linkedInUrl":71,"photo":72,"sequence_number":50,"vacancy_categories":73,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":74,"team_member_unavailability":91},{"vacancy_category":628,"team_members":629},"25",[630],{"id":65,"firstName":66,"lastName":67,"jobTitle":68,"email":69,"telephoneNumber":70,"linkedInUrl":71,"photo":72,"sequence_number":50,"vacancy_categories":73,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":74,"team_member_unavailability":91},{"vacancy_category":632,"team_members":633},"24",[634],{"id":65,"firstName":66,"lastName":67,"jobTitle":68,"email":69,"telephoneNumber":70,"linkedInUrl":71,"photo":72,"sequence_number":50,"vacancy_categories":73,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":74,"team_member_unavailability":91},{"vacancy_category":636,"team_members":637},"20",[638],{"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":41,"team_member_unavailability":63},{"vacancy_category":640,"team_members":641},"11",[642],{"id":77,"firstName":124,"lastName":125,"jobTitle":68,"email":126,"telephoneNumber":127,"linkedInUrl":128,"photo":129,"sequence_number":56,"vacancy_categories":130,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":131,"team_member_unavailability":146},{"vacancy_category":644,"team_members":645},"14",[646],{"id":77,"firstName":124,"lastName":125,"jobTitle":68,"email":126,"telephoneNumber":127,"linkedInUrl":128,"photo":129,"sequence_number":56,"vacancy_categories":130,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":131,"team_member_unavailability":146},{"vacancy_category":648,"team_members":649},"19",[650],{"id":77,"firstName":124,"lastName":125,"jobTitle":68,"email":126,"telephoneNumber":127,"linkedInUrl":128,"photo":129,"sequence_number":56,"vacancy_categories":130,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":131,"team_member_unavailability":146},[],{"userData":8,"access_token":8,"refresh_token":8,"activationSuccessful":7,"loading":7},{"loading":7,"jobAlertCategoriesLoading":7,"userDetails":8,"jobAlertCategories":654,"jobAlertSnoozeDate":8,"proxyCandidates":655,"enrolments":656},[],[],[],{"loading":7,"favourites":658},[],{"loading":7,"statsLoading":7,"vacancies":660,"relatedVacancies":690,"pageSize":251,"offset":12,"loadMoreVacancies":7,"loadMoreLoading":7,"queryData":812,"defaultSearchFilters":832,"numberOfCheckboxFiltersApplied":12,"vacanciesCount":851,"vacancyCategories":855,"selectedLocation":8,"selectedRate":8,"selectedHours":8},[661],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":662,"organization_location":670,"tender_categories":671,"opdracht_overheid_url":672,"tender_documents":673,"tender_category_obj":168,"tender_id":674,"tender_name":675,"tender_buying_organization":665,"tender_phase":676,"tender_date":677,"tender_source":678,"tender_url":679,"tender_perceel":8,"tender_description":680,"tender_active":7,"tender_document":681,"tender_last_seen":682,"tender_first_seen":683,"tender_start_date":684,"tender_end_date":685,"tender_tariff":686,"tender_hours_week":687,"tender_description_html":688,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":8,"web_key":689,"Dynamics_id":8,"tender_overview":8,"tender_requirements":8,"tender_competences":8,"tender_team":8,"tender_interview":8,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":8,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":8,"tender_max_hours":8,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":8,"org_location_id":8,"tender_category":168},{"latitude":663,"longitude":664,"tender_buying_organization":665,"company_address":666,"company_name_google":665,"postcode":667,"province":668,"place_id_google":665,"avatar":669,"exclusive":7,"summary":8,"description":8,"meta_description":8,"publish":7,"company_display_name":8},"51.676720","4.795747","Gemeente Drimmelen","Park 1, 4921 BV Made, Nederland","4921 BV","Noord-Brabant","blob_LZBSV7PXXDM89V9QYBXCUUX7IRHU53JW.",{},[],"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Drimmelen/Projectleider-Beleidsadviseur-jeugd-gezondheid/F8D0F2F5-9429-422A-AB84-DAB21D771004",[],"flexwestbrabant_a1J6N000001KEQ9UAO","Projectleider / Beleidsadviseur jeugd & gezondheid","Distributieproces gestart","2022-05-15 12:30:00","flexwestbrabant","https://flexwestbrabant-com.force.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1J6N000001KEQ9UAO","We zijn op korte termijn op zoek naar een projectleider / beleidsadviseur jeugd & gezondheid voor 36 uur per week voor een half jaar.Het gaat globaal om de volgende taken: Ontwikkelen van een actueel jeugd- en jongerenbeleid. Huidig beleidsplan moet worden geevalueerd en samen met betrokken partijen moet een nieuw plan worden ontwikkeld. Uitvoering geven aan Lokaal Gezondheidsbeleid 2018 2021, waaronder volksgezondheid en jeugdgezondheidszorg, en Lokaal preventieakkoord Drimmelen 2021-2023. Hieronder valt ook deelnemen aan regionale overleggen van o.a. GGD West-Brabant. Deelnemen aan regionale samenwerking voor aanpak van huiselijk geweld en kindermishandeling. Ook verantwoordelijk voor coordinatie van lokale aanpak. Regie en uitvoering geven aan Jeugdgezondheidszorg Diverse andere projecten","Flexwestbrabant_Aanvraag_SRQ136999.pdf","2022-05-15","2022-05-05","2022-05-16","2022-11-01","Geen maximum ","36","\u003Cdiv class='sfdc_richtext' id='j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669_00NF0000008jCqp_div'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: #222222;'>\u003Cspan style='>We zijn op korte termijn op zoek naar een \u003Cb>projectleider / beleidsadviseur jeugd & gezondheid\u003C/b> voor 36 uur per week voor een half jaar.\u003Cbr/>Het gaat globaal om de volgende taken:\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\n\u003Cp>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>Ontwikkelen van een actueel jeugd- en jongerenbeleid. Huidig beleidsplan moet worden geëvalueerd en samen met betrokken partijen moet een nieuw plan worden ontwikkeld. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/p>\n\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\n\u003Cp>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: #222222;'>\u003Cspan style='>Uitvoering geven aan \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cspan style='>Lokaal Gezondheidsbeleid 2018 – 2021, waaronder volksgezondheid en jeugdgezondheidszorg, en Lokaal preventieakkoord Drimmelen 2021-2023. Hieronder valt ook deelnemen aan regionale overleggen van o.a. GGD West-Brabant. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/p>\n\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\n\u003Cp>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: #222222;'>\u003Cspan style='>Deelnemen aan regionale samenwerking voor aanpak van huiselijk geweld en kindermishandeling. Ook verantwoordelijk voor coördinatie van lokale aanpak.  \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/p>\n\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\n\u003Cp>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: #222222;'>\u003Cspan style='>Regie en uitvoering geven aan Jeugdgezondheidszorg\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/p>\n\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 32px;'>\n\u003Cp>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: #222222;'>\u003Cspan style='>Diverse andere projecten\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/p>\n\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/div>","F8D0F2F5-9429-422A-AB84-DAB21D771004",[691,743,780],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":692,"organization_location":702,"tender_categories":703,"opdracht_overheid_url":717,"tender_documents":718,"tender_category_obj":168,"tender_id":719,"tender_name":720,"tender_buying_organization":695,"tender_phase":155,"tender_date":721,"tender_source":722,"tender_url":723,"tender_perceel":8,"tender_description":724,"tender_active":6,"tender_document":725,"tender_last_seen":726,"tender_first_seen":726,"tender_start_date":193,"tender_end_date":727,"tender_tariff":728,"tender_hours_week":603,"tender_description_html":729,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":730,"web_key":731,"Dynamics_id":732,"tender_overview":733,"tender_requirements":734,"tender_competences":735,"tender_team":736,"tender_interview":737,"tender_number_of_professionals":738,"tender_other_information":739,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":740,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":160,"tender_max_hours":160,"tender_description_tk":741,"tender_approved_in_cms":6,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":742,"org_location_id":8,"tender_category":168},{"latitude":693,"longitude":694,"tender_buying_organization":695,"company_address":696,"company_name_google":695,"postcode":697,"province":668,"place_id_google":695,"avatar":698,"exclusive":7,"summary":699,"description":700,"meta_description":701,"publish":6,"company_display_name":695},"51.728864","5.878203","Gemeente Land van Cuijk","Louis Jansenplein 1, 5431 BV Cuijk, Nederland","5431 BV","blob_2276ZU8N01WS2BKFTG0JM2MI7OXNTU2D.","Werk als zzp'er in het bruisende Land van Cuijk! Gelegen in Noord-Brabant, biedt onze gemeente kansen voor iedere freelancer. Met haar diversiteit aan opdrachten en een organisatieomvang van 6 gemeenten, is er altijd ruimte voor ontwikkeling. Ontdek de werkomgeving van de provincie Land van Cuijk! ","\u003Cp>Bij Land van Cuijk maak je het mee! Een jonge gemeente, volop in ontwikkeling. Dat maakt het werken voor Land van Cuijk uitdagend. Tegelijkertijd biedt dat ontzettend veel kansen: er is veel ruimte voor eigen inbreng en verantwoordelijkheid. We zijn een grote gemeente, waarin we groot denken maar klein doen. Bij ons kun je werken aan projecten en opdrachten die jou voldoening geven, in het belang van het Land van Cuijk. Je ziet je werk direct terug in de samenleving. Zo blijven jij én de gemeente groeien.\u003C/p>\u003Cp>We zijn de grootste gemeente van Brabant, met ruim 351km² en 90.000 inwoners en 33 unieke kernen. Je kunt dus niet om ons heen. Die positie benutten we om de beste resultaten te behalen voor onze gemeenschap en onze regio. Wereldspelers vestigen hun bedrijf in onze samenleving. Waar mogelijk zetten we regionaal en landelijk de toon. Daar kunnen we jouw hulp bij gebruiken.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cbr>Onze regionale en landelijke slagkracht combineren we met stevige lokale wortels. We hebben nog altijd oog en oor voor wat er leeft in onze kernen. We versnellen en versterken lokale initiatieven. We werken niet alleen voor, maar juist mét de samenleving. Het unieke karakter van alle 33 kernen staat hierbij voorop. Inwoners en ondernemers kunnen rekenen op een moderne dienstverlening op maat. Zo bouwen we samen aan een duurzaam en vitaal Land van Cuijk.\u003C/p>\u003Cp>In onze organisatie gaat het erom dat je goed in je vel zit. We bieden onder meer loopbaanadvies, dat draait om jouw ontwikkeling, vitaliteit en geluk. Of het nu werkgerelateerd is of juist persoonlijk: er is altijd gelegenheid voor een goed gesprek. Bewust omgaan met je loopbaan, dat juichen we toe. Want als jij je goed voelt in je functie en je team, creëer je ook goede dingen voor onze samenleving. Met aandacht voor elkaar ontstaan dus de mooiste resultaten. Dat is wat het Land van Cuijk als werkgever biedt.\u003C/p>","Ontdek de ideale freelance kansen bij Gemeente Land van Cuijk. Diverse opdrachten, optimale samenwerking en groeimogelijkheden wachten op jou als zzp'er!",{},[704,708,712],{"tender_category_obj":705,"id":707},{"id":470,"type":706},"Vastgoed en Grondzaken",39828,{"tender_category_obj":709,"id":711},{"id":168,"type":710},"Project- en Programmamanagement",39843,{"tender_category_obj":713,"id":716},{"id":714,"type":715},23,"Ruimtelijke Ordening",39849,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Land-van-Cuijk/Projectleider-wonen-bijzondere-doelgroepen/0CE04568-318E-4CF4-890C-58B217921B72",[],"werkeninnoordbrabant_7156","Projectleider wonen (bijzondere doelgroepen)\n","2025-12-12 09:00:00","werkeninnoordbrabant","https://inhuurdesk.werkeninnoordoostbrabant.nl/Opdracht/Gemeente-Land-van-Cuijk/Projectleider-wonen--bijzondere-doelgroepen-/7156","Opdrachtomschrijving Om uitvoering te geven aan het woonwagenbeleid is een projectleider nodig die zich bezig houdt met aanleg en realisatie van woonwagenstandplaatsen. Kandidaatomschrijving De gemeente is op zoek naar een ervaren projectleider voor de aanleg en realisatie van woonwagenstandplaatsen. De projectleider is verantwoordelijk voor de volledige fysieke projectuitvoering, waaronder: - Aanleg van nieuwe woonwagenstandplaatsen. - Voorbereiden, begeleiden en uitvoeren van aanbestedingen. - Samenwerken met en aansturen van preferente lokale aannemers (gemeente / woningcorporatie). - Directievoering tijdens de uitvoering. - Fungeren als probleemoplosser bij technische, organisatorische en procesmatige knelpunten. - Handelen in een snelle, flexibele en responsieve werkwijze. - Directe bereikbaarheid voor bewoners en adequaat reageren op signalen. - Coordineren en laten uitvoeren van benodigde onderzoeken. - Opstellen van benodigde documenten zoals ETFAL, BOPA, ruimtelijke onderbouwing en overige projectdocumentatie.De voorkeur gaat uit naar kandidaten in dienst van een bureau, ZZPers mogen reageren indien zij voldoen aan de wet DBA. Interviewplanning 18-12-2025. Dienstencategorie Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing CPV code 71000000-8 - Dienstverlening op het gebied van architectuur, bouwkunde, civiele techniek en inspectie Eisen Afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau. Aantoonbare ervaring met projecten gericht op woonwagenstandplaatsen bij minimaal 10 gemeentelijke organisaties de afgelopen vijf jaar. Gunningscriteria Weging prijsdeel: 20 % Bekendheid/affiniteit met de doelgroep; aantoonbare ervaring omgang met de doelgroep. Ook in staat de functie van poortwachter te vervullen (eerste aanspreekpunt namens de gemeente richting de doelgroep). Weging: 20 % Aantoonbare ervaring ontwikkeling/aanleg woonwagenstandplaatsen. Weging: 20 % Aantoonbare werkervaring als projecttrekker op het gebied van woonwagens bij een gemeentelijke organisatie van 80.000+ inwoners. Weging: 20 % Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Wendbaar, betrouwbaar, innovatief en klik met de opdrachtgever. Weging: 20 %","Werkeninnoordbrabant_7156.pdf","2025-12-02","2026-07-01","125","\u003Ch2 class=\"tendersectiontitle\">Opdrachtomschrijving\u003C/h2>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">\u003Cspan>Om uitvoering te geven aan het woonwagenbeleid is een projectleider nodig die zich bezig houdt met aanleg en realisatie van woonwagenstandplaatsen. \u003C/span>\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Kandidaatomschrijving\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">\u003Cspan>De gemeente is op zoek naar een ervaren projectleider voor de aanleg en realisatie van woonwagenstandplaatsen.\u003Cbr/> De projectleider is verantwoordelijk voor de volledige fysieke projectuitvoering, waaronder:\u003Cbr/> - Aanleg van nieuwe woonwagenstandplaatsen.\u003Cbr/> - Voorbereiden, begeleiden en uitvoeren van aanbestedingen.\u003Cbr/> - Samenwerken met en aansturen van preferente lokale aannemers (gemeente / woningcorporatie).\u003Cbr/> - Directievoering tijdens de uitvoering.\u003Cbr/> - Fungeren als probleemoplosser bij technische, organisatorische en procesmatige knelpunten.\u003Cbr/> - Handelen in een snelle, flexibele en responsieve werkwijze.\u003Cbr/> - Directe bereikbaarheid voor bewoners en adequaat reageren op signalen.\u003Cbr/> - Coördineren en laten uitvoeren van benodigde onderzoeken.\u003Cbr/> - Opstellen van benodigde documenten zoals ETFAL, BOPA, ruimtelijke onderbouwing en overige projectdocumentatie.\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003C/span>\u003Cp>\u003Cstrong>De  voorkeur gaat uit naar kandidaten in dienst van een bureau,  ZZP’ers mogen reageren indien zij voldoen aan de wet DBA.  \u003C/strong>\u003C/p>\u003Cspan> \u003C/span>\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Interviewplanning\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">\u003Cspan>18-12-2025.\u003C/span>\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Dienstencategorie\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">CPV code\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">71000000-8 - Dienstverlening op het gebied van architectuur, bouwkunde, civiele techniek en inspectie\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Ch2 class=\"tendersectiontitle\">Eisen\u003C/h2>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau.\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\n\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Aantoonbare ervaring met projecten gericht op woonwagenstandplaatsen bij minimaal 10 gemeentelijke organisaties de afgelopen vijf jaar.\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\n\u003C/div>\n\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Ch2 class=\"tendersectiontitle\">Gunningscriteria\u003C/h2>\u003Cdiv class=\"view-details-content\" style=\"margin-top: 0px;\">\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging prijsdeel: \u003Cspan style=\"float: right;\">20 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Bekendheid/affiniteit met de doelgroep; aantoonbare ervaring omgang met de doelgroep. Ook in staat de functie van poortwachter te vervullen (eerste aanspreekpunt namens de gemeente richting de doelgroep).\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging: \u003Cspan style=\"float: right;\">20 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Aantoonbare ervaring ontwikkeling/aanleg woonwagenstandplaatsen.\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging: \u003Cspan style=\"float: right;\">20 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Aantoonbare werkervaring als projecttrekker op het gebied van woonwagens bij een gemeentelijke organisatie van 80.000+ inwoners.\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging: \u003Cspan style=\"float: right;\">20 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Interview\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\n\t\t\t\t\t\tBij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.\n\t\t\t\t\t\tDeze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.\u003Cbr/>\n\u003Cdiv style=\"padding:10px\">\u003Cspan>Wendbaar, betrouwbaar, innovatief en klik met de opdrachtgever.\u003C/span>\u003C/div>\n\u003C/div>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging: \u003Cspan style=\"float: right;\">20 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003C/div>\n\u003C/div>","temporary","0CE04568-318E-4CF4-890C-58B217921B72","26956f4f-4dcf-f011-bbd3-000d3ac24211","\u003Ch3>Opdracht\u003C/h3>\u003Cp>De gemeente is op zoek naar een ervaren projectleider voor de aanleg en realisatie van woonwagenstandplaatsen. De projectleider is verantwoordelijk voor de volledige fysieke projectuitvoering.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Waaronder:\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Aanleg van nieuwe woonwagenstandplaatsen.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Voorbereiden, begeleiden en uitvoeren van aanbestedingen.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Samenwerken met en aansturen van preferente lokale aannemers (gemeente / woningcorporatie).\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Directievoering tijdens de uitvoering.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Fungeren als probleemoplosser bij technische, organisatorische en procesmatige knelpunten.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Handelen in een snelle, flexibele en responsieve werkwijze.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Directe bereikbaarheid voor bewoners en adequaat reageren op signalen.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Coördineren en laten uitvoeren van benodigde onderzoeken.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Opstellen van benodigde documenten zoals ETFAL, BOPA, ruimtelijke onderbouwing en overige projectdocumentatie.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare ervaring met projecten gericht op woonwagenstandplaatsen bij minimaal 10 gemeentelijke organisaties de afgelopen vijf jaar.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Uurtarief\u003Cbr>Weging: 20 %\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Bekendheid/affiniteit met de doelgroep; aantoonbare ervaring omgang met de doelgroep. Ook in staat de functie van poortwachter te vervullen (eerste aanspreekpunt namens de gemeente richting de doelgroep).\u003Cbr>Weging: 20 %\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare ervaring ontwikkeling/aanleg woonwagenstandplaatsen.\u003Cbr>Weging: 20 %\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare werkervaring als projecttrekker op het gebied van woonwagens bij een gemeentelijke organisatie van 80.000+ inwoners.\u003Cbr>Weging: 20 %\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Interview \u003Cbr>Weging: 20 %\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Competenties:\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Wendbaar\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Betrouwbaar\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Innovatief\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Klik met de opdrachtgever\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cp>De opdrachtgever is een gemeente.\u003C/p>","\u003Ch3>Interview planning\u003C/h3>\u003Cp>18-12-2025\u003C/p>\u003Ch3>Gesprek\u003C/h3>\u003Cp>Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.\u003C/p>\u003Cp>Wendbaar, betrouwbaar, innovatief en klik met de opdrachtgever.\u003C/p>","1","\u003Ch3>Optie tot verlenging\u003C/h3>\u003Cp>4 x 6 maanden\u003C/p>",125,"\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Ch3>Opdracht\u003C/h3>\u003Cp>De gemeente is op zoek naar een ervaren projectleider voor de aanleg en realisatie van woonwagenstandplaatsen. De projectleider is verantwoordelijk voor de volledige fysieke projectuitvoering.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Waaronder:\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Aanleg van nieuwe woonwagenstandplaatsen.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Voorbereiden, begeleiden en uitvoeren van aanbestedingen.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Samenwerken met en aansturen van preferente lokale aannemers (gemeente / woningcorporatie).\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Directievoering tijdens de uitvoering.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Fungeren als probleemoplosser bij technische, organisatorische en procesmatige knelpunten.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Handelen in een snelle, flexibele en responsieve werkwijze.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Directe bereikbaarheid voor bewoners en adequaat reageren op signalen.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Coördineren en laten uitvoeren van benodigde onderzoeken.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Opstellen van benodigde documenten zoals ETFAL, BOPA, ruimtelijke onderbouwing en overige projectdocumentatie.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare ervaring met projecten gericht op woonwagenstandplaatsen bij minimaal 10 gemeentelijke organisaties de afgelopen vijf jaar.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Uurtarief\u003Cbr>Weging: 20 %\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Bekendheid/affiniteit met de doelgroep; aantoonbare ervaring omgang met de doelgroep. Ook in staat de functie van poortwachter te vervullen (eerste aanspreekpunt namens de gemeente richting de doelgroep).\u003Cbr>Weging: 20 %\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare ervaring ontwikkeling/aanleg woonwagenstandplaatsen.\u003Cbr>Weging: 20 %\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare werkervaring als projecttrekker op het gebied van woonwagens bij een gemeentelijke organisatie van 80.000+ inwoners.\u003Cbr>Weging: 20 %\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Interview \u003Cbr>Weging: 20 %\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Competenties:\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Wendbaar\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Betrouwbaar\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Innovatief\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Klik met de opdrachtgever\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Cp>De opdrachtgever is een gemeente.\u003C/p>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>\u003Ch3>Interview planning\u003C/h3>\u003Cp>18-12-2025\u003C/p>\u003Ch3>Gesprek\u003C/h3>\u003Cp>Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.\u003C/p>\u003Cp>Wendbaar, betrouwbaar, innovatief en klik met de opdrachtgever.\u003C/p>\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 1\u003Cbr/>\u003C/p>\u003Ch3>Optie tot verlenging\u003C/h3>\u003Cp>4 x 6 maanden\u003C/p>","Projectleider gezocht voor de aanleg en realisatie van woonwagenstandplaatsen bij een gemeente. Verantwoordelijk voor fysieke uitvoering, aanbestedingen en directievoering.",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":744,"organization_location":745,"tender_categories":746,"opdracht_overheid_url":758,"tender_documents":759,"tender_category_obj":164,"tender_id":760,"tender_name":761,"tender_buying_organization":695,"tender_phase":155,"tender_date":762,"tender_source":722,"tender_url":763,"tender_perceel":8,"tender_description":764,"tender_active":6,"tender_document":765,"tender_last_seen":726,"tender_first_seen":726,"tender_start_date":766,"tender_end_date":767,"tender_tariff":768,"tender_hours_week":603,"tender_description_html":769,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":730,"web_key":770,"Dynamics_id":771,"tender_overview":772,"tender_requirements":773,"tender_competences":774,"tender_team":775,"tender_interview":776,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":777,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":778,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":97,"tender_max_hours":160,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":779,"org_location_id":8,"tender_category":164},{"latitude":693,"longitude":694,"tender_buying_organization":695,"company_address":696,"company_name_google":695,"postcode":697,"province":668,"place_id_google":695,"avatar":698,"exclusive":7,"summary":699,"description":700,"meta_description":701,"publish":6,"company_display_name":695},{},[747,751,754],{"tender_category_obj":748,"id":750},{"id":498,"type":749},"Beleid",39903,{"tender_category_obj":752,"id":753},{"id":168,"type":710},39905,{"tender_category_obj":755,"id":757},{"id":164,"type":756},"Juridisch",39907,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Land-van-Cuijk/Juridisch-Projectleider-APVVFL/A5E625A2-5B28-4890-BC3B-7240B3357D6B",[],"werkeninnoordbrabant_7160","Juridisch Projectleider APV/VFL\n","2025-12-08 08:00:00","https://inhuurdesk.werkeninnoordoostbrabant.nl/Opdracht/Gemeente-Land-van-Cuijk/Juridisch-adviseur-APV-en-verordening-fysieke-leefomgeving-2026/7160","Opdrachtomschrijving In de tweede helft van 2025 is onder stoom en kokend water de APV geactualiseerd en een Verordening Fysieke Leefomgeving (VFL) opgesteld. Daarbij zijn alle artikelen geactualiseerd en is op een beperkt aantal onderdelen een beleidskeuze gemaakt. De gemeente stelt nog voor de verkiezingen van maart 2026 beide nieuwe verordeningen vast. Daarmee zijn we er echter nog niet. Op tal van onderdelen moeten zaken worden uitgezocht, definities worden aangepast, bestaande verordeningen worden gewijzigd en/of ingetrokken, teksten begrijpelijker worden gemaakt en toegelicht. Ook moeten op bestuurlijke keuzes worden gemaakt en voorstellen worden opgesteld en toegelicht ten behoeve van college en gemeenteraad. Daarnaast willen we een regulier werkproces inrichten, waarbij de APV en VFL jaarlijks worden geactualiseerd, zodat de uitvoering, toezicht en handhaving altijd gebaseerd is op actueel beleid en regelgeving. Kandidaatomschrijving Gezien de hierboven omschreven situatie zijn wij op zoek naar een hbo+/wo geschoolde kandidaat met minimaal 3 jaar relevante ervaring bij een vergelijkbare gemeente (omvang en aard vraagstukken) in de afgelopen 5 jaar. Interviewplanning Maandag 15 december 2025. Toelichting op rooster 12 - 16 uur per week. 40 weken. Dienstencategorie Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing CPV code 79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging Eisen De kandidaat heeft een relevante juridische opleiding, minimaal op HBO+ niveau. De kandidaat heeft recente en ruime kennis en ervaring met bestuursrechtelijke handhaving op grond van de APV en Omgevingswet (minimaal 3 jaar in de afgelopen periode van 5 jaar) in een vergelijkbare juridische functie bij een overheidsorganisatie. Gunningscriteria Weging prijsdeel: 20 % De kandidaat werkt aantoonbaar zelfstandig en heeft ervaring met de projectmatig werken en het coordineren van de eigen werkvoorraad. Weging: 15 % De kandidaat heeft kennis van het actuele juridisch instrumentarium uit de APV en Verordening Fysieke Leefomgeving. Weging: 15 % De kandidaat heeft bij voorkeur ervaring met RX Mission en Join als relevante zaaksystemen. Weging: 15 % De kandidaat is communicatief vaardig en beschikt over uitstekende verbindende vaardigheden. Weging: 15 % Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Actuele en concrete juridische expertise en achtergrond o.g.v. APV en VFL. Bij voorkeur aan de hand van een concrete casusRecente opleiding en inzicht in Omgevingswet. Graag actueel overzicht aanleveren.Kandidaat geeft in het gesprek blijk van eigenaarschap en wendbaarheid als belangrijke competenties. Dit met oog op de rol van de kandidaat als projectleider. Weging: 20 %","Werkeninnoordbrabant_7160.pdf","2026-01-01","2026-12-31","105","\u003Ch2 class=\"tendersectiontitle\">Opdrachtomschrijving\u003C/h2>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">\u003Cp>\u003Cspan>\u003Cspan>In de tweede helft van 2025 is onder stoom en kokend water de APV geactualiseerd en een Verordening Fysieke Leefomgeving (VFL) opgesteld. Daarbij zijn alle artikelen geactualiseerd en is op een beperkt aantal onderdelen een beleidskeuze gemaakt. De gemeente stelt nog voor de verkiezingen van maart 2026 beide nieuwe verordeningen vast. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/p> \u003Cp>\u003Cspan>\u003Cspan>Daarmee zijn we er echter nog niet. Op tal van onderdelen moeten zaken worden uitgezocht, definities worden aangepast, bestaande verordeningen worden gewijzigd en/of ingetrokken, teksten begrijpelijker worden gemaakt en toegelicht. Ook moeten op bestuurlijke keuzes worden gemaakt en voorstellen worden opgesteld en toegelicht ten behoeve van college en gemeenteraad. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/p> \u003Cp>\u003Cspan>\u003Cspan>Daarnaast willen we een regulier werkproces inrichten, waarbij de APV en VFL jaarlijks worden geactualiseerd, zodat de uitvoering, toezicht en handhaving altijd gebaseerd is op actueel beleid en regelgeving\u003Cspan>.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/p>\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Kandidaatomschrijving\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">\u003Cspan>Gezien de hierboven omschreven situatie zijn wij op zoek naar een hbo+/wo geschoolde kandidaat met minimaal 3 jaar relevante ervaring bij een vergelijkbare  gemeente (omvang en aard vraagstukken) in de afgelopen 5 jaar.\u003C/span>\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Interviewplanning\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">\u003Cspan>Maandag 15 december 2025.\u003C/span>\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Toelichting op rooster\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">12 - 16 uur per week.\n40 weken. \u003C/div>\n\u003C/div>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Dienstencategorie\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">CPV code\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Ch2 class=\"tendersectiontitle\">Eisen\u003C/h2>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">De kandidaat heeft een relevante juridische opleiding, minimaal op HBO+ niveau.\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\n\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">De kandidaat heeft recente en ruime kennis en ervaring met bestuursrechtelijke handhaving op grond van de APV en Omgevingswet (minimaal 3 jaar in de afgelopen periode van 5 jaar) in een vergelijkbare juridische functie bij een overheidsorganisatie.\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\n\u003C/div>\n\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Ch2 class=\"tendersectiontitle\">Gunningscriteria\u003C/h2>\u003Cdiv class=\"view-details-content\" style=\"margin-top: 0px;\">\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging prijsdeel: \u003Cspan style=\"float: right;\">20 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">De kandidaat werkt aantoonbaar zelfstandig en heeft ervaring met de projectmatig werken en het coördineren van de eigen werkvoorraad. \u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging: \u003Cspan style=\"float: right;\">15 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">De kandidaat heeft kennis van het actuele juridisch instrumentarium uit de APV en Verordening Fysieke Leefomgeving. \u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging: \u003Cspan style=\"float: right;\">15 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">De kandidaat heeft bij voorkeur ervaring met RX Mission en Join als relevante zaaksystemen. \u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging: \u003Cspan style=\"float: right;\">15 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">De kandidaat is communicatief vaardig en beschikt over uitstekende verbindende vaardigheden. \u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging: \u003Cspan style=\"float: right;\">15 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Interview\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\n\t\t\t\t\t\tBij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.\n\t\t\t\t\t\tDeze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.\u003Cbr/>\n\u003Cdiv style=\"padding:10px\">\u003Cul>\u003Cli>\u003Cspan>Actuele en concrete juridische expertise en achtergrond o.g.v. APV en VFL. Bij voorkeur aan de hand van een concrete casus\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan>Recente opleiding en inzicht in Omgevingswet. Graag actueel overzicht aanleveren.\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan>Kandidaat geeft in het gesprek blijk van eigenaarschap en wendbaarheid als belangrijke competenties. Dit met oog op de rol van de kandidaat als projectleider.\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/div>\n\u003C/div>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging: \u003Cspan style=\"float: right;\">20 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003C/div>\n\u003C/div>","A5E625A2-5B28-4890-BC3B-7240B3357D6B","69031b20-87cf-f011-bbd3-000d3ac242ce","\u003Chtml>In de tweede helft van 2025 is onder stoom en kokend water de APV geactualiseerd en een Verordening Fysieke Leefomgeving (VFL) opgesteld. Daarbij zijn alle artikelen geactualiseerd en is op een beperkt aantal onderdelen een beleidskeuze gemaakt. De gemeente stelt nog voor de verkiezingen van maart 2026 beide nieuwe verordeningen vast. Daarmee zijn we er echter nog niet.\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cb>Werkzaamheden:\u003C/b>\u003Cbr>Op tal van onderdelen moeten zaken worden uitgezocht, definities worden aangepast, bestaande verordeningen worden gewijzigd en/of ingetrokken, teksten begrijpelijker worden gemaakt en toegelicht. Ook moeten op bestuurlijke keuzes worden gemaakt en voorstellen worden opgesteld en toegelicht ten behoeve van college en gemeenteraad.\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cb>Doelstelling:\u003C/b>\u003Cbr>Daarnaast willen we een regulier werkproces inrichten, waarbij de APV en VFL jaarlijks worden geactualiseerd, zodat de uitvoering, toezicht en handhaving altijd gebaseerd is op actueel beleid en regelgeving.\u003C/html>","\u003Chtml>\u003Cul>\u003Cli>De kandidaat heeft een relevante juridische opleiding, minimaal op HBO+ niveau.\u003C/li>\u003Cli>De kandidaat heeft recente en ruime kennis en ervaring met bestuursrechtelijke handhaving op grond van de APV en Omgevingswet (minimaal 3 jaar in de afgelopen periode van 5 jaar) in een vergelijkbare juridische functie bij een overheidsorganisatie.\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/html>","\u003Chtml>\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>De kandidaat werkt aantoonbaar zelfstandig en heeft ervaring met de projectmatig werken en het coordineren van de eigen werkvoorraad.\u003C/li>\u003Cli>De kandidaat heeft kennis van het actuele juridisch instrumentarium uit de APV en Verordening Fysieke Leefomgeving.\u003C/li>\u003Cli>De kandidaat heeft bij voorkeur ervaring met RX Mission en Join als relevante zaaksystemen.\u003C/li>\u003Cli>De kandidaat is communicatief vaardig en beschikt over uitstekende verbindende vaardigheden.\u003C/li>\u003Cli>Actuele en concrete juridische expertise en achtergrond o.g.v. APV en VFL. Bij voorkeur aan de hand van een concrete casus.\u003C/li>\u003Cli>Recente opleiding en inzicht in Omgevingswet. Graag actueel overzicht aanleveren.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Kandidaat geeft in het gesprek blijk van eigenaarschap en wendbaarheid als belangrijke competenties. Dit met oog op de rol van de kandidaat als projectleider.\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/html>","\u003Chtml>Niet bekend. De opdrachtgever zoekt een kandidaat voor een vergelijkbare gemeente (omvang en aard vraagstukken).\u003C/html>","\u003Chtml>De interviewplanning is Maandag 15 december 2025. Na de eerste selectieronde worden met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.\u003C/html>","Optie tot verlenging: Niets over bekend.\n\n\u003Chtml>Dienstencategorie: Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing. CPV code: 79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging.\u003C/html>",105,"Juridisch projectleider gezocht voor een gemeente om APV en Verordening Fysieke Leefomgeving te actualiseren. Focus op bestuursrecht, Omgevingswet en beleid. HBO+/WO met 3 jaar ervaring.",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":781,"organization_location":782,"tender_categories":783,"opdracht_overheid_url":794,"tender_documents":795,"tender_category_obj":251,"tender_id":796,"tender_name":797,"tender_buying_organization":695,"tender_phase":155,"tender_date":762,"tender_source":722,"tender_url":798,"tender_perceel":8,"tender_description":799,"tender_active":6,"tender_document":800,"tender_last_seen":726,"tender_first_seen":726,"tender_start_date":766,"tender_end_date":767,"tender_tariff":768,"tender_hours_week":801,"tender_description_html":802,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":730,"web_key":803,"Dynamics_id":804,"tender_overview":805,"tender_requirements":806,"tender_competences":807,"tender_team":808,"tender_interview":809,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":810,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":778,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":500,"tender_max_hours":528,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":811,"org_location_id":8,"tender_category":251},{"latitude":693,"longitude":694,"tender_buying_organization":695,"company_address":696,"company_name_google":695,"postcode":697,"province":668,"place_id_google":695,"avatar":698,"exclusive":7,"summary":699,"description":700,"meta_description":701,"publish":6,"company_display_name":695},{},[784,787,790],{"tender_category_obj":785,"id":786},{"id":168,"type":710},39909,{"tender_category_obj":788,"id":789},{"id":164,"type":756},39910,{"tender_category_obj":791,"id":793},{"id":251,"type":792},"Vergunning en Handhaving",39911,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Land-van-Cuijk/Projectleider-Handhaving-Omgevingswet-en-Goed-Verhuurderschap/3F7E0061-BB3F-4417-A45F-C8FF3C90D8B4",[],"werkeninnoordbrabant_7163","Projectleider Handhaving Omgevingswet en Goed Verhuurderschap\n","https://inhuurdesk.werkeninnoordoostbrabant.nl/Opdracht/Gemeente-Land-van-Cuijk/Juridisch-adviseur-handhaving-landschappelijke-inpassing/7163","Opdrachtomschrijving Als gemeente geven we prioriteit aan landschap en natuurwaarden. Hiervoor is eind 2024 de Natuurvisie vastgesteld. Binnenkort wordt het projectplan opgeleverd voor het realiseren van een inhaalslag m.b.t. de handhaving op het gebied van landschappelijke inpassing. Het gaat om overtredingen op locaties die zijn gerealiseerd op basis van bestemmingsplannen en vergunningen die voor 1 januari 2022 zijn vastgesteld of verleend. De inhaalslag moet in 2026 worden uitgevoerd. Daarnaast ontvangen we graag advies hoe we toezicht en handhaving op dit onderdeel structureel beter in kunnen richten. Aanvullend op bovenstaand project zoeken we naar extra handhavingsinzet op het gebied van huur- en woonoverlast. Het gaat hierbij om meldingen via het meldpunt goed verhuurderschap/betaalbare huur, overlast door permanente bewoning op recreatieparken en huisvesting arbeidsmigranten. Kandidaatomschrijving Gezien de hierboven omschreven situatie zijn wij op zoek naar een hbo+/wo geschoolde kandidaat met minimaal 3 jaar relevante ervaring bij een vergelijkbare gemeente (omvang en aard vraagstukken) in de afgelopen 5 jaar. Interviewplanning Maandag 15 december 2025. Toelichting op rooster 28 - 32 uur per week. 40 - 46 weken. Dienstencategorie Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing CPV code 79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging Eisen De kandidaat heeft een relevante juridische opleiding, minimaal op HBO+ niveau. De kandidaat heeft recente en ruime kennis en ervaring met bestuursrechtelijke handhaving op grond van de Omgevingswet (minimaal 3 jaar in de afgelopen periode van 5 jaar) in een vergelijkbare juridische functie bij een overheidsorganisatie. Gunningscriteria Weging prijsdeel: 20 % De kandidaat werkt aantoonbaar zelfstandig en heeft ervaring met de projectmatig werken en het coordineren van de eigen werkvoorraad. Weging: 15 % De kandidaat heeft kennis van het actuele juridisch instrumentarium op het gebied van handhaving en heeft in de afgelopen twee jaren aantoonbaar dossiers in behandeling gehad o.g.v. landschappelijke inpassing. Weging: 15 % De kandidaat heeft bij voorkeur ervaring met RX Mission en Join als relevante zaaksystemen. Weging: 15 % De kandidaat is communicatief vaardig en beschikt over uitstekende verbindende vaardigheden. Weging: 15 % Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Actuele en concrete juridische expertise en achtergrond, met name op het gebied van de juridische aspecten bij landschappelijke inpassing. Bij voorkeur aan de hand van een concrete casus Recente opleiding en inzicht in Omgevingswet. Graag actueel overzicht aanleveren. Kandidaat geeft in het gesprek blijk van eigenaarschap en wendbaarheid als belangrijke competenties. Dit met oog op de rol van de kandidaat als projectleider. Weging: 20 %","Werkeninnoordbrabant_7163.pdf","32","\u003Ch2 class=\"tendersectiontitle\">Opdrachtomschrijving\u003C/h2>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">\u003Cp>\u003Cspan>\u003Cspan>Als gemeente geven we prioriteit aan landschap en natuurwaarden. Hiervoor is eind 2024 de Natuurvisie vastgesteld. Binnenkort wordt het projectplan opgeleverd voor het realiseren van een inhaalslag m.b.t. de handhaving op het gebied van landschappelijke inpassing. Het gaat om overtredingen op locaties die zijn gerealiseerd op basis van bestemmingsplannen en vergunningen die vóór 1 januari 2022 zijn vastgesteld of verleend. De inhaalslag moet in 2026 worden uitgevoerd. Daarnaast ontvangen we graag advies hoe we toezicht en handhaving op dit onderdeel structureel beter in kunnen richten.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/p> \u003Cp>\u003Cspan>\u003Cspan>Aanvullend op bovenstaand project zoeken we naar extra handhavingsinzet op het gebied van huur- en woonoverlast. Het gaat hierbij om meldingen via het meldpunt goed verhuurderschap/betaalbare huur, overlast door permanente bewoning op recreatieparken en huisvesting arbeidsmigranten.\u003Cem> \u003C/em>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/p>\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Kandidaatomschrijving\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">\u003Cspan>Gezien de hierboven omschreven situatie zijn wij op zoek naar een hbo+/wo geschoolde kandidaat met minimaal 3 jaar relevante ervaring bij een vergelijkbare  gemeente (omvang en aard vraagstukken) in de afgelopen 5 jaar.\u003C/span>\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Interviewplanning\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">\u003Cspan>Maandag 15 december 2025.\u003C/span>\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Toelichting op rooster\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">28 - 32 uur per week.\n40 - 46 weken.\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Dienstencategorie\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">CPV code\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Ch2 class=\"tendersectiontitle\">Eisen\u003C/h2>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">De kandidaat heeft een relevante juridische opleiding, minimaal op HBO+ niveau.\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\n\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">De kandidaat heeft recente en ruime kennis en ervaring met bestuursrechtelijke handhaving op grond van de Omgevingswet (minimaal 3 jaar in de afgelopen periode van 5 jaar) in een vergelijkbare juridische functie bij een overheidsorganisatie.\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\n\u003C/div>\n\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Ch2 class=\"tendersectiontitle\">Gunningscriteria\u003C/h2>\u003Cdiv class=\"view-details-content\" style=\"margin-top: 0px;\">\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging prijsdeel: \u003Cspan style=\"float: right;\">20 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">De kandidaat werkt aantoonbaar zelfstandig en heeft ervaring met de projectmatig werken en het coördineren van de eigen werkvoorraad. \u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging: \u003Cspan style=\"float: right;\">15 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">De kandidaat heeft kennis van het actuele juridisch instrumentarium op het gebied van handhaving en heeft in de afgelopen twee jaren aantoonbaar dossiers in behandeling gehad o.g.v. landschappelijke inpassing.\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging: \u003Cspan style=\"float: right;\">15 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">De kandidaat heeft bij voorkeur ervaring met RX Mission en Join als relevante zaaksystemen. \u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging: \u003Cspan style=\"float: right;\">15 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">De kandidaat is communicatief vaardig en beschikt over uitstekende verbindende vaardigheden. \u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging: \u003Cspan style=\"float: right;\">15 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Interview\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\n\t\t\t\t\t\tBij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.\n\t\t\t\t\t\tDeze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.\u003Cbr/>\n\u003Cdiv style=\"padding:10px\">\u003Cul>\u003Cli>\u003Cspan>Actuele en concrete juridische expertise en achtergrond, met name op het gebied van de juridische aspecten bij landschappelijke inpassing. Bij voorkeur aan de hand van een concrete casus\u003C/span>\u003C/li> \u003Cli>\u003Cspan>Recente opleiding en inzicht in Omgevingswet. Graag actueel overzicht aanleveren.\u003C/span>\u003C/li> \u003Cli>\u003Cspan>Kandidaat geeft in het gesprek blijk van eigenaarschap en wendbaarheid als belangrijke competenties. Dit met oog op de rol van de kandidaat als projectleider.\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ci>\u003C/i>\u003C/div>\n\u003C/div>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging: \u003Cspan style=\"float: right;\">20 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003C/div>\n\u003C/div>","3F7E0061-BB3F-4417-A45F-C8FF3C90D8B4","e10b381f-87cf-f011-bbd3-7c1e52734674","\u003Cp>Als gemeente geven we prioriteit aan landschap en natuurwaarden. Hiervoor is eind 2024 de Natuurvisie vastgesteld. Binnenkort wordt het projectplan opgeleverd voor het realiseren van een inhaalslag m.b.t. de handhaving op het gebied van landschappelijke inpassing. Het gaat om overtredingen op locaties die zijn gerealiseerd op basis van bestemmingsplannen en vergunningen die voor 1 januari 2022 zijn vastgesteld of verleend. De inhaalslag moet in 2026 worden uitgevoerd. Daarnaast ontvangen we graag advies hoe we toezicht en handhaving op dit onderdeel structureel beter in kunnen richten.\u003C/p>\u003Cp>Aanvullend op bovenstaand project zoeken we naar extra handhavingsinzet op het gebied van huur- en woonoverlast. Het gaat hierbij om meldingen via het meldpunt goed verhuurderschap/betaalbare huur, overlast door permanente bewoning op recreatieparken en huisvesting arbeidsmigranten.\u003C/p>\u003Ch3>Werkzaamheden en verantwoordelijkheden\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Realiseren van een inhaalslag m.b.t. de handhaving op het gebied van landschappelijke inpassing, inclusief overtredingen op locaties die zijn gerealiseerd op basis van bestemmingsplannen en vergunningen die voor 1 januari 2022 zijn vastgesteld of verleend.\u003C/li>\u003Cli>Adviseren over het structureel beter inrichten van toezicht en handhaving op het onderdeel landschappelijke inpassing.\u003C/li>\u003Cli>Leveren van extra handhavingsinzet op het gebied van huur- en woonoverlast, specifiek betreffende meldingen via het meldpunt goed verhuurderschap/betaalbare huur, overlast door permanente bewoning op recreatieparken en huisvesting arbeidsmigranten.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Resultaten\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>De inhaalslag met betrekking tot handhaving op het gebied van landschappelijke inpassing is uitgevoerd in 2026.\u003C/li>\u003Cli>Er is advies geleverd over een structurele verbetering van toezicht en handhaving op het onderdeel landschappelijke inpassing.\u003C/li>\u003Cli>Extra handhavingsinzet op het gebied van huur- en woonoverlast is geleverd.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cul>\u003Cli>De kandidaat heeft een relevante juridische opleiding, minimaal op HBO+ niveau.\u003C/li>\u003Cli>De kandidaat heeft recente en ruime kennis en ervaring met bestuursrechtelijke handhaving op grond van de Omgevingswet (minimaal 3 jaar in de afgelopen periode van 5 jaar) in een vergelijkbare juridische functie bij een overheidsorganisatie.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>De kandidaat werkt aantoonbaar zelfstandig en heeft ervaring met projectmatig werken en het coördineren van de eigen werkvoorraad.\u003C/li>\u003Cli>De kandidaat heeft kennis van het actuele juridisch instrumentarium op het gebied van handhaving en heeft in de afgelopen twee jaren aantoonbaar dossiers in behandeling gehad o.g.v. landschappelijke inpassing.\u003C/li>\u003Cli>De kandidaat heeft bij voorkeur ervaring met RX Mission en Join als relevante zaaksystemen.\u003C/li>\u003Cli>Actuele en concrete juridische expertise en achtergrond, met name op het gebied van de juridische aspecten bij landschappelijke inpassing. Bij voorkeur aan de hand van een concrete casus.\u003C/li>\u003Cli>Recente opleiding en inzicht in Omgevingswet. Graag actueel overzicht aanleveren.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>De kandidaat is communicatief vaardig en beschikt over uitstekende verbindende vaardigheden.\u003C/li>\u003Cli>Kandidaat geeft in het gesprek blijk van eigenaarschap en wendbaarheid als belangrijke competenties. Dit met oog op de rol van de kandidaat als projectleider.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cp>Als gemeente geven we prioriteit aan landschap en natuurwaarden. Hiervoor is eind 2024 de Natuurvisie vastgesteld.\u003C/p>","\u003Cp>\u003Cstrong>Interviewplanning:\u003C/strong> Maandag 15 december 2025.\u003C/p>\u003Cp>Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria: Actuele en concrete juridische expertise en achtergrond, met name op het gebied van de juridische aspecten bij landschappelijke inpassing (bij voorkeur aan de hand van een concrete casus); Recente opleiding en inzicht in Omgevingswet (graag actueel overzicht aanleveren); Kandidaat geeft in het gesprek blijk van eigenaarschap en wendbaarheid als belangrijke competenties, met oog op de rol van de kandidaat als projectleider.\u003C/p>","Optie tot verlenging: Niets over bekend.\n\n\u003Cp>\u003Cstrong>Toelichting op rooster:\u003C/strong> 28 - 32 uur per week. 40 - 46 weken.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Dienstencategorie:\u003C/strong> Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing CPV code 79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging.\u003C/p>","Projectleider Handhaving gezocht voor gemeente om inhaalslag te realiseren op landschappelijke inpassing en toezicht op huur- en woonoverlast. Minimaal HBO+ juridische opleiding en 3 jaar ervaring met Omgevingswet handhaving.",{"single":7,"limit":251,"offset":12,"disjunction":12,"user_coordinates":813,"filters":814,"order_by":828},{},{"and_filters":815,"or_filters":827,"or_disjunction":12},[816],{"filters":817},[818,823],{"field_name":819,"value":820,"operator":822},"publish",[821],"0","neq",{"field_name":824,"value":825,"operator":826},"tender_id",[674],"==",[],[829],{"field":830,"direction":831},"tender_first_seen","desc",[833,837,840,845,847],{"field_name":834,"value":835,"operator":822},"tender_source",[836],"negometrix",{"field_name":834,"value":838,"operator":822},[839],"negometrix_login",{"field_name":841,"value":842,"operator":844},"tender_date",[843],"2025-12-03 10:00:00",">=",{"field_name":819,"value":846,"operator":822},[821],{"field_name":848,"value":849,"operator":822},"oim_vacancy",[850],"true",{"active_vacancies":852,"vacancies_by_province":853,"vacancies_by_category":854},{"totalVacanciesCount":12,"selectedVacanciesCount":12},[],[],[856,857,859,861,863,865,867,869,870,872,874,875,876,878,879,880],{"name":749,"code":498},{"name":858,"code":97},"Civiele Techniek",{"name":860,"code":148},"Communicatie",{"name":862,"code":93},"Financieel",{"name":864,"code":158},"ICT",{"name":866,"code":160},"Informatiemanagement",{"name":868,"code":162},"Inkoop",{"name":756,"code":164},{"name":871,"code":543},"Mobiliteit en Verkeer",{"name":873,"code":166},"Organisatie en Personeel",{"name":710,"code":168},{"name":715,"code":714},{"name":877,"code":515},"Sociaal Domein",{"name":706,"code":470},{"name":792,"code":251},{"name":881,"code":170},"Overig"]