Begindatum:
1 jan 2026Einddatum:
31 dec 2026Publicatiedatum:
27 nov 2025Als projectleider houd je overzicht op de verschillende vastgoed- en ruimtelijke ontwikkelingsprojecten Naast het bewaken van je planning en leiden van het project breng je vakinhoudelijk jouw vastgoedkennis in. Je hebt een goed ontwikkeld analytisch vermogen en de creativiteit om soms complexe vraagstukken en tegenstrijdige belangen te verenigen tot passende oplossingen.
Jij bent verantwoordelijk, pro-actief en verbindend.
Met de andere Projectleiders en Beleidsadviseurs werk je samen aan de ruimtelijke ontwikkeling van de stad, deel je jouw kennis en leg je verbindingen met andere relevante ontwikkelingen binnen Den Helder.
Je houdt daarbij de belangen van andere partijen zoals bedrijven en bewoners in het vizier. Bovendien informeer en adviseer je de wethouder over de voortgang in jouw project en ben je tevens aanspreekpunt voor de betreffende portefeuillehouder.
Werkzaamheden:
Je voert zelfstandig uiteenlopende projecten uit rondom vastgoed en ruimtelijke ontwikkeling vanuit de gemeente;
Je schat inhoudelijke procesmatige risico's in en escaleert waar nodig;
Je houdt rekening met bestuurlijke en politieke verhoudingen;
Je schakelt de kennis van je projectteam in;
Je hebt interactie met bewoners en bedrijven;
Je ontwikkelt en implementeert een participatieproces dat passend is voor het project en de omgeving.
Ruime ervaring op het gebied van vastgoed;
Afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van vastgoed/bouwkunde;
Ervaring met verduurzaming vastgoed.
Opleiding
De kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van bouwkunde of vastgoed. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
Werkrvaring
Minimaal drie jaar werkervaring in de afgelopen vijf jaar op het gebied van vastgoed bij een overheidsinstantie. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
Beschikbaarheid
De kandidaat is uiterlijk per 2 januari 2026 beschikbaar voor het gevraagde aantal uur.
Uurtarief
Weging: 20 %
Kennis
De kandidaat heeft kennis van inkoopprojectmanagement. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
Weging: 10 %
Kennis en ervaring
De kandidaat heeft kennis van technische installaties.
Weging: 10 %
Ervaring I
De kandidaat heeft in de afgelopen drie jaar ervaring opgedaan met projecten op het gebied van verduurzaming van maatschappelijk vastgoed
Weging: 15 %
Ervaring II
De kandidaat heeft minimaal tien jaar ervaring op het gebied van technisch beheer/projectleiding vastgoed. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
Weging: 25 %
Interview
Weging: 20 %
Resultaatgericht
Communicatieve vaardigheden
Je werkt samen met andere Projectleiders en Beleidsadviseurs aan de ruimtelijke ontwikkeling van de stad Den Helder en legt verbindingen met andere relevante ontwikkelingen binnen de gemeente. Je informeert en adviseert de wethouder.
De interviews worden gepland in de derde week van december.
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Tijdens het interview wordt de kandidaat getoetst op de volgende aspecten:
Kennis
Ervaring
Klik met het team
Competenties: resultaatgericht en communicatieve vaardigheden
4 x 6 maanden
Na gunning van de opdracht dient de gegunde partij een recente VOG aan te bieden.
Hybride werken is in overleg mogelijk