Begindatum:
1 jun 2024Einddatum:
1 okt 2024Uren per week:
24Publicatiedatum:
3 apr 2024Omschrijving van de opdracht
Als coördinator bij de afdeling Facilitair ben je de verbindende factor tussen beleid, kwaliteit en de uitvoering. Je legt verantwoording af aan de Directeur Bedrijfsvoering. Je houdt je bezig met zowel de aansturing van het team als ook inhoudelijke, procesmatige en/of budgettaire vraagstukken. Cijfermatig inzicht en relevante wetskennis zijn daarin onlosmakelijk aan elkaar verbonden.
Het team Facilitair
Het Team Facilitair valt onder het domein Bedrijfsvoering. De medewerkers binnen dit team (bestaande uit de bodedienst, catering, schoonmaak, repro en managementondersteuning) zorgen er samen voor dat ons stadhuis én de kantoorgebouwen van onze medewerkers iedere dag weer op orde is.
Wat ga je doen:
Je verzorgt de dagelijkse begeleiding van de medewerkers van het Team Facilitair en maakt met hen afspraken over de werkverdeling en roosters. Je hebt hierin een enthousiasmerende, coachende en signalerende rol.
Je fungeert als vraagbaak voor beleid op inhoud en je kan eventuele besluitvorming forceren;
Je weet de juiste prioritering in het werk aan te brengen;
Je werkt waar nodig samen met de beleidsmedewerker om voor te sorteren op toekomstige ontwikkelingen;
Je bent voorzitter in diverse overleggen;
Je hebt een helicopterview, bijvoorbeeld bij inhoudelijke dossiers;
Je zet de recent ontwikkelen binnen het team Facilitair voort.
Kandidaatomschrijving
Wat vragen wij:
In de rol van coördinator binnen het team Facilitair ben je een stevige gesprekspartner die zowel inhoudelijk, tactisch als strategisch kan meedenken
Beschik je over een afgeronde hbo opleiding op het gebied van facilitair management
Heb je enkele jaren relevante werk ervaring binnen het vakgebied Facilitair
Heb je ervaring op het gebied van procesmatige en budgettaire vraagstukken;
Ben je resultaatgericht en kostenbewust
Eisen
Opleiding: De kandidaat beschikt over een afgeronde HBO opleiding op het gebied van facilitair management
Beschikbaarheid: De kandidaat is per 1 juni beschikbaar voor het gevraagde aantal uur (Weging prijsdeel: 20 %)
Gemeentelijke werkervaring: De kandidaat heeft in het afgelopen jaar bij een gemeente gewerkt als facilitair coördinator. (Weging: 15 %)
Werkervaring: De kandidaat heeft minimaal vijftien jaar werkervaring als facilitair coördinator/manager facilitair (Weging: 30 %)
Ervaring: De kandidaat heeft recente ervaring (niet ouder dan twee jaar) met het adviseren op het gebied van facilitair aan het MT of aan een leidinggevende. Geef dit duidelijk aan in het C.V. (Weging: 10 %)
Project en proceskennis: De kandidaat is bekend met het analyseren van processen op het gebied van facilitair en dit te uniformeren binnen een organisatie. Geef dit duidelijk aan in het C.V. (Weging: 5 %)
Interview: Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria (Weging: 20 %)
Tijdens het interview zullen wij de kandidaat toetsen op de volgende punten:
Werkervaring
Kennis
Competenties: Klantgericht, creatief, zorgvuldig
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.