thumbnail
thumbnail

Facilitair coordinator

Gemeente Den Helder

Willemsoord 66, 1781 AS Den Helder, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
95
24 Noord-Holland

Begindatum:

1 jun 2024

Einddatum:

1 okt 2024

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

3 apr 2024

Omschrijving van de opdracht
Als coördinator bij de afdeling Facilitair ben je de verbindende factor tussen beleid, kwaliteit en de uitvoering. Je legt verantwoording af aan de Directeur Bedrijfsvoering. Je houdt je bezig met zowel de aansturing van het team als ook inhoudelijke, procesmatige en/of budgettaire vraagstukken. Cijfermatig inzicht en relevante wetskennis zijn daarin onlosmakelijk aan elkaar verbonden.

Het team Facilitair
Het Team Facilitair valt onder het domein Bedrijfsvoering. De medewerkers binnen dit team (bestaande uit de bodedienst, catering, schoonmaak, repro en managementondersteuning) zorgen er samen voor dat ons stadhuis én de kantoorgebouwen van onze medewerkers iedere dag weer op orde is.

Wat ga je doen:

  • Je verzorgt de dagelijkse begeleiding van de medewerkers van het Team Facilitair en maakt met hen afspraken over de werkverdeling en roosters. Je hebt hierin een enthousiasmerende, coachende en signalerende rol.

  • Je fungeert als vraagbaak voor beleid op inhoud en je kan eventuele besluitvorming forceren;

  • Je weet de juiste prioritering in het werk aan te brengen;

  • Je werkt waar nodig samen met de beleidsmedewerker om voor te sorteren op toekomstige ontwikkelingen;

  • Je bent voorzitter in diverse overleggen;

  • Je hebt een helicopterview, bijvoorbeeld bij inhoudelijke dossiers;

  • Je zet de recent ontwikkelen binnen het team Facilitair voort.

Kandidaatomschrijving
Wat vragen wij:

  • In de rol van coördinator binnen het team Facilitair ben je een stevige gesprekspartner die zowel inhoudelijk, tactisch als strategisch kan meedenken

  • Beschik je over een afgeronde hbo opleiding op het gebied van facilitair management

  • Heb je enkele jaren relevante werk ervaring binnen het vakgebied Facilitair

  • Heb je ervaring op het gebied van procesmatige en budgettaire vraagstukken;

  • Ben je resultaatgericht en kostenbewust

Eisen

  • Opleiding: De kandidaat beschikt over een afgeronde HBO opleiding op het gebied van facilitair management

  • Beschikbaarheid: De kandidaat is per 1 juni beschikbaar voor het gevraagde aantal uur (Weging prijsdeel: 20 %)

  • Gemeentelijke werkervaring: De kandidaat heeft in het afgelopen jaar bij een gemeente gewerkt als facilitair coördinator. (Weging: 15 %)

  • Werkervaring: De kandidaat heeft minimaal vijftien jaar werkervaring als facilitair coördinator/manager facilitair (Weging: 30 %)

  • Ervaring: De kandidaat heeft recente ervaring (niet ouder dan twee jaar) met het adviseren op het gebied van facilitair aan het MT of aan een leidinggevende. Geef dit duidelijk aan in het C.V. (Weging: 10 %)

  • Project en proceskennis: De kandidaat is bekend met het analyseren van processen op het gebied van facilitair en dit te uniformeren binnen een organisatie. Geef dit duidelijk aan in het C.V. (Weging: 5 %)

  • Interview: Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria (Weging: 20 %)

  • Tijdens het interview zullen wij de kandidaat toetsen op de volgende punten:
    Werkervaring
    Kennis

    Competenties: Klantgericht, creatief, zorgvuldig

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Facilitair coordinator die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.