Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Senior Projectmanager rioolvervanging/stedelijke inrichting

Stationsplein 1, 2611 BV Delft, Nederland

Sluit over 8 dagen
Geen maximum Zuid-Holland

Uren per week:

20

Publicatiedatum:

28 aug 2025

Omschrijving

Als senior projectmanager stedelijke inrichting/rioolvervanging ben jij de onmisbare schakel tussen ambities, projecten en de realisatie buiten. Met jouw inzet komen rioolvervangingsprojecten gericht in Delft wijkgericht tot stand en worden simultaan kansen voor herinrichting in de openbare ruimte verzilverd. We zoeken een omgevingsbewuste projectmanager met affiniteit voor civiele projecten die zowel buiten met directievoerders aan de slag kan als aan tafel bij een bestuurder plannen kan toelichten en onderbouwen.

De opdracht:

Voor twee grote wijken in Delft is momenteel rioolvervanging in voorbereiding (Kuijperwijk en Tanthof West). Beide projecten bevinden zich nog in de initiatief fase. Met de rioolvervangingsprojecten als uitgangspunt wordt ook ingezet op een herinrichting en verbetering van de openbare ruimte in deze wijken. Je kunt ook buiten deze projecten worden ingezet op diverse projecten rioolvervanging/stedelijke (her)inrichting.

Je taken zijn onder meer:

  • Aansturen van multidisciplinaire projectteams en adviseurs (gemeente breed)
  • Binnen de projecten verantwoordelijk voor de voortgang en het beheersen en rapporteren op de GROTIK aspecten en verantwoordelijk voor het contractmanagement met derden.
  • Periodiek afstemmen met zowel ambtelijk als bestuurlijk opdrachtgever
  • Zorgdragen voor plannen, rapportages (o.a. voortgang) en beslisdocumenten voor de ambtelijke- en bestuurlijke opdrachtgever
  • Zorgdragen voor participatieplannen en de uitvoering daarvan in afstemming met de omgevingsmanager
  • Samenwerken en afstemmen met interne en externe stakeholders binnen de vastgestelde projectkaders

Eisen

  • Beschikbaarheid: De aangeboden kandidaat is beschikbaar voor gemiddeld 20 uur per week vanaf 01-10-2025;
  • Afgeronde technische hbo- of wo-opleiding richting Civiele Techniek of gelijkwaardig
  • Minimaal 7 jaar aantoonbare ervaring bij opdracht gevende partijen als projectmanager van complexe rioolvervangingsprojecten inclusief (her)inrichting in stedelijk gebied in de afgelopen 15 jaar.
  • Aantoonbare ervaring met contractbeheersing en contractmanagement binnen uitgevoerde projecten in de afgelopen 5.

Wensen en competenties

Wensen

  • Ervaring met assetmanagement/beheer (exploitatie) de afgelopen 10 jaar.
  • Ervaring met gebiedsontwikkeling (investeringsprojecten) de afgelopen 10 jaar

Competenties

  • Besluitvaardig en lef om initiatief te nemen
  • Bestuurlijke sensitiviteit
  • Resultaatgericht
  • Communicatief ben je sterk, je staat stevig in je schoenen
  • Je bent analytisch en doortastend
  • Je houdt van zelfstandig werken, maar je bent ook een teamspeler
  • Je bent een netwerker, verbinder, bestuurlijk sensitief en klant- en servicegericht.

Organisatie en team

Niet bekend

Gespreksinformatie

De matchgesprekken zijn gepland op 17-09-2025, tussen 12.30 uur en 16.30 uur.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

De aanvangsdatum voor de Overeenkomst is zo snel mogelijk na de gunning. Naar verwachting zullen de werkzaamheden 01-10-2025 aanvangen. De looptijd van de Overeenkomst bedraagt 48 maanden voor gemiddeld 20 uur per week. Daarna kan de Aanbestedende Dienst eenzijdig besluiten de Overeenkomst 0 maal te verlengen met 0 maanden. De Overeenkomst eindigt van rechtswege op 30-09-2029zonder dat hiervoor schriftelijke opzegging door Opdrachtgever is vereist. Indien Opdrachtgever de Overeenkomst wil verlengen, maakt zij dit uiterlijk een (1) maand voor het aflopen van de Overeenkomst kenbaar aan Opdrachtnemer. De conceptovereenkomst kunt u vinden in de bijlage van deze offerteaanvraag.

Bij invulling van de prijs dient u de volgende algemene uitgangspunten te hanteren: Inschrijvingen die in de ogen van de Gemeente in verhouding tot de uit te voeren diensten of leveringen abnormaal laag lijken, kunnen door de Gemeente - na verificatie - terzijde worden gelegd; De op te geven prijzen dienen de volledige Opdracht te dekken als opgenomen in de Aanbestedingsstukken en als aangeboden in uw Inschrijving; Inschrijver dient netto prijzen aan te bieden exclusief btw; Het is niet toegestaan om naast de Inschrijving een korting te geven. Indien een Inschrijver toch een korting wil geven dan dient de korting verwerkt te worden in de afgegeven prijzen in zijn Inschrijving; Alle opgegeven prijzen zijn (minimaal marktconforme) all-inprijzen, dat wil zeggen: inclusief alle in de aanbestedingsstukken genoemde eisen, wensen en voorwaarden alsmede toezeggingen gedaan in de uitwerking van de Gunningscriteria. Niet in de prijzen opgenomen kosten zullen niet worden vergoed; Inschrijver neemt in de uitwerking te allen tijde de gestelde eisen uit het Programma van Eisen in acht. Inschrijver die de laagste netto prijs aanbiedt, ontvangt de hoogste score. Het is bij deze offerteaanvraag toegestaan om een lagere prijs in te dienen. Hiervoor ontvangt indiener de hoogste score. Er worden geen extra punten toegekend. De inkoper heeft het prijsbereik ingesteld tussen 115,00 en 135,00, maar het is toegestaan om een lagere prijs in te dienen.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur