Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Delft
Logo van Gemeente Delft

Implementatiemanager Regiecontract W/E

Stationsplein 1, 2611 BV Delft, Nederland

Sluit over 9 dagen
Opdracht tarief 110Opdracht uren 20

Omschrijving

Opdrachtomschrijving

Voor de implementatie van een nieuw regiecontract zoekt de gemeente Delft een ervaren specialist op het gebied van elektrotechnische en werktuigbouwkundige installaties. In de rol van implementatiemanager regiecontract W/E voor het eigenaarsdeel van het onderhoud ben je verantwoordelijk voor het begeleiden van de implementatie van een nieuwe elektrotechnische en werktuigbouwkundige onderhoudspartner per 01-01-2026. De opdracht is tijdelijk en projectmatig van aard en maakt geen onderdeel uit van de reguliere bedrijfsvoering. Als zelfstandig specialist draag je zorg voor de overdracht van kennis en ervaring richting de nieuwe contractpartner. Met jouw diepgaande kennis van een divers opgebouwde gemeentelijke portefeuille begeleid je de transitie en borg je, binnen de afgesproken kaders, de kwaliteit en continuiteit van het proces.

Werkzaamheden

  • Het coordineren van overdrachtsmomenten van de technische implementatie van E&W-installaties binnen het nieuwe regiecontract.
  • Overdragen van inhoudelijke kennis over installaties, onderhoudsstrategieen en contractafspraken aan de nieuwe partner.
  • Fungeren als inhoudelijk aanspreekpunt voor zowel interne stakeholders als de contractpartner.
  • Signaleren van risicos en kansen in de transitie en hier proactief op sturen.
  • Het opleveren en documenteren van relevante technische en contractuele informatie.

Resultaten

Je rapporteert maandelijks hierover in een voortgangsrapportage waarin deelresultaten, statusupdates en aandachtspunten worden vastgelegd.

Eisen

  • Minimaal hbo werk- en denkniveau.
  • Vloeiend Nederlands in woord en geschrift.
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in projectmanagement binnen de installatietechniek.
  • Beschikbaar vanaf 5 januari 2026 tot en met 31 maart 2026 voor 20 uur.
  • Kennis en ervaring van Planon.

Wensen en competenties

Wensen

  • Je hebt ervaring als Adviseur W/E installaties bij een gemeentelijke organisatie?
  • Je hebt aantoonbare ervaring in een opdrachtgeversrol bij regiecontracten voor onderhoud bij een gemeentelijke portefeuille?
  • Je hebt ervaring met het implementeren van contractpartners werktuigbouwkundig + elektrotechnisch gericht op een vastgoed portefeuille bij een Gemeente?
  • Je hebt aantoonbare ervaring met Topdesk?

Competenties

  • Samenwerken
  • Omgevingsbewustzijn
  • Resultaatgerichtheid

Organisatie en team

De afdeling Grond en Vastgoed bevindt zich binnen het cluster Ruimte & Economie. Dit cluster is verdeeld in diverse afdelingen die zich bezighouden met onderwerpen in het ruimtelijk domein. Bij de afdeling Grond en Vastgoed bevinden zich alle juridische, economische en technische vastgoedspecialisten binnen de gemeentelijke organisatie, het Vastgoedbedrijf. De afdeling Grond en Vastgoed is verantwoordelijk voor nagenoeg al het gemeentelijk vastgoed en het professioneel beheren ervan. Daarnaast adviseert de afdeling zowel intern als extern over vastgoed- en gebiedsontwikkelingen.

Gespreksinformatie

De matchgesprekken zijn gepland op 9 december 2025, tussen 12.00 - 15.00 uur. Bent u of is uw kandidaat op deze tijdstippen beschikbaar?

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

De aanvangsdatum voor de Overeenkomst is zo snel mogelijk na de gunning. Naar verwachting zullen de werkzaamheden 5 januari 2026 aanvangen. De looptijd van de Overeenkomst bedraagt 3 maanden. De Overeenkomst eindigt van rechtswege op 31 maart 2026 zonder dat hiervoor schriftelijke opzegging door Opdrachtgever is vereist. Er zijn geen verlengingsopties in deze overeenkomst. De conceptovereenkomst kunt u vinden in de bijlage van deze offerteaanvraag.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, do, vr