Croonstadtlaan 111, 3641 AL Mijdrecht, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 jun 2026Publicatiedatum:
2 dec 2025De afdeling Kwaliteit & Monitoring Welzijn is een van de vier teams in het sociaal domein. Het team omvat de bedrijfsvoering, ondersteuning en kwaliteitsbewaking van het sociaal domein.
Doelstelling
Voor de administratie van de Toegang zijn wij op zoek naar een ervaren administratief medewerker.
Werkzaamheden
Als administratief medewerker voer je, samen met je collega's, de volgende werkzaamheden uit:
Geven van informatie en advies, inboeken en afhandelen vragen toegang sociaal domein breed;
Coderen van facturen in Unit4;
Administratief afhandelen van subsidieaanvragen en subsidiebeschikkingen in het subsidieproces sociaal domein, en bijhouden subsidieregister;
Invoeren van contracten in het digitale document zaaksysteem;
Aanvragen en beëindigingen gehandicaptenparkeerkaarten beoordelen en afhandelen;
Verzorgen en versturen van diverse mailingen naar inwoners;
Beheer postvak Toegang van het Sociaal Domein.
Een afgeronde opleiding in de richting van secretarieel of sociaal zoals Sociaal Pedagogisch Werk;
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het geven van informatie en advies, en het inboeken en afhandelen van klantvragen (benoem dit duidelijk in het cv);
Aantoonbare werkervaring met het beoordelen en afhandelen van aanvragen (benoem dit duidelijk in het CV);
Aantoonbaar digitaal vaardig met de Microsoft 365 applicaties (Word, Excel, Sharepoint, Onedrive, etc.);
Aantoonbare ervaring met het werken met document zaaksysteem Djuma en PINK-Roccade applicaties iSamenleving en Civision;
Uiterlijk beschikbaar per 15 december 2025.
Zeer nauwkeurig
Goede schriftelijke en mondelinge communicatie
Servicegericht
Ondersteunend
Gestructureerd werken
Collegiaal
Uitvoeringskracht
Tussen Amsterdam en Utrecht ligt gemeente De Ronde Venen. Een groene oase in een waterrijk gebied met acht kleurrijke dorpen, waar zon 45.000 mensen met plezier wonen en werken.
In Mijdrecht staat het gemeentehuis. De thuishaven van ruim 300 hardwerkende en betrokken collega's. Samen voor elkaar echoot door de gangen. Het is de essentie van de organisatieontwikkeling die onze organisatie toekomstbestendig maakt.
Stap 1: Beoordeling CV's op minimumeisen door de externe partij.
Stap 2: Selectie van tien (10) CV's die aan de opdrachtgever worden voorgelegd, beoordeeld op gunningscriteria. Bij gelijke score is het uurtarief doorslaggevend.
Stap 3: De opdrachtgever beoordeelt de tien geselecteerde CV's op relevante werkervaring bij soortgelijke opdrachten en organisaties. De beste kandidaten (minimaal 2) worden uitgenodigd voor een selectiegesprek.
Stap 4: Selectiegesprek waarbij wordt getoetst op competenties. Kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren.
De fysieke / digitale gesprekken bij de gemeente zijn gepland op Maandag 8 december 2025 tussen 13:00 uur en 15:00 uur, dinsdag 9 december van 12:00-14:00 uur of donderdag 11 december tussen 12:00 en 15:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 5 december 2025 bericht.
Optie tot verlenging: 4x 3 maanden
Functieschaal:
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen:
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen:
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma Di Wo Do Vr.