Projectleider Herinrichting Spoorzone en Reconstructie Loenenseweg

Engelenburgerlaan 31, 6971 BV Brummen, Nederland

Sluit over 13 dagen
120 24 Gelderland

Begindatum:

18 aug 2025

Einddatum:

30 jun 2026

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

16 jul 2025

Omschrijving

Binnen de kern Eerbeek in de gemeente Brummen zijn 2 verkeersmatige/inrichtingsprojecten waarvoor een tijdelijke projectleider benodigd is. Het gaat om de herinrichting van de Spoorzone en de reconstructie van de Loenenseweg.  Deze tijdelijke opdracht behelst de interne begeleiding van dit gehele proces, alsmede contact met inwoners over het proces.

Veel werkzaamheden vragen om een projectmatige aanpak: van projectinitiatief komen tot een projectplan  en uiteindelijk realisatie, effectief samenwerken binnen een projectorganisatie en goede communicatie met de gemeentelijke organisatie en de leefomgeving is jouw verantwoordelijkheid en waar nodig stuur je tijdig bij.

Werkzaamheden:

  • zorgen voor bestuurlijk draagvlak en het (laten) komen tot besluitvorming.

  • Binnen de vastgestelde projectkaders tot daadwerkelijke realisatie komen.

  • Afstemming met inhoudelijk mede-adviserende ambtenaren.

  • Periodieke rapportage.

Eisen

  • Bring your own device is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met ruimtelijke projecten (benoem dit duidelijk in het cv);

  • Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding Landschapsontwerp of landschapsarchitectuur ( benoem dit duidelijk in het cv);

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente;

  • Een maximum uurtarief van 120,- exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en Fee.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met projecten in stedelijke en landelijke omgeving (benoem minimaal 2 voorbeelden concreet in het cv) (30 punten);

  • Aantoonbare werkervaring met het maken van beleidsmemo's en college-adviezen (10 punten);

  • Aantoonbare werkervaring met het aanvragen en afhandelen van subsidietrajecten (10 punten);

  • Aantoonbare bekendheid met ruimtelijke planvorming binnen gemeenten (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);

  • Aantoonbare werkervaring met participatie binnen planvorming (20 punten);

  • Aantoonbare kennis van / affiniteit met (de aard van) het plangebied (Eerbeek en omgeving) (10 punten).

Competenties

  • Innovatief / vindingrijk om met problemen om te gaan en koppelkansen te benutten

  • Enthousiast / gepassioneerd: drive voor de opdracht

  • Teamspeler: weten om mensen en partijen te (ver)binden aan de opdracht

  • Verantwoordelijkheid: kunnen leveren op de afgesproken termijnen en binnen budget

Organisatie en team

De gemeente Brummen ligt in het hart van Gelderland, tussen de Veluwe en de rivier de IJssel. De ruim 20.000 inwoners wonen in diverse dorpen en buurtschappen. Eerbeek en Brummen zijn de grootste. Het is in vele opzichten een gevarieerde gemeente - met uiteenlopende landschappen, bedrijvigheid, (papier)industrie en veel ruimte voor recreatie.

De gemeente Brummen is een kleine organisatie met korte lijnen. Ongeveer 200 mensen werken hier samen aan een toekomstbestendige organisatie. We doen dit onder het motto ‘Wij werken voor Brummen’. Dit betekent dat we de vraag van de inwoners en ondernemers centraal stellen. Dat vraagt om enthousiaste professionals, die anders durven denken.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 6 augustus 2025 vanaf 14:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 4 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Ja

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal max € 120,- per uur. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in onderling overleg
Is hybride werken mogelijk: Ja

Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl of met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur