Jeugdconsulent

Engelenburgerlaan 31, 6971 BV Brummen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 20 - 24 Gelderland

Begindatum:

11 aug 2025

Einddatum:

1 jan 2026

Uren per week:

20 - 24

Publicatiedatum:

21 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Organisatie
Gemeente Brummen
De gemeente Brummen ligt in het hart van Gelderland, tussen de Veluwe en de rivier de IJssel. De ruim 20.000 inwoners wonen in diverse dorpen en buurtschappen. Eerbeek en Brummen zijn de grootste. Het is in vele opzichten een gevarieerde gemeente - met uiteenlopende landschappen, bedrijvigheid, (papier)industrie en veel ruimte voor recreatie.

De gemeente Brummen is een kleine organisatie met korte lijnen. Ongeveer 200 mensen werken hier samen aan een toekomstbestendige organisatie. We doen dit onder het motto ‘Wij werken voor Brummen’. Dit betekent dat we de vraag van de inwoners en ondernemers centraal stellen. Dat vraagt om enthousiaste professionals, die anders durven denken.

Omschrijving van de opdracht
In verband met zwangerschapsvervanging zijn wij op zoek naar een jeugdconsulent die op zelfstandige wijze vlot casussen kan afhandelen.

Als jeugdconsulent ga je in gesprek met de inwoner, ouders én jongere om de vraag helder te krijgen. Je stimuleert en faciliteert ouders en jongere om regie in eigen hand te nemen en/of te houden. Je verkent samen met de ouders en jongere de eigen mogelijkheden, die van het persoonlijke netwerk en van de sociale omgeving. Je helpt een plan van aanpak te maken met het wenselijke resultaat en tijdpad. Je zet jouw expertise en ervaring in, om zo vroeg mogelijk de juiste ondersteuning te bieden. Als jeugdconsulent coördineer je de ingezette ondersteuning en stel je deze zo nodig tussentijds bij. Je bent de specialist op het gebied van jeugdhulpaanbod en staat in contact met zorgaanbieders. Vanuit je dagelijkse praktijk geef je input aan de beleidsadviseurs over kwalitatief goede en efficiënte voorzieningen in de jeugdhulp. We gaan uit van 1 gezin, 1 plan, 1 aanpak. Je spart met je collega’s om (gezamenlijk) tot de juiste aanpak te komen en houdt de regie waar dat nodig is. Natuurlijk zorg je ook dat alles goed vastgelegd wordt en geef je opdrachten aan organisaties die maatwerkvoorzieningen kunnen leveren. In jouw consulentenwerk ben jij stressbestendig, goed met complexe vraagstukken en weet je hier op de juiste manier naar te handelen.

Vereisten / knock-outcriteria

  1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

  2. Aantoonbare afgeronde opleiding om minimaal hbo bachelor niveau;

  3. Aantoonbaar in het bezit van geldige SKJ registratie (benoem het registratienummer en de afloopdatum duidelijk in het cv);

  4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als jeugdconsulent bij een gemeentelijke organisatie;

  5. Een maximum uurtarief van € 80,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten én Fee;

  6. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad. 

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)

  1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als jeudgconsulent bij een gemeentelijke organisatie (40 punten);

  2. Aantoonbare afgeronde opleiding MWD of SPH op minimaal hbo bachelor niveau (30 punten);

  3. Aantoonbare werkervaring met clientvolgsystemen, bij voorkeur Civision én I-Samenleving (20 punten);

  4. Aantoonbaar woonachtig binnen een straal van 55 kilometer van Brummen (10 punten).

Competenties

  • Resultaatgericht werken;

  • Samenwerken;

  • Zelfstandigheid;

  • Flexibiliteit;

  • Lef;

  • Betrouwbaarheid.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal maximaal €80,-. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: nog te bepalen
Is hybride werken mogelijk: Ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 15 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 10 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Brummen mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Brummen. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Gemeente Brummen merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.