Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Breda
Logo van Gemeente Breda

Secretaris Commissie Ruimtelijke Kwaliteit (CRK)

Claudius Prinsenlaan 10, 4811 DJ Breda, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

6 jun 2022

Einddatum:

31 aug 2022

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

14 mei 2022
Opdracht tarief Geen maximum Opdracht uren 36
\u003Cp>Daarnaast kun je een Job Alert instellen om dagelijks interessante opdrachten binnen een door jou gekozen vakgebied te ontvangen.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":469,"faq_question":470,"faq_answer":471,"sequence_number":55},26,"Kan ik mijn reis- en verblijfkosten bij jullie in rekening brengen? ","\u003Cp>De bedragen die zijn opgenomen in onze aanbiedingen zijn altijd All-in (inclusief reis-, verblijf en overige kosten) en exclusief BTW. Reis-, verblijf- en overige kosten kunnen alleen aan ons worden gedeclareerd op het moment dat onze opdrachtgever hiervoor een vergoeding biedt.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":27,"faq_question":473,"faq_answer":474,"sequence_number":58},"Kun je meer informatie geven over een opdracht?","\u003Cp>Alle aan ons beschikbare informatie is te vinden in de opdrachtbeschrijving.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":51,"faq_question":476,"faq_answer":477,"sequence_number":62},"Wanneer ben ik geschikt voor een opdracht?","\u003Cp>Je bent een geschikte kandidaat wanneer je aan alle eisen voldoet die in de opdrachtomschrijving staan. \u003Cbr>\u003Cbr>Eisen vormen hierbij knock-out criteria: Indien je niet aan een eis voldoet, dan kunnen wij je helaas niet aanbieden.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":65,"faq_question":479,"faq_answer":480,"sequence_number":65},"Waar kan ik de benodigde documenten uploaden om mijn inschrijving op een opdracht compleet te maken (bijv. motivatiebrief, een aangepast cv, etc.)?","\u003Cp>Naar aanleiding van jouw inschrijving via onze website, nemen wij contact met je op om de aanbieding op een opdracht compleet te maken.\u003Cbr>\u003Cbr>Omdat per opdrachtgever de benodigde documentatie verschilt om een geldige aanbieding te doen, sturen wij deze in een aparte mail naar je toe.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":62,"faq_question":482,"faq_answer":483,"sequence_number":134},"Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?","\u003Cp>Zeker! Tenzij overheidservaring onderdeel is van de eisen van een opdracht, helpen wij je graag bij het doen van een aanbieding.\u003Cbr>\u003Cbr>Let op: Het ontbreken van enige ervaring binnen de overheidssector vermindert de kans op succes.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":58,"faq_question":485,"faq_answer":486,"sequence_number":251},"De opdracht waarop ik mij wil inschrijven is gesloten. Wat kan ik doen?","\u003Cp>Wanneer een opdracht op onze website vermeld staat als “verlopen”, dan betekent dit dat de digitale kluis van de opdrachtgever voor het doen van een aanbieding is gesloten.\u003Cbr>\u003Cbr>Het nasturen van een aanbieding is helaas niet mogelijk. Wij kunnen je in dit geval niet helpen om alsnog in aanmerking te komen voor de opdracht.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":55,"faq_question":488,"faq_answer":489,"sequence_number":490},"Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?","\u003Cp>De kans op gunning is niet alleen afhankelijk van een geschikt CV en een sterke motivatie (hierbij kunnen wij je goed helpen!), maar ook van de hoeveelheid concurrentie voor een opdracht en het hebben van een ‘klik’ met de opdrachtgever.\u003Cbr>\u003Cbr>Over het algemeen kunnen wij zeggen dat je een zeer goede kans maakt op gunning van de opdracht wanneer je:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>naast de eisen, ook aan alle wensen voldoet\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt opgedaan in precies dezelfde functie \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt bij een gelijkwaardige opdrachtgever (bijv. indien de opdracht bij een gemeente openstaat, je al eerder ervaring hebt opgedaan bij een gemeente)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>je een prettig kennismakings-/selectiegesprek met de opdrachtgever hebt\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",9,{"faq_group_id":27,"id":490,"faq_question":492,"faq_answer":493,"sequence_number":224},"Behoren jullie tot de overheid?","\u003Cp>Nee, wij zijn een adviesbureau en intermediair die professionals helpt aan een volgende opdracht bij de overheid.\u003Cbr>\u003Cbr>Voor meer informatie over onze organisatie, bekijk de \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/over/\">\u003Cu>Over Ons-pagina\u003C/u>\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":251,"faq_question":495,"faq_answer":496,"sequence_number":497},"Kan ik mij door jullie laten detacheren?","\u003Cp>Ja, het is mogelijk om bij ons in dienst te komen om een opdracht uit te voeren. De opdrachten waarbij dit kan zijn specifiek aangegeven met een \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=loondienst\">\u003Cstrong>In loondienst\u003C/strong>\u003C/a>-tag. Bij deze opdrachten kan je ook gemakkelijk je te verwachten maandelijks brutosalaris berekenen met onze handige rekentool op basis van jouw gewenste uurtarief.\u003Cbr>\u003Cbr>Mocht je momenteel een dienstverband invullen bij een bedrijf, dan kunnen wij (met akkoord van jouw werkgever) jou ook via jouw huidige werkgever aanbieden op opdrachten op onze website.\u003C/p>",11,{"faq_group_id":27,"id":499,"faq_question":500,"faq_answer":501,"sequence_number":94},28,"Hoe contracteren jullie mij als zelfstandige?","\u003Cp>Wij contracteren zelfstandigen op basis van een door de Belastingdienst goedgekeurde modelovereenkomst van Tussenkomst. Om jou te contracteren als zelfstandige hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dien je ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":503,"faq_question":504,"faq_answer":505,"sequence_number":68},29,"Hoe contracteren jullie een advies- of detacheringsbureau?","\u003Cp>Wij stellen een raam- en deelovereenkomst op waarin onder andere de afspraken worden vastgelegd over inlenersaansprakelijkheid. Om een advies- of detacheringsbureau te contracteren hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een G-rekeningovereenkomst van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dient het advies- of detacheringsbureau ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"id":55,"faq_group_name":507,"faq_group_description":508,"sequence_number":51,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":509},"Contracteren","Voor zelfstandigen (zzp/freelance)",[510,511],{"faq_group_id":55,"id":85,"faq_question":500,"faq_answer":501,"sequence_number":27},{"faq_group_id":55,"id":512,"faq_question":470,"faq_answer":471,"sequence_number":51},30,{"id":58,"faq_group_name":514,"faq_group_description":515,"sequence_number":55,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":516},"Loondienst","In loondienst",[517,521,525,526,530,534],{"faq_group_id":58,"id":518,"faq_question":519,"faq_answer":520,"sequence_number":27},31,"Wat verklaart het verschil tussen het bruto maandsalaris dat jullie mij aanbieden en de omzet die jullie op mijn opdracht factureren?","\u003Cp>Het bruto maandsalaris dat wij op de website aangeven betreft het maximale bruto maandsalaris dat wij als organisatie bereid zijn te dragen ten opzichte van het uurtarief waarvoor wij jou aanbieden bij onze opdrachtgevers.\u003Cbr>\u003Cbr>Er zit hierbij inderdaad een verschil tussen de omzet die op de opdracht wordt geboekt en het bruto maandsalaris dat wordt uitgekeerd. Met dit verschil betalen wij alle kosten die bij een dienstverband komen kijken, waaronder onder andere de vaste werkgeverslasten behorende bij het bruto maandsalaris, zijnde vakantiegeld (8%) en vakantiedagen (10%), de premie van het collectieve nabestaandenpensioen, en sv-premies; en daarnaast premies voor verzekeringen zoals de beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering, de ziekteverzuimverzekering en arbodienstverlening, en niet te vergeten onze bureaukosten (het team van Opdracht Adviseurs en de financiële en salarisadministratie). Ook dragen wij het risico op doorbetaling bij ziekte.\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":522,"faq_question":523,"faq_answer":524,"sequence_number":51},27,"Wanneer wordt mijn vakantiegeld uitgekeerd?","\u003Cp>Op het moment dat je een opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid uitvoert, bouw je 8% vakantiegeld op over de door jou gewerkte uren. De in de afgelopen maand opgebouwde verlofdagen en vakantiegeld nemen wij iedere maand direct mee in de salarisafrekening.\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":227,"faq_question":470,"faq_answer":471,"sequence_number":55},{"faq_group_id":58,"id":527,"faq_question":528,"faq_answer":529,"sequence_number":58},24,"Wat is de Wet DBA?","\u003Cp>De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) is bedoeld om zzp’ers en opdrachtgevers duidelijkheid te geven over de aard en structuur van mogelijke arbeidsrelaties. \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/artikel/de-wet-dba-uitgelegd-hoe-heeft-deze-wet-invloed-op-mij-als-zzper/25-04-2024/27/\">Lees hier meer over de Wet DBA.\u003C/a>\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":531,"faq_question":532,"faq_answer":533,"sequence_number":62},23,"Wat is een G-rekening?","\u003Cp>Een G-rekening is een door de Belastingdienst geblokkeerde rekening, die alleen gebruikt kan worden om btw-verplichtingen, loonheffingen en omzetbelasting te betalen aan de Belastingdienst. Op het moment dat jouw organisatie aan haar plichten richting de Belastingdienst heeft voldaan, kan het overgebleven bedrag op de G-rekening worden gedeblokkeerd en beschikbaar worden gemaakt voor de reguliere betaalrekeningen van de onderneming.\u003C/p>\u003Cp> Voor meer informatie over de G-rekening, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/betalenenontvangen/content/g-rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":535,"faq_question":536,"faq_answer":537,"sequence_number":65},22,"Ik wil niet bij jullie in dienst komen, zijn er andere opties?","\u003Cp>Kies een nieuwe opdracht op onze website. De opdrachten die geschikt zijn voor uitvoering door freelancers kunnen \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=freelance\">hier\u003C/a> gemakkelijk worden gevonden. We kijken uit naar je volgende inschrijving!\u003C/p>",{"id":51,"faq_group_name":539,"faq_group_description":539,"sequence_number":58,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":540},"Voor advies- en detacheringsbureaus",[541,544,545,548,551],{"faq_group_id":51,"id":224,"faq_question":542,"faq_answer":543,"sequence_number":27},"Hoe maak ik een account aan als advies- en/of detacheringsbureau, zodat ik verschillende kandidaten kan inschrijven?","\u003Cp>Je kunt het reguliere \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/registreren\">aanmeldformulier\u003C/a> gebruiken om een account aan te maken. Nadat je een account hebt aangemaakt, kies je bij het inschrijven op een opdracht voor de optie \u003Cem>In loondienst bij een andere partij \u003C/em>en selecteer je de gewenste kandidaat. \u003Cbr>\u003Cbr>Heb je de kandidaat nog niet eerder via ons platform aangeboden? Dan volstaat het invullen van de voor- en achternaam om de nieuwe kandidaat te registreren. Wij nemen na de inschrijving contact op om het juiste cv op te vragen.\u003C/p>",{"faq_group_id":51,"id":94,"faq_question":532,"faq_answer":533,"sequence_number":51},{"faq_group_id":51,"id":68,"faq_question":546,"faq_answer":547,"sequence_number":58},"Waarom vragen jullie om een G-rekening?","\u003Cp>Onze organisatie dient zich te houden aan de richtlijnen van de Wet Ketenaansprakelijkheid (WKA). Door gebruik van de G-rekening advies- en detacheringsbureaus worden aansprakelijkheidsrisico’s beperkt, hetgeen van vitaal belang is voor onze positie als inleenbureau.\u003C/p>\u003Cp>KBenP Professional Match is SNA gecertificeerd. Naast financiële risico’s vervallen ook onze accreditaties op het moment dat wij facturen voortkomend uit onze inleenovereenkomsten niet middels een G-rekening betalen.\u003C/p>",{"faq_group_id":51,"id":167,"faq_question":549,"faq_answer":550,"sequence_number":58},"Hoe vraag ik een G-rekening aan?","\u003Cp>Een G-rekening kan worden aangevraagd via de Belastingdienst. Voor meer informatie, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/programmas_en_formulieren/aanvraag_g_rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":51,"id":79,"faq_question":552,"faq_answer":553,"sequence_number":62},"Moet mijn organisatie in het bezit zijn van een G-rekening bij aanvang van de opdracht?","\u003Cp>Op het moment dat de organisatie waar jij in loondienst bent nog niet in het bezit is van een G-rekening, dan zullen wij het factuurbedrag dat wij over zouden maken naar de G-rekening tijdelijk reserveren op onze eigen rekening. Zodra de G-rekening is geopend en wij de G-rekeningovereenkomst hiervan ontvangen, maken wij de gereserveerde bedragen over naar de G-rekening.\u003C/p>",{"team":555,"id":140,"firstName":141,"lastName":142,"jobTitle":71,"email":143,"telephoneNumber":144,"linkedInUrl":145,"photo":146,"sequence_number":62,"vacancy_categories":147,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":148,"team_member_unavailability":163},{"groups":556,"id":27,"team_name":432,"primary_contact":143,"secondary_contact":173,"contract_manager":202,"finance_contact":284,"whatsapp_number":144,"message_of_the_day":433,"motd_from":434,"motd_to":435,"team_photo":436,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[557,558,559,560,561],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":195,"group_title":196,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":278,"group_title":278,"sequencenumber":55},{"id":62,"group_name":306,"group_title":307,"sequencenumber":58},{"id":65,"group_name":404,"group_title":404,"sequencenumber":62},{"team":563,"id":151,"firstName":171,"lastName":172,"jobTitle":71,"email":173,"telephoneNumber":174,"linkedInUrl":175,"photo":176,"sequence_number":65,"vacancy_categories":177,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":178,"team_member_unavailability":193},{"groups":564,"id":27,"team_name":432,"primary_contact":143,"secondary_contact":173,"contract_manager":202,"finance_contact":284,"whatsapp_number":144,"message_of_the_day":433,"motd_from":434,"motd_to":435,"team_photo":436,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[565,566,567,568,569],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":195,"group_title":196,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":278,"group_title":278,"sequencenumber":55},{"id":62,"group_name":306,"group_title":307,"sequencenumber":58},{"id":65,"group_name":404,"group_title":404,"sequencenumber":62},{"team":571,"id":83,"firstName":199,"lastName":200,"jobTitle":201,"email":202,"telephoneNumber":203,"linkedInUrl":204,"photo":205,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":55,"team_member_availability":206,"team_member_unavailability":222},{"groups":572,"id":27,"team_name":432,"primary_contact":143,"secondary_contact":173,"contract_manager":202,"finance_contact":284,"whatsapp_number":144,"message_of_the_day":433,"motd_from":434,"motd_to":435,"team_photo":436,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[573,574,575,576,577],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":195,"group_title":196,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":278,"group_title":278,"sequencenumber":55},{"id":62,"group_name":306,"group_title":307,"sequencenumber":58},{"id":65,"group_name":404,"group_title":404,"sequencenumber":62},{"team":579,"id":85,"firstName":281,"lastName":282,"jobTitle":283,"email":284,"telephoneNumber":285,"linkedInUrl":286,"photo":287,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":58,"team_member_availability":288,"team_member_unavailability":304},{"groups":580,"id":27,"team_name":432,"primary_contact":143,"secondary_contact":173,"contract_manager":202,"finance_contact":284,"whatsapp_number":144,"message_of_the_day":433,"motd_from":434,"motd_to":435,"team_photo":436,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[581,582,583,584,585],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":195,"group_title":196,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":278,"group_title":278,"sequencenumber":55},{"id":62,"group_name":306,"group_title":307,"sequencenumber":58},{"id":65,"group_name":404,"group_title":404,"sequencenumber":62},"31643363442",[588,592,596,601,605,609,613,617],{"vacancy_category":589,"team_members":590},"24",[591],{"id":140,"firstName":141,"lastName":142,"jobTitle":71,"email":143,"telephoneNumber":144,"linkedInUrl":145,"photo":146,"sequence_number":62,"vacancy_categories":147,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":148,"team_member_unavailability":163},{"vacancy_category":593,"team_members":594},"18",[595],{"id":140,"firstName":141,"lastName":142,"jobTitle":71,"email":143,"telephoneNumber":144,"linkedInUrl":145,"photo":146,"sequence_number":62,"vacancy_categories":147,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":148,"team_member_unavailability":163},{"vacancy_category":597,"team_members":598},"19",[599,600],{"id":140,"firstName":141,"lastName":142,"jobTitle":71,"email":143,"telephoneNumber":144,"linkedInUrl":145,"photo":146,"sequence_number":62,"vacancy_categories":147,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":148,"team_member_unavailability":163},{"id":151,"firstName":171,"lastName":172,"jobTitle":71,"email":173,"telephoneNumber":174,"linkedInUrl":175,"photo":176,"sequence_number":65,"vacancy_categories":177,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":178,"team_member_unavailability":193},{"vacancy_category":602,"team_members":603},"25",[604],{"id":140,"firstName":141,"lastName":142,"jobTitle":71,"email":143,"telephoneNumber":144,"linkedInUrl":145,"photo":146,"sequence_number":62,"vacancy_categories":147,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":148,"team_member_unavailability":163},{"vacancy_category":606,"team_members":607},"16",[608],{"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":41,"team_member_unavailability":66},{"vacancy_category":610,"team_members":611},"20",[612],{"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":41,"team_member_unavailability":66},{"vacancy_category":614,"team_members":615},"11",[616],{"id":151,"firstName":171,"lastName":172,"jobTitle":71,"email":173,"telephoneNumber":174,"linkedInUrl":175,"photo":176,"sequence_number":65,"vacancy_categories":177,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":178,"team_member_unavailability":193},{"vacancy_category":618,"team_members":619},"14",[620],{"id":151,"firstName":171,"lastName":172,"jobTitle":71,"email":173,"telephoneNumber":174,"linkedInUrl":175,"photo":176,"sequence_number":65,"vacancy_categories":177,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":178,"team_member_unavailability":193},[],{"userData":8,"access_token":8,"refresh_token":8,"activationSuccessful":7,"loading":7},{"loading":7,"jobAlertCategoriesLoading":7,"userDetails":8,"jobAlertCategories":624,"jobAlertSnoozeDate":8,"proxyCandidates":625,"enrolments":626},[],[],[],{"loading":7,"favourites":628},[],{"loading":7,"statsLoading":7,"vacancies":630,"relatedVacancies":663,"pageSize":227,"offset":12,"loadMoreVacancies":7,"loadMoreLoading":7,"queryData":787,"defaultSearchFilters":807,"numberOfCheckboxFiltersApplied":12,"vacanciesCount":826,"vacancyCategories":830,"selectedLocation":8,"selectedRate":8,"selectedHours":8},[631],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":632,"organization_location":643,"tender_categories":644,"opdracht_overheid_url":645,"tender_documents":646,"tender_category_obj":167,"tender_id":647,"tender_name":648,"tender_buying_organization":635,"tender_phase":649,"tender_date":650,"tender_source":651,"tender_url":652,"tender_perceel":8,"tender_description":653,"tender_active":7,"tender_document":654,"tender_last_seen":655,"tender_first_seen":656,"tender_start_date":657,"tender_end_date":658,"tender_tariff":659,"tender_hours_week":660,"tender_description_html":661,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":8,"web_key":662,"Dynamics_id":8,"tender_overview":8,"tender_requirements":8,"tender_competences":8,"tender_team":8,"tender_interview":8,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":8,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":8,"tender_max_hours":8,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":8,"org_location_id":8,"tender_category":167},{"latitude":633,"longitude":634,"tender_buying_organization":635,"company_address":636,"company_name_google":635,"postcode":637,"province":638,"place_id_google":635,"avatar":639,"exclusive":7,"summary":640,"description":641,"meta_description":642,"publish":6,"company_display_name":635},"51.587288","4.783341","Gemeente Breda","Claudius Prinsenlaan 10, 4811 DJ Breda, Nederland","4811 DJ","Noord-Brabant","blob_RIP50OFUT42KEPGA8RGNCKUKTSFVB9KZ.","Breda is een stad in de provincie Noord-Brabant en telt 188.078 inwoners. Daarmee is Breda in grootte de derde gemeente van Noord-Brabant is en de negende gemeente van Nederland.","\u003Cp>Ontdek Gemeente Breda, waar jouw talenten volop benut worden. Hier heb je de vrijheid om niet alleen veel te doen, maar ook écht veel te betekenen. In de 9e grootste stad van Nederland voel je de directe impact van jouw inspanningen in Breda en onze organisatie. Maak het verschil in een warme, betrokken sfeer. Jouw proactiviteit draagt bij aan de vooruitgang van onze stad en je eigen groei. \u003Cbr>\u003Cbr>Er is hier veel te doen én je mag hier veel doen. Stop alles wat je bent in alles wat je doet en help zo onze mooie stad en jezelf vooruit. Jouw karakter maakt Breda. \u003C/p>","Ontdek Gemeente Breda als zzp'er: bruisende stad, diverse opdrachten, samenwerking, innovatie en persoonlijke groei. Vind jouw nieuwe inhuuropdracht hier!",{},[],"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Breda/Secretaris-Commissie-Ruimtelijke-Kwaliteit-CRK/58DA9227-3AF3-4582-AB6E-8E717E7599B6",[],"flexwestbrabant_a1J6N000001KEUVUA4","Secretaris Commissie Ruimtelijke Kwaliteit (CRK)","Distributieproces gestart","2022-05-23 09:00:00","flexwestbrabant","https://flexwestbrabant-com.force.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1J6N000001KEUVUA4","Secretaris Commissie Ruimtelijke Kwaliteit (CRK)Wij zijn tijdelijk op zoek naar een Secretaris Commissie Ruimtelijke Kwaliteit (CRK)In verband met het vertrek van de huidige secretaris en het opstarten van de wervingsprocedure voor een nieuwe vaste secretaris zijn wij voor de periode van 3 maanden op zoek naar een tijdelijke secretaris Commissie Ruimtelijke Kwaliteit. Als secretaris werk je samen met je team met en voor de commissie Ruimtelijke Kwaliteit. Als secretaris sta jij aan het hoofd van het secretariaat van deze commissie die werkt aan het verhogen van de kwaliteit van de stedelijke omgeving van Breda. De secretaris van de commissie bereidt alle plannen voor die worden ingediend en bepaald wat ambtelijk kan worden afgedaan of wat moet worden voorgelegd aan de commissie. Ervaring binnen de ruimtelijke domein en communicatievaardigheden zijn daarbij belangrijk. Ook vertegenwoordig je de Commissie Ruimtelijke Kwaliteit in juridische procedures. Rondom de vergadering werk je nauw samen met de voorzitter van de commissie. Met recht een dynamische en afwisselende werkomgeving!Het secretariaat bestaat (naast jezelf) uit een assistent secretaris en twee ambtelijke ondersteuners. Jij bent de schakel tussen de commissie en de rest van de wereld; aanvragers, de gemeentelijke organisatie en het bestuur. Vanuit het secretariaat worden de vergaderingen van de commissie inhoudelijk voorbereid en georganiseerd. Daarnaast verzorgt het secretariaat de verslaglegging van de vergaderingen en wordt ervoor gezorgd dat de adviezen van de commissie gedeeld worden met de organisatie.Als secretaris ben je flexibel en heb je oog voor de verschillende belangen en gevoeligheden zowel binnen als buiten de gemeentelijke organisatie zonder het algemeen belang uit het oog te verliezen. Jij hebt belangstelling en aanleg voor schriftelijk adviseren en helder presenteren.Kennis van bouwen, erfgoed en architectuur is een eis. Kennis van of gevoel bij de stad Breda is zeker een pre. Jij hebt de kwaliteit om initiatiefnemers te enthousiasmeren en inspireren.Je bent stressbestendig, extrovert en kunt de hoofdlijnen in het werk bewaken. Vaardigheden op het gebied van communicatie, organisatie en politieke sensitiviteit maken dat je het advies dat je bij de commissie ophaalt op schrift en mondeling kunt uitleggen aan de klant, collegas of het gemeentebestuur.","Flexwestbrabant_Aanvraag_SRQ137024.pdf","2022-05-23","2022-05-14","2022-06-06","2022-08-31","Geen maximum ","36","\u003Cdiv class='sfdc_richtext' id='j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669_00NF0000008jCqp_div'>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Secretaris Commissie Ruimtelijke Kwaliteit (CRK)\u003Cbr/>\u003Cbr/>Wij zijn tijdelijk op zoek naar een Secretaris Commissie Ruimtelijke Kwaliteit (CRK)\u003Cbr/>\u003Cbr/>In verband met het vertrek van de huidige secretaris en het opstarten van de wervingsprocedure voor een nieuwe vaste secretaris zijn wij voor de periode van 3 maanden op zoek naar een tijdelijke secretaris Commissie Ruimtelijke Kwaliteit. \u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Als secretaris werk je samen met je team met en voor de commissie Ruimtelijke Kwaliteit. Als secretaris sta jij aan het hoofd van het secretariaat van deze commissie die werkt aan het verhogen van de kwaliteit van de stedelijke omgeving van Breda. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>De secretaris van de commissie bereidt alle plannen voor die worden ingediend en bepaald wat ambtelijk kan worden afgedaan of wat moet worden voorgelegd aan de commissie. Ervaring binnen de ruimtelijke domein en communicatievaardigheden zijn daarbij belangrijk. Ook vertegenwoordig je de Commissie Ruimtelijke Kwaliteit in juridische procedures. Rondom de vergadering werk je nauw samen met de voorzitter van de commissie. Met recht een dynamische en afwisselende werkomgeving!\u003Cbr/>\u003Cbr/>Het secretariaat bestaat (naast jezelf) uit één assistent secretaris en twee ambtelijke ondersteuners. Jij bent de schakel tussen de commissie en de rest van de wereld; aanvragers, de gemeentelijke organisatie en het bestuur. Vanuit het secretariaat worden de vergaderingen van de commissie inhoudelijk voorbereid en georganiseerd. Daarnaast verzorgt het secretariaat de verslaglegging van de vergaderingen en wordt ervoor gezorgd dat de adviezen van de commissie gedeeld worden met de organisatie.\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Als secretaris ben je flexibel en heb je oog voor de verschillende belangen en gevoeligheden zowel binnen als buiten de gemeentelijke organisatie zonder het algemeen belang uit het oog te verliezen. Jij hebt belangstelling en aanleg voor schriftelijk adviseren en helder presenteren.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Kennis van bouwen, erfgoed en architectuur is een eis. Kennis van of gevoel bij de stad Breda is zeker een pré. Jij hebt de kwaliteit om initiatiefnemers te enthousiasmeren en inspireren.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>Je bent stressbestendig, extrovert en kunt de hoofdlijnen in het werk bewaken. Vaardigheden op het gebied van communicatie, organisatie en politieke sensitiviteit maken dat je het advies dat je bij de commissie ophaalt op schrift en mondeling kunt uitleggen aan de klant, collega’s of het gemeentebestuur.\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cbr/> \u003C/div>","58DA9227-3AF3-4582-AB6E-8E717E7599B6",[664,709,741],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":665,"organization_location":672,"tender_categories":673,"opdracht_overheid_url":682,"tender_documents":683,"tender_category_obj":469,"tender_id":684,"tender_name":685,"tender_buying_organization":668,"tender_phase":76,"tender_date":686,"tender_source":687,"tender_url":688,"tender_perceel":8,"tender_description":689,"tender_active":6,"tender_document":690,"tender_last_seen":691,"tender_first_seen":691,"tender_start_date":692,"tender_end_date":693,"tender_tariff":694,"tender_hours_week":695,"tender_description_html":696,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":697,"web_key":698,"Dynamics_id":699,"tender_overview":700,"tender_requirements":701,"tender_competences":702,"tender_team":703,"tender_interview":704,"tender_number_of_professionals":705,"tender_other_information":706,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":238,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":527,"tender_max_hours":512,"tender_description_tk":707,"tender_approved_in_cms":6,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":708,"org_location_id":8,"tender_category":469},{"latitude":666,"longitude":667,"tender_buying_organization":668,"company_address":669,"company_name_google":668,"postcode":670,"province":638,"place_id_google":668,"avatar":671,"exclusive":7,"summary":8,"description":8,"meta_description":8,"publish":7,"company_display_name":8},"51.764526","5.524660","Belastingsamenwerking Oost-Brabant","Raadhuislaan 2, 5341 GM Oss, Nederland","5341 GM","blob_P7GXTUYEKQ47SW67BDTXIP5QL35KS0CU.",{},[674,678],{"tender_category_obj":675,"id":677},{"id":469,"type":676},"Vastgoed en Grondzaken",37995,{"tender_category_obj":679,"id":681},{"id":167,"type":680},"Financieel",37998,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Belastingsamenwerking-Oost-Brabant/ervaren-taxateur-woningen/4DF9C9D7-B51E-4B6E-BE93-1C4692FF2668",[],"werkeninnoordbrabant_7125","ervaren taxateur woningen","2025-12-03 09:00:00","werkeninnoordbrabant","https://inhuurdesk.werkeninnoordoostbrabant.nl/Opdracht/Belastingsamenwerking-Oost-Brabant/Taxateur-woningen-WOZ--2-/7125","Opdrachtomschrijving BSOB zoekt, ter ondersteuning van het team waardebepaling een ervaren taxateur woningen. De werkzaamheden bestaan uit de ondersteuning bij de processen marktanalyse, herwaardering en bezwaarafhandeling van woningen. We zoeken een ervaren taxateur, met minimaal 3 jaar werkervaring met bovenstaande. Ook willen we graag dat de kandidaat minimaal 2 jaar ervaring hebben met het gebruik van de Ortax foto tool. Ondersteunen bij het controleren van de primaire en secundaire objectkenmerken van de verkochte objecten, waar nodig pas je de registreerde gegevens aan. Ondersteunen bij het beoordelen of verkooptransacties gebruikt kunnen worden ter onderbouwing van andere getaxeerde objecten. Ondersteunen bij het uitvoeren van de jaarlijkse herwaardering. Ondersteunen bij het afhandelen van bezwaren tegen de WOZ-waarde van woningen. In samenwerking met je collega of leidinggevende bewaak je de planning betreffende het WOZ-proces conform de WOZ-tijdlijn. Kandidaatomschrijving Je hebt een minimaal Hbo werk- en denkniveau; Je bent een ervaren kracht op gebied van de Wet WOZ; Je bent analytisch sterk, sociaal vaardig, toegankelijk en hebt een gezonde dosis humor; Je bent een teamspeler; Piekdrukte in het werk brengt jou door je stressbestendigheid niet van de wijs. Je kunt aantallen maken. Je hebt handigheid in het muteren in softwaresystemen Toelichting op rooster Min 24 max 30 uur per week. Donderdag is de vaste kantoordag in Oss. Dienstencategorie Andere diensten CPV code 79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging Eisen Werkervaring Je hebt minimaal 3 jaar ervaring met het waarderen van woningen voor de Wet WOZ. Dit blijkt uit de cv. Startdatum Je kan per 05 januari 2026 starten. Werkervaring Ortax opname app/fototool Je hebt ervaring met het gebruik van de Ortax opname app/foto-tool. Dit blijkt uit de cv. Geen ZZP Je bent in loondienst bij een (overkoepelende) organisatie. Gunningscriteria Weging prijsdeel: 20 % Werkervaring waarderingspakket Ortax Je hebt minimaal 2 jaar recente ervaring met het waarderingspakket Ortax. Dit blijkt uit de cv. Weging: 20 % Werkervaring GouwIT Je hebt minimaal 2 jaar (in de afgelopen 5 jaar) ervaring met het belastingpakket GOUW7. Dit blijkt uit de cv. Weging: 20 % Werkervaring Ortax opname app/foto-tool Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met het gebruik van de Ortax opname app/foto-tool. Dit blijkt uit de cv. Weging: 20 % Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. - Past de kandidaat binnen de BSOB cultuur? - Beschikt de kandidaat over de voor BSOB relevante werkervaring? Weging: 20 %","Werkeninnoordbrabant_7125.pdf","2025-11-17","2026-01-05","2026-12-31","65","30","\u003Ch2 class=\"tendersectiontitle\">Opdrachtomschrijving\u003C/h2>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">\u003Cspan>BSOB zoekt, ter ondersteuning van het team waardebepaling een ervaren taxateur woningen. De werkzaamheden bestaan uit de ondersteuning bij de processen marktanalyse, herwaardering en bezwaarafhandeling van woningen. We zoeken een ervaren taxateur, met minimaal 3 jaar werkervaring met bovenstaande. \u003Cspan>Ook willen we graag dat de kandidaat minimaal 2 jaar ervaring hebben met het gebruik van de Ortax foto tool.\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan>· Ondersteunen bij het controleren van de primaire en secundaire objectkenmerken van de verkochte objecten, waar nodig pas je de registreerde gegevens aan.\u003Cbr/> · Ondersteunen bij het beoordelen of verkooptransacties gebruikt kunnen worden ter onderbouwing van andere getaxeerde objecten.\u003Cbr/> · Ondersteunen bij het uitvoeren van de jaarlijkse herwaardering.\u003Cbr/> · Ondersteunen bij het afhandelen van bezwaren tegen de WOZ-waarde van woningen.\u003Cbr/> · In samenwerking met je collega of leidinggevende bewaak je de planning betreffende het WOZ-proces conform de WOZ-tijdlijn.\u003C/span> \u003C/span>\u003C/span>\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Kandidaatomschrijving\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">· Je hebt een minimaal Hbo werk- en denkniveau;\u003Cbr/>· Je bent een ervaren kracht op gebied van de Wet WOZ;\u003Cbr/>· Je bent analytisch sterk, sociaal vaardig, toegankelijk en hebt een gezonde dosis humor;\u003Cbr/>· Je bent een teamspeler;\u003Cbr/>· Piekdrukte in het werk brengt jou door je stressbestendigheid niet van de wijs. Je kunt aantallen maken.\u003Cbr/>· Je hebt handigheid in het muteren in softwaresystemen\u003Cbr/>\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Toelichting op rooster\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">Min 24 max 30 uur per week. Donderdag is de vaste kantoordag in Oss. \u003C/div>\n\u003C/div>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Dienstencategorie\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">Andere diensten\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">CPV code\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Ch2 class=\"tendersectiontitle\">Eisen\u003C/h2>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Werkervaring\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\nJe hebt minimaal 3 jaar ervaring met het waarderen van woningen voor de Wet WOZ. Dit blijkt uit de cv.\t\t\t\t\t\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Startdatum\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\nJe kan per 05 januari 2026 starten.\t\t\t\t\t\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Werkervaring Ortax opname app/fototool\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\nJe hebt ervaring met het gebruik van de Ortax opname app/foto-tool. Dit blijkt uit de cv.\t\t\t\t\t\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Geen ZZP\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\nJe bent in loondienst bij een (overkoepelende) organisatie. \t\t\t\t\t\u003C/div>\n\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Ch2 class=\"tendersectiontitle\">Gunningscriteria\u003C/h2>\u003Cdiv class=\"view-details-content\" style=\"margin-top: 0px;\">\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging prijsdeel: \u003Cspan style=\"float: right;\">20 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Werkervaring waarderingspakket Ortax\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">Je hebt minimaal 2 jaar recente ervaring met het waarderingspakket Ortax. Dit blijkt uit de cv.\u003C/div>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging: \u003Cspan style=\"float: right;\">20 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Werkervaring GouwIT\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">Je hebt minimaal 2 jaar (in de afgelopen 5 jaar) ervaring met het belastingpakket GOUW7. Dit blijkt uit de cv. \u003C/div>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging: \u003Cspan style=\"float: right;\">20 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Werkervaring Ortax opname app/foto-tool\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met het gebruik van de Ortax opname app/foto-tool. Dit blijkt uit de cv.\u003C/div>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging: \u003Cspan style=\"float: right;\">20 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Interview\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\n\t\t\t\t\t\tBij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.\n\t\t\t\t\t\tDeze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.\u003Cbr/>\n\u003Cdiv style=\"padding:10px\">\u003Cp>\u003Cspan>- \u003C/span>\u003Cspan>Past de kandidaat binnen de BSOB cultuur?\u003Cbr/> - Beschikt de kandidaat over de voor BSOB relevante werkervaring?\u003C/span>\u003C/p>\u003C/div>\n\u003C/div>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging: \u003Cspan style=\"float: right;\">20 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003C/div>\n\u003C/div>","detachering","4DF9C9D7-B51E-4B6E-BE93-1C4692FF2668","f56fb1b3-bac3-f011-bbd2-000d3ac24c1f","\u003Chtml>\u003Cp>BSOB zoekt, ter ondersteuning van het team waardebepaling een ervaren taxateur woningen. De werkzaamheden bestaan uit de ondersteuning bij de processen marktanalyse, herwaardering en bezwaarafhandeling van woningen. We zoeken een ervaren taxateur, met minimaal 3 jaar werkervaring met bovenstaande. Ook willen we graag dat de kandidaat minimaal 2 jaar ervaring hebben met het gebruik van de Ortax foto tool.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Werkzaamheden:\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>Ondersteunen bij het controleren van de primaire en secundaire objectkenmerken van de verkochte objecten, waar nodig pas je de registreerde gegevens aan.\u003C/li>\u003Cli>Ondersteunen bij het beoordelen of verkooptransacties gebruikt kunnen worden ter onderbouwing van andere getaxeerde objecten.\u003C/li>\u003Cli>Ondersteunen bij het uitvoeren van de jaarlijkse herwaardering.\u003C/li>\u003Cli>Ondersteunen bij het afhandelen van bezwaren tegen de WOZ-waarde van woningen.\u003C/li>\u003Cli>In samenwerking met je collega of leidinggevende bewaak je de planning betreffende het WOZ-proces conform de WOZ-tijdlijn.\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/html>","\u003Chtml>\u003Cul>\u003Cli>Minimaal Hbo werk- en denkniveau.\u003C/li>\u003Cli>Minimaal 3 jaar ervaring met het waarderen van woningen voor de Wet WOZ (blijkt uit cv).\u003C/li>\u003Cli>Startdatum: per 05 januari 2026.\u003C/li>\u003Cli>Ervaring met het gebruik van de Ortax opname app/foto-tool (blijkt uit cv).\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/html>","\u003Chtml>\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Minimaal 2 jaar recente ervaring met het waarderingspakket Ortax (blijkt uit cv).\u003C/li>\u003Cli>Minimaal 2 jaar (in de afgelopen 5 jaar) ervaring met het belastingpakket GOUW7 (blijkt uit cv).\u003C/li>\u003Cli>Minimaal 2 jaar ervaring met het gebruik van de Ortax opname app/foto-tool (blijkt uit cv).\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Ervaren kracht op gebied van de Wet WOZ.\u003C/li>\u003Cli>Analytisch sterk, sociaal vaardig, toegankelijk en heeft een gezonde dosis humor.\u003C/li>\u003Cli>Teamspeler.\u003C/li>\u003Cli>Stressbestendig (piekdrukte brengt je niet van de wijs).\u003C/li>\u003Cli>Kunt aantallen maken.\u003C/li>\u003Cli>Handigheid in het muteren in softwaresystemen.\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/html>","\u003Chtml>\u003Cp>BSOB zoekt, ter ondersteuning van het team waardebepaling een ervaren taxateur woningen.\u003C/p>\u003C/html>","\u003Chtml>\u003Cp>Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>Past de kandidaat binnen de BSOB cultuur?\u003C/li>\u003Cli>Beschikt de kandidaat over de voor BSOB relevante werkervaring?\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>De interviews wegen mee voor 20% in de beoordeling. Donderdag is de vaste kantoordag in Oss.\u003C/p>\u003C/html>","1","\u003Cp>\u003C/p>","\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Chtml>\u003Cp>BSOB zoekt, ter ondersteuning van het team waardebepaling een ervaren taxateur woningen. De werkzaamheden bestaan uit de ondersteuning bij de processen marktanalyse, herwaardering en bezwaarafhandeling van woningen. We zoeken een ervaren taxateur, met minimaal 3 jaar werkervaring met bovenstaande. Ook willen we graag dat de kandidaat minimaal 2 jaar ervaring hebben met het gebruik van de Ortax foto tool.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Werkzaamheden:\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>Ondersteunen bij het controleren van de primaire en secundaire objectkenmerken van de verkochte objecten, waar nodig pas je de registreerde gegevens aan.\u003C/li>\u003Cli>Ondersteunen bij het beoordelen of verkooptransacties gebruikt kunnen worden ter onderbouwing van andere getaxeerde objecten.\u003C/li>\u003Cli>Ondersteunen bij het uitvoeren van de jaarlijkse herwaardering.\u003C/li>\u003Cli>Ondersteunen bij het afhandelen van bezwaren tegen de WOZ-waarde van woningen.\u003C/li>\u003Cli>In samenwerking met je collega of leidinggevende bewaak je de planning betreffende het WOZ-proces conform de WOZ-tijdlijn.\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/html>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Chtml>\u003Cul>\u003Cli>Minimaal Hbo werk- en denkniveau.\u003C/li>\u003Cli>Minimaal 3 jaar ervaring met het waarderen van woningen voor de Wet WOZ (blijkt uit cv).\u003C/li>\u003Cli>Startdatum: per 05 januari 2026.\u003C/li>\u003Cli>Ervaring met het gebruik van de Ortax opname app/foto-tool (blijkt uit cv).\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/html>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Chtml>\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Minimaal 2 jaar recente ervaring met het waarderingspakket Ortax (blijkt uit cv).\u003C/li>\u003Cli>Minimaal 2 jaar (in de afgelopen 5 jaar) ervaring met het belastingpakket GOUW7 (blijkt uit cv).\u003C/li>\u003Cli>Minimaal 2 jaar ervaring met het gebruik van de Ortax opname app/foto-tool (blijkt uit cv).\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Ervaren kracht op gebied van de Wet WOZ.\u003C/li>\u003Cli>Analytisch sterk, sociaal vaardig, toegankelijk en heeft een gezonde dosis humor.\u003C/li>\u003Cli>Teamspeler.\u003C/li>\u003Cli>Stressbestendig (piekdrukte brengt je niet van de wijs).\u003C/li>\u003Cli>Kunt aantallen maken.\u003C/li>\u003Cli>Handigheid in het muteren in softwaresystemen.\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/html>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Chtml>\u003Cp>BSOB zoekt, ter ondersteuning van het team waardebepaling een ervaren taxateur woningen.\u003C/p>\u003C/html>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>\u003Chtml>\u003Cp>Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>Past de kandidaat binnen de BSOB cultuur?\u003C/li>\u003Cli>Beschikt de kandidaat over de voor BSOB relevante werkervaring?\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>De interviews wegen mee voor 20% in de beoordeling. Donderdag is de vaste kantoordag in Oss.\u003C/p>\u003C/html>\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 1\u003Cbr/>\u003C/p>\u003Cp>\u003C/p>","Belastingsamenwerking Oost-Brabant zoekt een ervaren Taxateur woningen WOZ voor een inhuuropdracht. Focus op waardebepaling en bezwaarafhandeling.",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":710,"organization_location":711,"tender_categories":712,"opdracht_overheid_url":719,"tender_documents":720,"tender_category_obj":167,"tender_id":721,"tender_name":722,"tender_buying_organization":668,"tender_phase":76,"tender_date":686,"tender_source":687,"tender_url":723,"tender_perceel":8,"tender_description":724,"tender_active":6,"tender_document":725,"tender_last_seen":691,"tender_first_seen":691,"tender_start_date":692,"tender_end_date":726,"tender_tariff":727,"tender_hours_week":728,"tender_description_html":729,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":697,"web_key":730,"Dynamics_id":731,"tender_overview":732,"tender_requirements":733,"tender_competences":734,"tender_team":735,"tender_interview":736,"tender_number_of_professionals":705,"tender_other_information":737,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":186,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":527,"tender_max_hours":738,"tender_description_tk":739,"tender_approved_in_cms":6,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":740,"org_location_id":8,"tender_category":167},{"latitude":666,"longitude":667,"tender_buying_organization":668,"company_address":669,"company_name_google":668,"postcode":670,"province":638,"place_id_google":668,"avatar":671,"exclusive":7,"summary":8,"description":8,"meta_description":8,"publish":7,"company_display_name":8},{},[713,716],{"tender_category_obj":714,"id":715},{"id":469,"type":676},38006,{"tender_category_obj":717,"id":718},{"id":167,"type":680},38008,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Belastingsamenwerking-Oost-Brabant/Taxateur-woningen-WOZ-6/8AC92428-ABE6-41ED-A716-25F3C61DB3FF",[],"werkeninnoordbrabant_7131","Taxateur woningen WOZ (6)","https://inhuurdesk.werkeninnoordoostbrabant.nl/Opdracht/Belastingsamenwerking-Oost-Brabant/Taxateur-woningen-WOZ--6-/7131","Opdrachtomschrijving Belastingsamenwerking Oost-Brabant zoekt ervaren taxateurs als het gaat om het ondersteunen van de waardering van woningen. De werkzaamheden bestaan uit de ondersteuning bij het proces bezwaarafhandeling van woningen. We verwachten dan ook dat de kandidaat minimaal 2 jaar werkervaring heeft op dit gebied. Wat ga je doen? Ondersteunen bij het controleren van de primaire en secundaire objectkenmerken van de verkochte objecten, waar nodig pas je de registreerde gegevens aan. Ondersteunen bij het beoordelen of verkooptransacties gebruikt kunnen worden ter onderbouwing van andere getaxeerde objecten. Ondersteunen bij het afhandelen van de ambtshalve bezwaren tegen de WOZ-waarde van woningen en het telefonisch te woord staan van belanghebbenden. Ondersteunen bij het afhandelen van bezwaren tegen de WOZ-waarde van woningen. In samenwerking met je collega of leidinggevende bewaak je de planning betreffende het WOZ-proces conform de WOZ-tijdlijn. Kandidaatomschrijving Je hebt een minimaal Hbo werk- en denkniveau; Je bent een ervaren kracht op gebied van de Wet WOZ; Je bent analytisch sterk, sociaal vaardig, toegankelijk en hebt een gezonde dosis humor; Je bent een teamspeler; Piekdrukte in het werk brengt jou door je stressbestendigheid niet van de wijs. Je kunt aantallen maken. Je hebt handigheid in het muteren in softwaresystemen Toelichting op rooster Min 24 max 32 uur per week. De donderdag is een vaste kantoordag. Dienstencategorie Andere diensten CPV code 79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging Eisen Werkervaring Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met het waarderen van woningen voor de Wet WOZ. Dit blijkt uit de cv. Certificaat Je beschikt over het certificaat WOZ-medewerker. Dit blijkt uit de cv. Geen ZZP-er Je bent in loondienst is bij een (overkoepelende) organisatie. Startdatum Je kan per 05 januari 2026 starten. Gunningscriteria Weging prijsdeel: 20 % Werkervaring waarderingspakket Ortax Je hebt minimaal 1 jaar recente ervaring (in de laatste 3 jaar) met het waarderingspakket Ortax. Weging: 30 % Werkervaring GouwIT Je hebt minimaal 1 jaar recente ervaring (in de laatste 3 jaar) met het belastingpakket GOUW7. Dit blijkt uit de cv. Weging: 30 % Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. - Past de kandidaat binnen de BSOB cultuur? - Beschikt de kandidaat over de voor BSOB relevante werkervaring? Weging: 20 %","Werkeninnoordbrabant_7131.pdf","2026-06-30","53","32","\u003Ch2 class=\"tendersectiontitle\">Opdrachtomschrijving\u003C/h2>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">\u003Cspan>Belastingsamenwerking Oost-Brabant zoekt ervaren taxateurs als het gaat om het ondersteunen van de waardering van woningen. De werkzaamheden bestaan uit de ondersteuning bij het proces bezwaarafhandeling van woningen. We verwachten dan ook dat de kandidaat minimaal 2 jaar werkervaring heeft op dit gebied. \u003Cbr/> \u003Cbr/> Wat ga je doen?\u003Cbr/> \u003Cbr/> · Ondersteunen bij het controleren van de primaire en secundaire objectkenmerken van de verkochte objecten, waar nodig pas je de registreerde gegevens aan.\u003Cbr/> · Ondersteunen bij het beoordelen of verkooptransacties gebruikt kunnen worden ter onderbouwing van andere getaxeerde objecten.\u003Cbr/> · Ondersteunen bij het afhandelen van de ambtshalve bezwaren tegen de WOZ-waarde van woningen en het telefonisch te woord staan van belanghebbenden.\u003Cbr/> · Ondersteunen bij het afhandelen van bezwaren tegen de WOZ-waarde van woningen.\u003Cbr/> · In samenwerking met je collega of leidinggevende bewaak je de planning betreffende het WOZ-proces conform de WOZ-tijdlijn.\u003C/span>\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Kandidaatomschrijving\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">· Je hebt een minimaal Hbo werk- en denkniveau;\u003Cbr/>· Je bent een ervaren kracht op gebied van de Wet WOZ;\u003Cbr/>· Je bent analytisch sterk, sociaal vaardig, toegankelijk en hebt een gezonde dosis humor;\u003Cbr/>· Je bent een teamspeler;\u003Cbr/>· Piekdrukte in het werk brengt jou door je stressbestendigheid niet van de wijs. Je kunt aantallen maken.\u003Cbr/>· Je hebt handigheid in het muteren in softwaresystemen\u003Cbr/>\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Toelichting op rooster\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">Min 24 max 32 uur per week. De donderdag is een vaste kantoordag. \u003C/div>\n\u003C/div>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Dienstencategorie\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">Andere diensten\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">CPV code\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Ch2 class=\"tendersectiontitle\">Eisen\u003C/h2>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Werkervaring\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\nJe hebt minimaal 2 jaar ervaring met het waarderen van woningen voor de Wet WOZ. Dit blijkt uit de cv. \t\t\t\t\t\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Certificaat\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\nJe beschikt over het certificaat WOZ-medewerker. Dit blijkt uit de cv.\t\t\t\t\t\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Geen ZZP-er\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\nJe bent in loondienst is bij een (overkoepelende) organisatie.\t\t\t\t\t\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Startdatum\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\nJe kan per 05 januari 2026 starten.\t\t\t\t\t\u003C/div>\n\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Ch2 class=\"tendersectiontitle\">Gunningscriteria\u003C/h2>\u003Cdiv class=\"view-details-content\" style=\"margin-top: 0px;\">\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging prijsdeel: \u003Cspan style=\"float: right;\">20 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Werkervaring waarderingspakket Ortax\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">Je hebt minimaal 1 jaar recente ervaring (in de laatste 3 jaar) met het waarderingspakket Ortax.\u003C/div>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging: \u003Cspan style=\"float: right;\">30 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Werkervaring GouwIT\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">Je hebt minimaal 1 jaar recente ervaring (in de laatste 3 jaar) met het belastingpakket GOUW7. Dit blijkt uit de cv.\u003C/div>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging: \u003Cspan style=\"float: right;\">30 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Interview\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\n\t\t\t\t\t\tBij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.\n\t\t\t\t\t\tDeze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.\u003Cbr/>\n\u003Cdiv style=\"padding:10px\">\u003Cp>\u003Cspan>- \u003C/span>\u003Cspan>Past de kandidaat binnen de BSOB cultuur?\u003Cbr/> - Beschikt de kandidaat over de voor BSOB relevante werkervaring?\u003C/span>\u003C/p>\u003C/div>\n\u003C/div>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging: \u003Cspan style=\"float: right;\">20 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003C/div>\n\u003C/div>","8AC92428-ABE6-41ED-A716-25F3C61DB3FF","398fc8bf-bac3-f011-bbd2-000d3ac24c1f","\u003Cp>Belastingsamenwerking Oost-Brabant zoekt ervaren taxateurs als het gaat om het ondersteunen van de waardering van woningen. De werkzaamheden bestaan uit de ondersteuning bij het proces bezwaarafhandeling van woningen. We verwachten dan ook dat de kandidaat minimaal 2 jaar werkervaring heeft op dit gebied.\u003C/p>\u003Ch3>Werkzaamheden:\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Ondersteunen bij het controleren van de primaire en secundaire objectkenmerken van de verkochte objecten, waar nodig pas je de registreerde gegevens aan.\u003C/li>\u003Cli>Ondersteunen bij het beoordelen of verkooptransacties gebruikt kunnen worden ter onderbouwing van andere getaxeerde objecten.\u003C/li>\u003Cli>Ondersteunen bij het afhandelen van de ambtshalve bezwaren tegen de WOZ-waarde van woningen en het telefonisch te woord staan van belanghebbenden.\u003C/li>\u003Cli>Ondersteunen bij het afhandelen van bezwaren tegen de WOZ-waarde van woningen.\u003C/li>\u003Cli>In samenwerking met je collega of leidinggevende bewaak je de planning betreffende het WOZ-proces conform de WOZ-tijdlijn.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cul>\u003Cli>Minimaal Hbo werk- en denkniveau.\u003C/li>\u003Cli>Ervaren kracht op gebied van de Wet WOZ.\u003C/li>\u003Cli>Minimaal 2 jaar ervaring met het waarderen van woningen voor de Wet WOZ (blijkt uit cv).\u003C/li>\u003Cli>Beschikt over het certificaat WOZ-medewerker (blijkt uit cv).\u003C/li>\u003Cli>Je bent in loondienst bij een (overkoepelende) organisatie.\u003C/li>\u003Cli>Beschikbaar om te starten per 05 januari 2026.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Minimaal 1 jaar recente ervaring (in de laatste 3 jaar) met het waarderingspakket Ortax.\u003C/li>\u003Cli>Minimaal 1 jaar recente ervaring (in de laatste 3 jaar) met het belastingpakket GOUW7.\u003C/li>\u003Cli>Handigheid in het muteren in softwaresystemen.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Analytisch sterk.\u003C/li>\u003Cli>Sociaal vaardig.\u003C/li>\u003Cli>Toegankelijk.\u003C/li>\u003Cli>Gezonde dosis humor.\u003C/li>\u003Cli>Teamspeler.\u003C/li>\u003Cli>Stressbestendig.\u003C/li>\u003Cli>Kan aantallen maken.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cp>Belastingsamenwerking Oost-Brabant.\u003C/p>","\u003Cp>Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>Past de kandidaat binnen de BSOB cultuur?\u003C/li>\u003Cli>Beschikt de kandidaat over de voor BSOB relevante werkervaring?\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cp>Dienstencategorie: Andere diensten.\u003C/p>",32,"\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Cp>Belastingsamenwerking Oost-Brabant zoekt ervaren taxateurs als het gaat om het ondersteunen van de waardering van woningen. De werkzaamheden bestaan uit de ondersteuning bij het proces bezwaarafhandeling van woningen. We verwachten dan ook dat de kandidaat minimaal 2 jaar werkervaring heeft op dit gebied.\u003C/p>\u003Ch3>Werkzaamheden:\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Ondersteunen bij het controleren van de primaire en secundaire objectkenmerken van de verkochte objecten, waar nodig pas je de registreerde gegevens aan.\u003C/li>\u003Cli>Ondersteunen bij het beoordelen of verkooptransacties gebruikt kunnen worden ter onderbouwing van andere getaxeerde objecten.\u003C/li>\u003Cli>Ondersteunen bij het afhandelen van de ambtshalve bezwaren tegen de WOZ-waarde van woningen en het telefonisch te woord staan van belanghebbenden.\u003C/li>\u003Cli>Ondersteunen bij het afhandelen van bezwaren tegen de WOZ-waarde van woningen.\u003C/li>\u003Cli>In samenwerking met je collega of leidinggevende bewaak je de planning betreffende het WOZ-proces conform de WOZ-tijdlijn.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cul>\u003Cli>Minimaal Hbo werk- en denkniveau.\u003C/li>\u003Cli>Ervaren kracht op gebied van de Wet WOZ.\u003C/li>\u003Cli>Minimaal 2 jaar ervaring met het waarderen van woningen voor de Wet WOZ (blijkt uit cv).\u003C/li>\u003Cli>Beschikt over het certificaat WOZ-medewerker (blijkt uit cv).\u003C/li>\u003Cli>Je bent in loondienst bij een (overkoepelende) organisatie.\u003C/li>\u003Cli>Beschikbaar om te starten per 05 januari 2026.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Minimaal 1 jaar recente ervaring (in de laatste 3 jaar) met het waarderingspakket Ortax.\u003C/li>\u003Cli>Minimaal 1 jaar recente ervaring (in de laatste 3 jaar) met het belastingpakket GOUW7.\u003C/li>\u003Cli>Handigheid in het muteren in softwaresystemen.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Analytisch sterk.\u003C/li>\u003Cli>Sociaal vaardig.\u003C/li>\u003Cli>Toegankelijk.\u003C/li>\u003Cli>Gezonde dosis humor.\u003C/li>\u003Cli>Teamspeler.\u003C/li>\u003Cli>Stressbestendig.\u003C/li>\u003Cli>Kan aantallen maken.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Cp>Belastingsamenwerking Oost-Brabant.\u003C/p>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>\u003Cp>Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>Past de kandidaat binnen de BSOB cultuur?\u003C/li>\u003Cli>Beschikt de kandidaat over de voor BSOB relevante werkervaring?\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 1\u003Cbr/>\u003C/p>\u003Cp>Dienstencategorie: Andere diensten.\u003C/p>","Ervaren Taxateur woningen WOZ gezocht voor een inhuuropdracht bij Belastingsamenwerking Oost-Brabant. Ondersteun de waardering van woningen en bezwaarafhandeling.",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":742,"organization_location":752,"tender_categories":753,"opdracht_overheid_url":765,"tender_documents":766,"tender_category_obj":497,"tender_id":767,"tender_name":768,"tender_buying_organization":745,"tender_phase":649,"tender_date":769,"tender_source":651,"tender_url":770,"tender_perceel":8,"tender_description":771,"tender_active":6,"tender_document":772,"tender_last_seen":691,"tender_first_seen":773,"tender_start_date":774,"tender_end_date":253,"tender_tariff":775,"tender_hours_week":589,"tender_description_html":776,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":697,"web_key":777,"Dynamics_id":778,"tender_overview":779,"tender_requirements":780,"tender_competences":781,"tender_team":782,"tender_interview":783,"tender_number_of_professionals":705,"tender_other_information":784,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":6,"tender_min_hours":527,"tender_max_hours":527,"tender_description_tk":785,"tender_approved_in_cms":6,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":786,"org_location_id":8,"tender_category":497},{"latitude":743,"longitude":744,"tender_buying_organization":745,"company_address":746,"company_name_google":745,"postcode":747,"province":638,"place_id_google":745,"avatar":748,"exclusive":7,"summary":749,"description":750,"meta_description":751,"publish":6,"company_display_name":745},"51.590760","4.315484","Gemeente Steenbergen","Buiten de Veste 1, 4652 GA Steenbergen, Nederland","4652 GA","blob_M5VGBIODBG8HXTMTS65VPYCQYEBUV3W8.","Als zzp'er op zoek naar een nieuwe inhuuropdracht? Gemeente Steenbergen biedt uitkomst! Gelegen in Noord-Brabant, is deze gemeente met een rijke historie en ruim 24.000 inwoners de plek om als freelancer aan de slag te gaan. Ontdek het unieke karakter van werken bij Gemeente Steenbergen. ","\u003Cp>\u003Cstrong>Gemeente Steenbergen\u003C/strong>\u003Cbr>De gemeente Steenbergen ligt tussen de wereldhavens Rotterdam en Antwerpen en is in oppervlakte de tweede grootste gemeente in Noord-Brabant. De gemeente heeft ruim 24.000 inwoners verdeeld over de zes kernen Welberg, De Heen Dinteloord, Kruisland Nieuw-Vossemeer en Steenbergen, elk met een eigen karakter. Van oorsprong heeft de gemeente een agrarisch karakter, met daarnaast in de kernen Dinteloord en Steenbergen veel industrie en detailhandel.\u003C/p>","Op zoek naar een nieuwe opdracht? Ontdek werken bij Steenbergen in Noord-Brabant. Een gemeente met een rijke historie en volop kansen voor zzp'ers.",{},[754,758,762],{"tender_category_obj":755,"id":757},{"id":87,"type":756},"Organisatie en Personeel",33519,{"tender_category_obj":759,"id":761},{"id":497,"type":760},"Beleid",37469,{"tender_category_obj":763,"id":764},{"id":167,"type":680},37660,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Steenbergen/Beleidsmedewerker-Belastingen/66116481-A59F-482B-BA51-163B92E44C93",[],"flexwestbrabant_a1JQw00000AmSInMAN","Beleidsmedewerker Belastingen","2025-11-23 09:00:00","https://flexwestbrabant.my.site.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1JQw00000AmSInMAN","Wat ga je doen?We zoeken een medewerker met brede ervaring in het vakgebied van gemeentelijke belastingen. Je handelt zelfstandig bezwaren af op het gebied van de Wet WOZ, belastingen, leges en invordering en je bereidt beroepsprocedures voor. Ook kan je hulp nodig zijn bij het afhandelen van kwijtscheldingsverzoeken en administratieve beroepen voor kwijtschelding. Je verricht hiervoor de benodigde handelingen in onze belastingapplicatie. Je hebt in je functie ook regelmatig contact met inwoners die vragen hebben over hun aanslag. Je werkt in het team samen met de collegas van de vakgroep en je bent voor hen een aanspraakpunt voor vragen over de belastingverordeningen en juridische zaken. Wij vinden het belangrijk dat je zichtbaar en goed bereikbaar bent voor je collegas. Daarom wordt de functie geheel uitgevoerd op het gemeentehuis van de gemeente Steenbergen.Wat verwachten we van jou? Ruime gemeentelijke ervaring op het gebied van WOZ / Belastingen en meer specifiek met het afwikkelen van bezwaren en beroepen.Je moet in staat zijn je functie als beleidsmedewerker belastingen zelfstandig uit te kunnen voeren. Dit vraagt om senioriteit/ervaring en zelfstandig kunnen werken.De genoemde beschikbaarheid.Je bent bereid om je werkzaamheden geheel uit te voeren op het gemeentehuis van de gemeente Steenbergen. Wij vinden het belangrijk dat je past in het team. Dit toetsen we in een persoonlijk gesprek.Deze inhuuropdracht verloopt via Flex West-Brabant. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.","Flexwestbrabant_Aanvraag_SRQ161104.pdf","2025-11-13","2025-11-24"," ","\u003Cdiv class=\"sfdc_richtext\" id=\"j_id0:j_id1:j_id143:j_id410:j_id757:j_id775:j_id777j_id0:j_id1:j_id143:j_id410:j_id757:j_id775:j_id777_00NF0000008jCqp_div\">\u003Cspan style=\"font-size: 10pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cb>\u003Cspan style=\"font-size: 12.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">Wat ga je doen?\u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 10pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">We zoeken een medewerker met brede ervaring in het vakgebied van gemeentelijke belastingen. Je handelt zelfstandig bezwaren af op het gebied van de Wet WOZ, belastingen, leges en invordering en je bereidt beroepsprocedures voor. Ook kan je hulp nodig zijn bij het afhandelen van kwijtscheldingsverzoeken en administratieve beroepen voor kwijtschelding. Je verricht hiervoor de benodigde handelingen in onze belastingapplicatie. Je hebt in je functie ook regelmatig contact met inwoners die vragen hebben over hun aanslag. Je werkt in het team samen met de collega’s van de vakgroep en je bent voor hen een aanspraakpunt voor vragen over de belastingverordeningen en juridische zaken. Wij vinden het belangrijk dat je zichtbaar en goed bereikbaar bent voor je collega’s. Daarom wordt de functie geheel uitgevoerd op het gemeentehuis van de gemeente Steenbergen.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 10pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cb>\u003Cspan style=\"font-size: 12.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">Wat verwachten we van jou?\u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul style=\"margin-bottom: 11px;\">\u003Cli style=\"margin-left: 8px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 10pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">Ruime gemeentelijke ervaring op het gebied van WOZ / Belastingen en meer specifiek met het afwikkelen van bezwaren en beroepen.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-left: 8px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 10pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">Je moet in staat zijn je functie als beleidsmedewerker belastingen zelfstandig uit te kunnen voeren. Dit vraagt om senioriteit/ervaring en zelfstandig kunnen werken.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-left: 8px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 10pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">De genoemde beschikbaarheid.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-bottom: 11px; margin-left: 8px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 10pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">Je bent bereid om je werkzaamheden geheel uit te voeren op het gemeentehuis van de gemeente Steenbergen.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cspan style=\"font-size: 10pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">Wij vinden het belangrijk dat je past in het team. Dit toetsen we in een persoonlijk gesprek.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 10pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">Deze inhuuropdracht verloopt via Flex West-Brabant. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/> \u003C/div>","66116481-A59F-482B-BA51-163B92E44C93","7ba93d60-92c0-f011-bbd2-000d3ac242ce","\u003Ch3>Opdracht\u003C/h3>\u003Cp>We zoeken een medewerker met brede ervaring in het vakgebied van gemeentelijke belastingen. \u003C/p>\u003Cp>Je handelt zelfstandig bezwaren af op het gebied van de Wet WOZ, belastingen, leges en invordering en je bereidt beroepsprocedures voor. Ook kan je hulp nodig zijn bij het afhandelen van kwijtscheldingsverzoeken en administratieve beroepen voor kwijtschelding. \u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Werkzaamheden:\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je verricht hiervoor de benodigde handelingen in onze belastingapplicatie. \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt in je functie ook regelmatig contact met inwoners die vragen hebben over hun aanslag. \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je werkt in het team samen met de collega's van de vakgroep en je bent voor hen een aanspraakpunt voor vragen over de belastingverordeningen en juridische zaken. \u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Wij vinden het belangrijk dat je zichtbaar en goed bereikbaar bent voor je collega's. Daarom wordt de functie geheel uitgevoerd op het gemeentehuis van de gemeente Steenbergen.\u003C/p>","\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Ruime gemeentelijke ervaring op het gebied van WOZ / Belastingen en meer specifiek met het afwikkelen van bezwaren en beroepen.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je moet in staat zijn je functie als beleidsmedewerker belastingen zelfstandig uit te kunnen voeren. Dit vraagt om senioriteit/ervaring en zelfstandig kunnen werken.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>De genoemde beschikbaarheid.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent bereid om je werkzaamheden geheel uit te voeren op het gemeentehuis van de gemeente Steenbergen.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>U bent akkoord dat de inhuur wordt gebaseerd op het in de uitvraag opgegeven aantal uren per week en dat wijzigingen in onderling overleg plaatsvinden.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Uw kandidaat heeft ruime en aantoonbare gemeentelijke ervaring op het gebied van WOZ / Belastingen en met het afwikkelen van bezwaren en beroepen. Dit moet blijken uit het cv.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Uw kandidaat is in staat de rol als beleidsmedewerker belastingen zelfstandig uit te voeren. Dit vraagt om senioriteit/ervaring en zelfstandig kunnen werken.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Uw kandidaat is beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven, namelijk 24 uur per week waarbij je de werkzaamheden geheel uit te voeren zijn op het gemeentehuis van de gemeente Steenbergen.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Uw kandidaat heeft ervaring met het opstellen van gemeentelijke belastingverordening.\u003C/li>\u003Cli>Uw kandidaat heeft ruime kennis van de belastingapplicatie LEVEL.\u003C/li>\u003Cli>Uw kandidaat beschikt minimaal over twee referenties en deze kunnen op aanvraag aangeleverd worden.\u003C/li>\u003Cli>Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Proactief\u003C/li>\u003Cli>Resultaatgericht\u003C/li>\u003Cli>Communicatief vaardig\u003C/li>\u003Cli>Zelfstandig\u003C/li>\u003Cli>Analytisch\u003C/li>\u003Cli>Netwerker\u003C/li>\u003Cli>Politieke en bestuurlijke sensitiviteit\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>Organisatie\u003C/h3>\u003Cp>De gemeente Steenbergen, met haar 25.000 inwoners, vijf dorpen en een stad, is een gemeente om trots op te zijn. De kernen De Heen, Dinteloord, Kruisland, Nieuw-Vossemeer, Steenbergen en Welberg hebben ieder een eigen karakter en dynamiek, maar samen zijn ze één. Het is er fijn wonen, werken en recreëren. De gemeentelijke organisatie zet zich dagelijks vol ambitie in voor de gemeente Steenbergen. Een organisatie die volop in ontwikkeling is om klaar te zijn voor een mooie toekomst. Een toekomst waarbij we samen met onze inwoners en ondernemers bouwen aan onze gemeente.\u003C/p>\u003Ch3>Hier ga je werken\u003C/h3>\u003Cp>De vakgroep WOZ/Belastingen maakt deel uit van het team Financiën, afdeling Bedrijfsvoering en Dienstverlening. Naast de vakgroep WOZ/belastingen bestaat het team uit de vakgroepen Financieel advies en Financiële administratie. Ca. 15 medewerkers staan dagelijks voor onze collega's en de inwoners en bedrijven van de gemeente Steenbergen klaar. Binnen het team heerst een prettige sfeer waarin we op een informele wijze met elkaar samenwerken en er voor elkaar zijn als het nodig is.\u003C/p>","\u003Cp>Wij vinden het belangrijk dat je past in het team. Dit toetsen we in een persoonlijk gesprek.\u003C/p>","\u003Cp>\u003Cstrong>Uurtarief\u003C/strong>\u003Cbr>Nadrukkelijk betreft het hier een all-in tarief, dus inclusief reiskosten en de fee.\u003C/p>\u003Cp>U kunt een marktconform tarief aanbieden. Het reguliere schaalniveau is schaal 9.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Optie tot verlenging\u003C/strong>\u003Cbr>Ja\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>VOG\u003C/strong>\u003Cbr>Om bij gemeente Steenbergen te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. U levert een VOG aan met screeningsprofiel 11, 12, 13 en 41 (via uw leverancier).\u003Cbr>Eventueel aanpassen per opdracht. Deze kunt u (via uw leverancier) eenmalig declareren.\u003C/p>","\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Ch3>Opdracht\u003C/h3>\u003Cp>We zoeken een medewerker met brede ervaring in het vakgebied van gemeentelijke belastingen. \u003C/p>\u003Cp>Je handelt zelfstandig bezwaren af op het gebied van de Wet WOZ, belastingen, leges en invordering en je bereidt beroepsprocedures voor. Ook kan je hulp nodig zijn bij het afhandelen van kwijtscheldingsverzoeken en administratieve beroepen voor kwijtschelding. \u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Werkzaamheden:\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je verricht hiervoor de benodigde handelingen in onze belastingapplicatie. \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt in je functie ook regelmatig contact met inwoners die vragen hebben over hun aanslag. \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je werkt in het team samen met de collega's van de vakgroep en je bent voor hen een aanspraakpunt voor vragen over de belastingverordeningen en juridische zaken. \u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Wij vinden het belangrijk dat je zichtbaar en goed bereikbaar bent voor je collega's. Daarom wordt de functie geheel uitgevoerd op het gemeentehuis van de gemeente Steenbergen.\u003C/p>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Ruime gemeentelijke ervaring op het gebied van WOZ / Belastingen en meer specifiek met het afwikkelen van bezwaren en beroepen.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je moet in staat zijn je functie als beleidsmedewerker belastingen zelfstandig uit te kunnen voeren. Dit vraagt om senioriteit/ervaring en zelfstandig kunnen werken.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>De genoemde beschikbaarheid.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent bereid om je werkzaamheden geheel uit te voeren op het gemeentehuis van de gemeente Steenbergen.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>U bent akkoord dat de inhuur wordt gebaseerd op het in de uitvraag opgegeven aantal uren per week en dat wijzigingen in onderling overleg plaatsvinden.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Uw kandidaat heeft ruime en aantoonbare gemeentelijke ervaring op het gebied van WOZ / Belastingen en met het afwikkelen van bezwaren en beroepen. Dit moet blijken uit het cv.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Uw kandidaat is in staat de rol als beleidsmedewerker belastingen zelfstandig uit te voeren. Dit vraagt om senioriteit/ervaring en zelfstandig kunnen werken.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Uw kandidaat is beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven, namelijk 24 uur per week waarbij je de werkzaamheden geheel uit te voeren zijn op het gemeentehuis van de gemeente Steenbergen.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Uw kandidaat heeft ervaring met het opstellen van gemeentelijke belastingverordening.\u003C/li>\u003Cli>Uw kandidaat heeft ruime kennis van de belastingapplicatie LEVEL.\u003C/li>\u003Cli>Uw kandidaat beschikt minimaal over twee referenties en deze kunnen op aanvraag aangeleverd worden.\u003C/li>\u003Cli>Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Proactief\u003C/li>\u003Cli>Resultaatgericht\u003C/li>\u003Cli>Communicatief vaardig\u003C/li>\u003Cli>Zelfstandig\u003C/li>\u003Cli>Analytisch\u003C/li>\u003Cli>Netwerker\u003C/li>\u003Cli>Politieke en bestuurlijke sensitiviteit\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Ch3>Organisatie\u003C/h3>\u003Cp>De gemeente Steenbergen, met haar 25.000 inwoners, vijf dorpen en een stad, is een gemeente om trots op te zijn. De kernen De Heen, Dinteloord, Kruisland, Nieuw-Vossemeer, Steenbergen en Welberg hebben ieder een eigen karakter en dynamiek, maar samen zijn ze één. Het is er fijn wonen, werken en recreëren. De gemeentelijke organisatie zet zich dagelijks vol ambitie in voor de gemeente Steenbergen. Een organisatie die volop in ontwikkeling is om klaar te zijn voor een mooie toekomst. Een toekomst waarbij we samen met onze inwoners en ondernemers bouwen aan onze gemeente.\u003C/p>\u003Ch3>Hier ga je werken\u003C/h3>\u003Cp>De vakgroep WOZ/Belastingen maakt deel uit van het team Financiën, afdeling Bedrijfsvoering en Dienstverlening. Naast de vakgroep WOZ/belastingen bestaat het team uit de vakgroepen Financieel advies en Financiële administratie. Ca. 15 medewerkers staan dagelijks voor onze collega's en de inwoners en bedrijven van de gemeente Steenbergen klaar. Binnen het team heerst een prettige sfeer waarin we op een informele wijze met elkaar samenwerken en er voor elkaar zijn als het nodig is.\u003C/p>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>\u003Cp>Wij vinden het belangrijk dat je past in het team. Dit toetsen we in een persoonlijk gesprek.\u003C/p>\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 1\u003Cbr/>\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Uurtarief\u003C/strong>\u003Cbr>Nadrukkelijk betreft het hier een all-in tarief, dus inclusief reiskosten en de fee.\u003C/p>\u003Cp>U kunt een marktconform tarief aanbieden. Het reguliere schaalniveau is schaal 9.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Optie tot verlenging\u003C/strong>\u003Cbr>Ja\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>VOG\u003C/strong>\u003Cbr>Om bij gemeente Steenbergen te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. U levert een VOG aan met screeningsprofiel 11, 12, 13 en 41 (via uw leverancier).\u003Cbr>Eventueel aanpassen per opdracht. Deze kunt u (via uw leverancier) eenmalig declareren.\u003C/p>","Op zoek naar een opdracht als Beleidsmedewerker Belastingen? Gemeente Steenbergen zoekt een ervaren professional voor het afhandelen van WOZ-bezwaren.",{"single":7,"limit":227,"offset":12,"disjunction":12,"user_coordinates":788,"filters":789,"order_by":803},{},{"and_filters":790,"or_filters":802,"or_disjunction":12},[791],{"filters":792},[793,798],{"field_name":794,"value":795,"operator":797},"publish",[796],"0","neq",{"field_name":799,"value":800,"operator":801},"tender_id",[647],"==",[],[804],{"field":805,"direction":806},"tender_first_seen","desc",[808,812,815,820,822],{"field_name":809,"value":810,"operator":797},"tender_source",[811],"negometrix",{"field_name":809,"value":813,"operator":797},[814],"negometrix_login",{"field_name":816,"value":817,"operator":819},"tender_date",[818],"2025-11-18 10:00:00",">=",{"field_name":794,"value":821,"operator":797},[796],{"field_name":823,"value":824,"operator":797},"oim_vacancy",[825],"true",{"active_vacancies":827,"vacancies_by_province":828,"vacancies_by_category":829},{"totalVacanciesCount":12,"selectedVacanciesCount":12},[],[],[831,832,834,836,837,839,841,843,845,847,848,850,852,854,855,857],{"name":760,"code":497},{"name":833,"code":94},"Civiele Techniek",{"name":835,"code":68},"Communicatie",{"name":680,"code":167},{"name":838,"code":79},"ICT",{"name":840,"code":81},"Informatiemanagement",{"name":842,"code":83},"Inkoop",{"name":844,"code":85},"Juridisch",{"name":846,"code":535},"Mobiliteit en Verkeer",{"name":756,"code":87},{"name":849,"code":89},"Project- en Programmamanagement",{"name":851,"code":531},"Ruimtelijke Ordening",{"name":853,"code":527},"Sociaal Domein",{"name":676,"code":469},{"name":856,"code":227},"Vergunning en Handhaving",{"name":858,"code":91},"Overig"]