thumbnail
thumbnail

Gedreven toezichthouder kabels & leidingen

Claudius Prinsenlaan 10, 4811 DJ Breda, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 dec 2022

Einddatum:

1 dec 2023

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

22 nov 2022

Gedreven toezichthouder kabels & leidingen

Samen met jouw collega's ben je verantwoordelijk voor het toezicht op de aanleg van glasvezel in de gemeente Breda. Geen dag is het zelfde, Breda verandert continu. Je houdt toezicht op de werkzaamheden van de aannemer die in opdracht van de telecompartijen werkt. Je zorgt dat de aannemer zich houdt aan de gemaakte afspraken tussen gemeente en de telecompartijen. Je kan hier denken aan de tijdelijke wegafzettingen, de kwaliteit van de werkzaamheden en de communicatie. Je signaleert zaken die niet goed lopen en communiceert deze met de aannemer en het eigen team. 

Wat ga je doen?

  • Houdt toezicht op glasvezelprojecten en de civieltechnische werkzaamheden in de openbare ruimte van externe partijen. 
  • Toezicht op de uitvoering van de glasvezelwerkzaamheden zodat deze worden uitgevoerd zoals aangegeven binnen de gestelde kaders en vergunningen. Tijdens dit toezicht als voorbeeld zijnde attendeert men de vergunninghouder/aannemer op mogelijk veranderringen door gebeurtenissen in de omgeving.
  • Onderhoud contacten met in- en externe partijen ten behoeve van de uit te voeren werkzaamheden en projecten in de openbare ruimte en brengt deze partijen waar nodig en mogelijk samen.
  • Beoordeeld mede aangeleverde gegevens ten behoeve van uit te voeren werkzaamheden en/of verzoekt de betrokkenen partijen deze aan te leveren.
  • Treed, na afstemming met de directievoerder, in overleg als aanspreekpunt met externe partijen over de uit te voeren werkzaamheden, aangeleverde documenten, plannen of aanpassingen hiervan.
  • Stemt af met collega’s en/ of externe partijen of deze nog werkzaamheden hebben gepland hebben die mogelijk raakvlakken hebben met de ingediende werkzaamheden.
  • De toezichthouder zal vaak, in overleg met de directievoerder, een coördinerende rol nemen tussen de verschillende partijen om de civieltechnische werkzaamheden tot een goed resultaat te krijgen.
  • Na beoordeling wordt in overeenstemming met de betrokken partij een voorlopig schaderapport opgesteld waarna er een akkoord wordt gegeven op de start werkzaamheden.
  • Indien er afwijkende verwachte schades aan de orde zijn wordt met de directievoerder overlegd over het aanvragen van een offerte.
  • Zodra werkzaamheden zijn afgerond wordt hier met zowel de netwerkeigenaar als de externe aannemer een oplevering gedaan waarin een kwaliteitscontrole zit en de uiteindelijke schade en herstelpost komt. Dit alles wordt zo uitgewerkt dat van hieruit de ver- en inkoop factuur klaar komt te staan ter exportatie .
  • De toezichthouder neemt, bij afwezigheid van de directievoerder, deel aan bouwvergaderingen van de Nutspartijen.
  • Houdt en legt men contact met burgers en bedrijven voor gemaakte meldingen en klachten en handelt deze af, Deze communicatie geld uiteraard ook ten aanzien van interne collega’s.

We zoeken jou!

  • Minimaal MBO opleiding richting civiele techniek / elektro.
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;

Competenties:

  • Je werkt klantgericht 
  • Je kan goed samenwerken 
  • Je bent resultaatgericht 
  • Je communiceert open en transparant
  • Je werkt zelfstandig
  • Je brengt een positieve houding en een dosis humor mee.

Wie zijn wij?

Het team Grond, Weg, Waterbouw, Verkeer en Magazijn ( GWW&V ) heeft een omvang van ongeveer 40 vaste en 10 inhuur medewerkers in diverse specialisaties. De specialisaties die binnen het team aanwezig zijn: verkeer, bestratingen, asfalt, civiele kunstwerken, sierende elementen (zoals kunst), kabels en leidingen, verlichting, riolen en gemalen en niet te vergeten houden wij de grijpvoorraad van het interne magazijn bij.  

Samen houden wij de stad goed en veilig bereikbaar! Onze dagelijkse werkzaamheden zijn vooral directievoeren / toezichthouden op diverse contracten. 

Bij de club verkeer werken 7 eigen medewerkers en 4 vaste inhuur. Het is een enthousiast hecht team, werken hard, staan voor elkaar klaar en hebben de kwaliteit hoog in het vaandel staan. 

Je werkt als basis vanuit de centrale locatie Slingerweg 1 te Breda. De uitvoerend medewerkers van verkeer starten nomaliter op werkdagen (maandag t/m vrijdag) de werkzaamheden om 7.45 uur en eindigen om 16.15 uur. Het kan voorkomen dat de werkzaamheden op onregelmatige tijden plaatsvinden zoals in het weekend. Dit heeft dan te maken met evenementen, weekendafzettingen en of calamiteiten.

Lees meer over de gemeente Breda: https://www.breda.nl/gemeente-breda-bedrijfsinformatie

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Gedreven toezichthouder kabels & leidingen die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.