thumbnail
thumbnail

Coördinator team binnensportaccommodaties

Claudius Prinsenlaan 10, 4811 DJ Breda, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 mrt 2024

Einddatum:

28 feb 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

8 feb 2024

Coördinator team binnensportaccommodaties
Team Beheer Sportaccommodaties is op zoek naar een nieuwe coördinator voor team binnensportaccommodaties. Dit team is onderdeel van de afdeling Vastgoedbeheer van de gemeente Breda. Als coördinator voor team binnensportaccommodaties ben jij samen met jouw collega coördinator verantwoordelijk voor 22 sportlocaties in de Gemeente Breda en zorg jij ervoor dat de collega’s goed hun werk kunnen doen. Hierbij ben je vraagbaak voor de inhoudelijke vragen, zorg je dat de aanvragen voor het sportseizoen in goede orde worden behandelt en zorg je voor een goede verbinding onderling. Heb je kennis van exploitaties, ben je oplossingsgericht en vind je het bovenal belangrijk dat sport toegankelijk is en blijft voor de Bredanaars? Dan zoeken we jou als coördinator team binnensportaccommodaties.

Wat ga je doen
Jouw takenpakket bevat voor operationele taken, HRM gerelateerde taken zijn bij de teamleider belegd. Jij maakt als coördinator onderdeel uit van 40 collega's die 7 dagen in de week tussen 07.00 uur - 24.00 uur ingezet worden op de verschillende locaties.
Je bent medeverantwoordelijk het exploiteren en beheren van twee horeca faciliteiten, te weten de Kragt en de Huif.

  • Je bent bekend met de diverse locaties en collega’s waardoor je zorgt voor korte lijntjes tussen jou en de teams. Hiervoor ben je vaak op de locaties aanwezig.

  • Je draagt zorg voor een gestructureerde en juiste verhuurplanning voor zowel de binnen- als buitensportaccommodaties.

  • Je neemt meerdere (complexe en meervoudige) aanvragen en klachten aan en zorgt dat deze op een goede manier worden verwerkt en opgelost.

  • Je hebt periodiek contact met de leverancier van het reserveringssysteem en het toegangscontrolesysteem en lost eventuele problemen samen met hen op.

  • Je meldt eventuele gebreken aan de accommodaties en monitort de voortgang van de onderhoudsmeldingen via de collega’s van het stadskantoor.

  • Je zorgt dat de aanvragen voor het sportseizoen adequaat worden behandeld. Hierbij voer je gesprekken met (sport)verenigingen en zorg je dat alle klanten tijdig een huurcontract ontvangen.

  • Je zorgt ervoor dat de collega’s op de verschillende sportlocaties hun werk op een efficiënte en prettige manier uit kunnen voeren.

  • Je denkt mee in toekomstige ontwikkelingen op het gebied van Bredase binnensportaccommodaties en springt in bij een grote verscheidenheid aan taken die er binnen het uitvoerende team zijn. Dit kan variëren van het maken van het rooster, het opstellen van inkooporders in overleg met aannemers, het afstemmen van uitvoerende taken met beheerders tot het schrijven van handleidingen.

  • Je staat stand-by tijdens de calamiteitendienst.

We zoeken jou!

  • Je beschikt over minimaal hbo denk- en werkniveau.

  • Je hebt werkervaring en kennis van exploitaties en facilitair beheer.

  • Je bent politiek sensitief en weet de maatschappelijke belangen te herkennen. Hierdoor ben je een sterke gesprekspartner voor de teamleider en jouw collega coördinator.

  • Je bent stressbestendig, denkt in oplossingen en je bent niet snel van je stuk te brengen.

  • Je bent proactief, een echte aanpakker en bent communicatief sterk.

  • Je bent indien nodig ook bereikbaar buiten kantoortijden, omdat de sportlocaties in de avonden open zijn.

  • Je beschikt over een rijbewijs en eigen vervoer.

  • Je hebt bovenal veel affiniteit met sport en vindt het belangrijk dat sport toegankelijk is en blijft voor de inwoners van Breda.

Wie zijn wij?
De Gemeente Breda heeft een groot aantal sportaccommodaties. Zo exploiteren we het Gemeentelijk Sportcentrum, sport- en welzijnsaccommodatie "De Drie Linden", de Kragt en vele gymzalen in de wijken.
Binnen de afdeling Vastgoedbeheer werkt een hecht team van 30 beheerders aan het beheer en exploitatie van de verschillende sportaccommodaties.

Onder begeleiding van onze coördinatoren en de teamleider werken de beheerders zelfstandig en zorgen we er samen voor dat de sporters zich thuis voelen in onze accommodaties. De beheerders worden ondersteund door een klein kantoorteam dat zorgt voor zaken als de verhuur van de sportaccommodaties, de inroostering van de beheerders en de profilering van onze accommodaties.
Het werken binnen dit team belooft het werken in een dynamische werkomgeving, met veel menselijk contact en waar geen dag hetzelfde is.

Eisen

  • U bent akkoord met de actuele versie van de inhuurvoorwaarden van Flex West-Brabant, welke te vinden zijn op de homepage (voorafgaand aan het inloggen) van Flex West-Brabant. We wijzen hierbij nog expliciet op de all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk verkeer en de verrekening van de fee kosten

  • De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) reguleert de inzet van zzp’ers. Vanwege de aard en inhoud van de opdracht is het niet mogelijk hierop een zzp’er te laten starten. Geïnteresseerde kandidaten kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.

  • De Gemeente Breda volgt de Wet Normering Topinkomens. Het algemeen bezoldigingsmaximum voor het jaar 2024 is vastgesteld op € 233.000. Voor de topfunctionarissen zonder dienstbetrekking is de hoogte van het bezoldigingsmaximum gekoppeld aan de duur van de functievervulling in kalendermaanden. De eerste twaalf kalendermaanden mag de bezoldiging niet meer bedragen dan de som van € 30.800 per maand voor de eerste zes maanden en € 23.400 per maand voor de volgende zes maanden waarin de functie wordt vervuld. Het maximumuurtarief bedraagt vanaf 2024 voor de eerste twaalf kalendermaanden € 221.

    Bevestigt u hierbij dat met het tarief dat u gedurende de opdracht hanteert deze norm niet overschrijdt? NB: Mocht gedurende de looptijd van de opdracht deze norm overschreden (dreigen te) worden, dan is opdrachtgever gerechtigd de opdracht per direct eenzijdig te ontbinden.

  • Kandidaten die intern op deze aanvraag reageren krijgen bij gebleken geschiktheid voorrang op externe werving. In dat geval wordt de aanvraag geannuleerd. Met uw inschrijving bent u akkoord met deze eis.

  • Om bij de gemeente Breda te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. U levert een VOG aan met screeningsprofiel 11, 12, 41, 43 (via uw leverancier). Deze kunt u (via uw leverancier) eenmalig declareren.

  • De inhuur wordt gebaseerd op het in de uitvraag opgegeven aantal uren per week. Gedurende de inhuurperiode kunnen omstandigheden wijzigen, waardoor een ander aantal uren per week gewenst is. Indien deze situatie zich voordoet, worden in onderling overleg en in alle redelijkheid en billijkheid afspraken gemaakt over wijziging van het aantal uren per week. Met uw inschrijving verklaart u zich hiermee akkoord.

  • Uw kandidaat heeft minimaal MBO opleiding. Dit moet blijken uit het cv.

  • Uw kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring in de rol van coördinator Dit moet blijken uit het cv

  • Uw kandidaat is in het bezit van een rijbewijs en beschikt over eigen vervoer. Dit moet blijken uit het cv.

  • Uw kandidaat is indien nodig ook bereikbaar buiten kantoortijden, omdat de sportlocaties in de avonden open zijn.

Wensen

  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 5 jaar ervaring als coördinator met affiniteit van (sport) accommodaties. Dit moet blijken uit het cv.

  • Het cv is voorzien van 2 referenties met betrekking tot (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).

  • Uw kandidaat heeft werkervaring en kennis van exploitaties en facilitair beheer.

  • Competenties: Zie PDF.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 / hibo.abdi@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Hibo Abdi
Hibo Abdi
Opdracht Adviseur

Ben jij de Coördinator team binnensportaccommodaties die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.