Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
31 dec 2025Uren per week:
32Publicatiedatum:
11 aug 2025Ben jij een ervaren publieke inkoper en wil jij meebouwen aan toekomstbestendige inkoop binnen én buiten Borne?
Als (Medior) Inkoopadviseur bij de gemeente Borne lever je een directe bijdrage aan vrijwel alle taken die de gemeente uitvoert voor haar inwoners en ondernemers. Zo zorg je er samen met de inhoudelijke specialisten voor dat we de beste leveranciers contracteren van diverse werken, leveringen en diensten. Binnen het team Financiën en Control is er een plek vrij voor een proactieve inkoopprofessional.
Als (medior) Inkoopadviseur begeleid je (Europese) aanbestedingen, en zorg je voor goede afstemming binnen de organisatie én in de regio. Je snapt de wet- en regelgeving, maar weet vooral hoe je mensen meeneemt in een efficiënte, verantwoorde manier van inkopen.
Wat ga je doen?
Je zorgt voor organisatiebrede ondersteuning, o.a. via de inkoopkalender en het contractensysteem.
Je begeleidt inkooptrajecten, lokaal en regionaal, van voorbereiding tot gunning.
Je neemt deel aan het regionale inkoopoverleg
Je brengt mensen en belangen bij elkaar binnen projecten en de organisatie.
Samen met je collega inkoopadviseur pak je werkzaamheden op om het inkoopproces verder te verbeteren, zoals het ontwikkelen van formats die juridisch kloppen, het doorvoeren van duurzaamheid in de inkooptrajecten, of het trainen van collegas op inkoop en aanbesteden.
Je verricht functie gerelateerde administratieve taken zoals het schrijven van offerteaanvragen en het controleren van inkoopdossiers;
De kracht van Borne is kleinschaligheid! Mensen 'kennen' elkaar en voelen onderlinge betrokkenheid. In Borne zijn de uitdagingen groot. De kansen eveneens. Jezelf kunnen en mogen zijn; dat vinden wij belangrijk! We waarderen, accepteren en respecteren elkaar om wie we zijn. Wij zijn een verbindende en regisserende partner. We zijn sterk in ons werk, samen met elkaar en met de Bornse gemeenschap.
De komende jaren bouwen we verder aan een organisatie waar het fijn werken is, waar je als medewerker gezien wordt en ertoe doet, waar je het gevoel hebt dat je bijdraagt aan een beter Borne. Bouw jij mee aan onze weg vooruit?
Binnen het team Financien en Control is er een plek vrij voor een proactieve inkoopprofessional.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 1 september 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 28 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma-Di-Wo-Do-Vr
Is hybride werken mogelijk: ja maar niet meer dan 50%