Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker burgerzaken backoffice

Gemeente Berkelland

Marktstraat 1, 7271 AX Borculo, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 83,00 32-36 Gelderland

Begindatum:

1 dec 2024

Einddatum:

1 dec 2025

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

29 okt 2024

Omschrijving van de opdracht
We zijn 1 van de 10 grootste plattelandsgemeentes en het werken bij de gemeente Berkelland betekent werken met én voor de samenleving. Gemeente Berkelland is een zelforganiserende organisatie.

We streven er naar om onze inwoners te voorzien van de best mogelijke dienstverlening. We hechten er grote waarde aan dat onze registraties op orde zijn en we zorgvuldig met data omgaan. Hier leveren alle collega’s binnen team Klantcontact, een grote bijdrage aan. 

Binnen het team Klantcontact, dat is onderverdeeld in een front,- en backoffice, werk je samen met 17 enthousiaste collega’s die graag uitdagingen aangaan. 

Verantwoordelijkheden
Je bent verantwoordelijk voor adresonderzoeken en complexe actualiserings- en correctieprocedures in de BRP. Tevens beoordeel je buitenlandse brondocumenten, behandel je vraagstukken betreffende het internationaal privaatrecht, naturalisatieverzoeken en kwaliteitscontroles.    

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 december 2024 tot 1 december 2025 voor32 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

  • Kennis van en aantoonbare ervaring met complexe BRP actualiserings- en correctieprocedures

  • Ervaring met eerste inschrijvingen en hervestigingen vanuit het buitenland

  • Ervaring met adresonderzoeken en de WALAA

  • Vaardigheid in het beoordelen van buitenlandse brondocumenten

  • Je kunt kwaliteitscontroles op de BRP uitvoeren en hebt kennis van de privacyregels betreffende de BRP

  • Ervaring met geautomatiseerde systemen op het gebied van burgerzaken is een must. Wij werken met Centric.

  • Je beschikt over een relevant hbo-diploma met specialistische aanvulling van bijvoorbeeld BOBZ, BABZ of MLO-BZ, BRP-specialist

Wensen

  • Je beschikt over een relevant hbo-diploma met specialistische aanvulling van bijvoorbeeld BOBZ, BABZ of MLO-BZ, BRP-specialist- 40 %

  • Kennis van en aantoonbare ervaring met complexe BRP actualiserings- en correctieprocedures - 40%)

    • Ervaring met eerste inschrijvingen en hervestigingen vanuit het buitenland

    • Ervaring met adresonderzoeken en de WALAA

    • Je kunt kwaliteitscontroles op de BRP uitvoeren en hebt kennis van de privacyregels betreffende de BRP

    • Ervaring met geautomatiseerde systemen op het gebied van burgerzaken is een must. Wij werken met Centric.

  • Vaardigheid in het beoordelen van buitenlandse brondocumenten (20%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.