Marktstraat 1, 7271 AX Borculo, Nederland
Begindatum:
1 dec 2024Einddatum:
1 dec 2025Uren per week:
32-36Publicatiedatum:
29 okt 2024Omschrijving van de opdracht
We zijn 1 van de 10 grootste plattelandsgemeentes en het werken bij de gemeente Berkelland betekent werken met én voor de samenleving. Gemeente Berkelland is een zelforganiserende organisatie.
We streven er naar om onze inwoners te voorzien van de best mogelijke dienstverlening. We hechten er grote waarde aan dat onze registraties op orde zijn en we zorgvuldig met data omgaan. Hier leveren alle collega’s binnen team Klantcontact, een grote bijdrage aan.
Binnen het team Klantcontact, dat is onderverdeeld in een front,- en backoffice, werk je samen met 17 enthousiaste collega’s die graag uitdagingen aangaan.
Verantwoordelijkheden
Je bent verantwoordelijk voor adresonderzoeken en complexe actualiserings- en correctieprocedures in de BRP. Tevens beoordeel je buitenlandse brondocumenten, behandel je vraagstukken betreffende het internationaal privaatrecht, naturalisatieverzoeken en kwaliteitscontroles.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 december 2024 tot 1 december 2025 voor32 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
Kennis van en aantoonbare ervaring met complexe BRP actualiserings- en correctieprocedures
Ervaring met eerste inschrijvingen en hervestigingen vanuit het buitenland
Ervaring met adresonderzoeken en de WALAA
Vaardigheid in het beoordelen van buitenlandse brondocumenten
Je kunt kwaliteitscontroles op de BRP uitvoeren en hebt kennis van de privacyregels betreffende de BRP
Ervaring met geautomatiseerde systemen op het gebied van burgerzaken is een must. Wij werken met Centric.
Je beschikt over een relevant hbo-diploma met specialistische aanvulling van bijvoorbeeld BOBZ, BABZ of MLO-BZ, BRP-specialist
Wensen
Je beschikt over een relevant hbo-diploma met specialistische aanvulling van bijvoorbeeld BOBZ, BABZ of MLO-BZ, BRP-specialist- 40 %
Kennis van en aantoonbare ervaring met complexe BRP actualiserings- en correctieprocedures - 40%)
Ervaring met eerste inschrijvingen en hervestigingen vanuit het buitenland
Ervaring met adresonderzoeken en de WALAA
Je kunt kwaliteitscontroles op de BRP uitvoeren en hebt kennis van de privacyregels betreffende de BRP
Ervaring met geautomatiseerde systemen op het gebied van burgerzaken is een must. Wij werken met Centric.
Vaardigheid in het beoordelen van buitenlandse brondocumenten (20%)