Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker Leerlingenvervoer

Stationsweg 18, 3743 EN Baarn, Nederland

Sluit over 3 dagen
Geen maximum 16 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

3 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Je gaat aan de slag binnen het team Zorgloket van de gemeente Baarn als medewerker Leerlingenvervoer. Het Zorgloket zorgt voor de uitvoering van verschillende taken in het Sociaal domein zoals de WMO, leerplicht, leerlingenvervoer, woonurgenties en de gehandicaptenparkeerkaart. Jouw rol is met name het uitvoeren werkzaamheden voor het leerlingenvervoer. Dit betekent o.a. het verwerken van aanvragen conform de richtlijnen van de verordening en de communicatie met ouders en vervoerders. Op piekmomenten ben jij verantwoordelijk voor het beoordelen van aanvragen voor leerlingenvervoer. Samen met jouw ervaren collega's zorg je voor een zorgvuldige beoordeling en afhandeling van deze aanvragen.

Naast je betrokkenheid bij de aanvragen, draag je ook bij aan de algemene ondersteuning van zowel het Zorgloket als het Lokaal Team. Dit omvat taken zoals het beheren van agenda's, plannen van vergaderingen en ruimtes, notuleren van vergaderingen en het regelen van lunches.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van Leerlingenvervoer;
  • BYOD (bring your own device) voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en mobiel;
  • Een afgeronde opleiding/cursus leerlingenvervoer;

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 1,5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar op het gebied van leerlingenvervoer;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
  • Beschikbaar per half september voor 16 uur per week tot eind december;
  • Kennis van en ervaring met het Zaaksysteem

Competenties

  • Je hebt mbo+ werk- en denkniveau;
  • Je hebt enige kennis van relevante wet- en regelgeving (Leerlingenvervoer);
  • Je bent digitaal vaardig en hebt ervaring met het werken met geautomatiseerde systemen zoals Windows, Word en Outlook;
  • Je bent communicatief sterk in omgang met mensen, kunt sociale situaties inschatten en empathisch handelen;
  • Je kunt omgaan met klachten en daarin empathisch, verbindend en duidelijk handelen;
  • Je werkt secuur, toont initiatief en kunt goed samenwerken.

Organisatie en team

Werken bij de lokale overheid is leuk; zeker bij de gemeente Baarn. Hier kun je je hart ophalen. Wij hebben ruim 155 medewerkers in dienst. Om onze ambities te verwezenlijken hebben we enthousiaste mensen nodig die bijdragen aan een transparante gemeente en die hun nek durven uit te steken voor inwoner en organisatie. Onze organisatie is groot genoeg voor uitdagend werk en klein genoeg voor korte lijnen en veel eigen verantwoordelijkheid. Elke dag is anders met collegas die graag voor elkaar klaar staan. Wij werken steeds meer in verbinding met de inwoners, maar ook intern met onze collegas van verschillende vakgebieden. Een baan bij ons betekent veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte om zaken zelf te regelen. De organisatie is flink in beweging; loopbaan, mobiliteit, ontwikkeling en opleidingen zijn bij ons net zo belangrijk als de koffie, een goed gesprek met je leidinggevende en een goede werkomgeving. Wie bij ons werkt kan rekenen op steun van collegas, een leidinggevende die faciliteert, korte lijnen met het bestuur en management en een uitdagende werkomgeving. Wij zijn op zoek naar enthousiaste en talentvolle medewerkers die zich herkennen in onze kernwaarden: samenwerken, duidelijk en verbindend.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 9 september 2025 van 08.30 uur tot 10.30 uur en van 15.00 uur tot 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Opdrachtnemer is op grond van het integriteitsbeleid van Opdrachtnemer verplicht om uiterlijk een maand na aanvang werkzaamheden aan Opdrachtgever een voor de functie relevante Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) te overleggen. Op het moment van overleggen mag de VOG niet ouder zijn dan twee maanden. Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Opdrachtnemer zal na gaan of structurele aanwezigheid op het kantoor van de opdrachtgever noodzakelijk is teneinde het aantal reiskilometers, indien mogelijk, te beperken. Opdrachtnemer zal correspondentie en adviesproducten zoveel mogelijk digitaal aanleveren. Indien de adviesproducten in hardcopy moeten worden aangeleverd worden deze stukken zoveel mogelijk dubbelzijdig en op duurzaam papier (voorzien van een van de volgende keurmerken; Milieukeur, Europees Ecolabel, Nordic Swan, Blaue Engel of gelijkwaardig) geprint.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur