Marktplein 1, 7311 LR Apeldoorn, Nederland
Begindatum:
1 jul 2023Einddatum:
1 jul 2024Uren per week:
16-18Publicatiedatum:
24 mei 2023Organisatie
Gemeente Apeldoorn wil een kwaliteitsslag maken op het gebied van risicomanagement in de organisatie. Zowel op kennisniveau als ook in houding en gedrag.
Omschrijving van de opdracht
Risicomanagement moet in de organisatie meer worden doorleefd. Dat wil zeggen dat het voor alle medewerkers ‘eigen' moet worden. Het project richt zich op risicomanagement als hulpmiddel om doelen te realiseren. In de rol van projectleider/verandermanager ben jij verantwoordelijk voor de doelstellingen met betrekking tot risicomanagement. Jij beschikt over de volgende kwaliteiten en competenties: je hebt oog voor gedrag, cultuur en hebt kennis van verandermanagement.
Daarnaast heb je gedegen kennis van gemeentefinanciën, BBV en de theorie rond weerstandsvermogen en weerstandsratio; je laat je echter niet beperken door wet- en regelgeving.
Daarnaast heb jij de drive en intrinsieke motivatie om te werken vanuit doelrealisatie en de bedoeling en minder of geheel niet vanuit systeemdenken en enkel de theorie. Ook weet je mensen te verbinden en enthousiast te maken voor risicomanagement.
Dit vraagt een managementdrive kleurenprofiel van Geel, Oranje, Groen. Op momenten dat het erop aankomt kan je een blauwe kleur inzetten.
Deze opdracht is uitgewerkt met een inhuurkracht. Deze inhuurkracht is tevens gevraagd om te reageren op deze opdracht.
Verantwoordelijkheden
Projectleiding risicomanagement
Inspireren collega’s
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 juli 2023 voor de periode van één jaar voor 16-18 uur per week.De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
Minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
Minimaal HBO opleiding in de richting financiën/ bedrijfseconomie
Binnen 8 weken dient een VOG te kunnen worden overlegd.
Bereid om zowel thuis als op kantoor te werken.
Gunningscriteria
Kennis van gemeentefinanciën (specifiek BBV, weerstandsvermogen & weerstandsratio)
Ervaring in financiële functie bij decentrale overheid
Ervaring als Projectleider Verandermanagement
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.
Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.