Specialist Burgerlijke Stand / BRP

Marktplein 1, 7311 LR Apeldoorn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 97,00 32 Gelderland

Begindatum:

12 mei 2025

Einddatum:

11 mei 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

3 mrt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving van de opdracht
Jij komt te werken in een team met 55 collega’s. Wat jouw nieuwe team kenmerkt? Dat is natuurlijk de hoge sociale betrokkenheid en de wil om elke uitdaging aan te gaan. Bij de gemeente Apeldoorn werk je niet alleen aan een optimale dienstverlening voor inwoners en ondernemers, maar ook aan jezelf. Want met volop kansen voor ontwikkeling, zijn we een ambitieuze organisatie. Een dichte deur kom je bij ons niet gauw tegen, betrouwbare en innovatieve collega’s wel! Ben jij die betrouwbare, secure collega en stel jij een inwoner echt op zijn/haar gemak en adem je dienstverlening, dan ben je bij ons aan het juiste adres!    

Verantwoordelijkheden
Als Specialist Burgerlijke Stand/BRP voer je de volgende taken uit:

  • aanvragen op het terrein van BRP

  • nationaliteitswetgeving, internationaal privaatrecht, naturalisatie en verwerking mutaties in het systeem;

  • 1e inschrijvingen en hervestigingen vanuit het buitenland

  • beoordelen en verwerken buitenlandse brondocumenten

  • aangiften burgerlijke stand aan de balie 

  • indelen van huwelijken en partnerschapsregistraties

  • alle administratieve werkzaamheden rondom huwelijken en partnerschapsregistraties

  • berichtenverkeer

  • complexe mutaties in de BRP

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 12 mei 2025 tot en met 11 mei 2026, voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met twee (2) keer zes (6) maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  1. U voegt een cv inclusief motivatiebrief van maximaal 5 pagina's A4 toe. Bij overschrijding van het maximumaantal pagina's wordt het gedeelte dat deze overschrijding betreft terzijde gelegd en zal de beoordeling en de daaruit voortvloeiende score slechts gebaseerd zijn op het maximum gestelde aantal A4's.

  2. De kandidaat heeft minimaal twee jaar recente werkervaring* in het uitvoeren van alle beschreven taken en producten binnen de afdeling Burgerzaken bij een 100.000+ gemeente. *In de afgelopen vier jaar, teruggerekend vanaf de datum van publicatie.

  3. De kandidaat is alle werkdagen in de week van 8.15 tot 17.00 uur beschikbaar. Daarnaast is de kandidaat op donderdagavond tot 19.30 uur beschikbaar.

  4. Opdrachtnemer vraagt een VOG aan voor de medewerker die ter beschikking wordt gesteld. Opdrachtnemer informeert opdrachtgever over bezwaren die de inzet van de medewerker bij opdrachtgever belemmeren. De overeenkomst kan binnen 4 weken worden beëindigd indien uit de aanvraag van de VOG blijkt dat er bezwaren zijn tegen de inzet van de medewerker bij opdrachtgever. Beschikt de medewerker reeds over een VOG dan moet deze zien op inzet bij Opdrachtgever en mag deze maximaal zes maanden oud zijn. De kosten voor de VOG mogen niet doorberekend worden aan Opdrachtgever.

  5. De kandidaat die door inschrijver wordt aangeboden in de inschrijving zijn gedurende deze uitvraag en op het moment dat de offerte door de gemeente Apeldoorn wordt geaccepteerd beschikbaar voor de onderhavige opdracht.

  6. De gemeente nodigt u uit om een offerte in te dienen voor deze opdracht. De opdracht wordt uitgevoerd onder leiding en toezicht van de gemeente en is beoordeeld als een opdracht die door de Inschrijver wordt ingevuld. Volgens de inschrijvingsvoorwaarden (in overeenstemming met de Wet DBA) kan een zelfstandige zonder personeel (zzp’er) niet inschrijven of worden aangeboden voor deze opdracht. De kandidaat die wordt aangeboden, moet op het moment van start opdracht in loondienst zijn bij de Inschrijver. Ook zzp’ers met een B.V., die naast zichzelf geen andere medewerkers in dienst heeft van deze B.V., worden uitgesloten voor het Inschrijven op deze opdracht. Inschrijver voldoet minimaal aan het feit dat Inschrijver: • Loonbelasting en werknemerspremies afdraagt (en hiermee verzekerd is binnen het sociale stelsel) voor de betreffende kandidaat die de opdracht uitvoert; • Een werkgeversgezag heeft tussen Inschrijver en kandidaat (die de opdracht uitvoert); • Voldoet aan alle werkgeversverplichtingen, zoals 2 jaar doorbetalingsverplichting bij ziekte, de Wet Poortwachter of de WAADI. De gemeente kan Inschrijver verzoeken om schriftelijk aan te tonen dat Inschrijver voldoet aan bovenstaande punten.

Wensen

  1. De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van beschreven balieproducten binnen Burgerzaken. Beoordeling: - De kandidaat heeft 2 tot 3 jaar werkervaring met de genoemde producten binnen Burgerzaken (1 punt). - De kandidaat heeft 3 tot 5 jaar werkervaring met de genoemde producten binnen Burgerzaken (3 punten). - De kandidaat heeft meer van 5 jaar werkervaring met de genoemde producten binnen Burgerzaken (5 punten) (75%)

  2. De kandidaat heeft ervaring met het werken in het systeem iBurgerzaken. Beoordeling: - De kandidaat heeft geen ervaring met het werken in het systeem iBurgerzaken (0 punten). - De kandidaat heeft ervaring met een vergelijkbaar systeem als iBurgerzaken (3 punten). - De kandidaat heeft ervaring met iBurgerzaken (5 punten) (25%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.